piątek, 11 listopada 2011

11.11.11:)

hejka:)
na wstepie chcialam wam powiedzic,ze juz mi sie chyba naprawila obcja obserwowania.chociaz w panelu nawigacyjnym czasem mi sie jeszcze psuje;/
tak jak obiecalam zaobserwowalam was.i pisalam to w komentarzach.jesli komus napisalam 2 razy,albo nie zaobserwowalam.to przepraszam,ale bylo tego niesamowicie duzo(oczywiscie nie narzekam,bo bardzo sie z tego powodu ciesze)
ale jesli przez pomyslke nie zaobserwowalam kogos.to piszcie w komentarzach:)
tak jak juz wczoraj mowilam.bylam na 11.00 z zuchami na uroczystym apelu.bylo mega zimno,a najgorsze bylo,ze postawili nas w cieniu:/ale jak jest sie juz w domu to dobrze sie to wspomina:)
a wy byliscie w swoich miastach dzisiaj??
i juz nie tak ladny jak tamten,ale tez nowa rzecz.
a wiec jest to nalesnik.robi sie go normalnie i dodaje kakao:)ale byl dla mnnie troche za gorzki,wiec do ciasta dodalam jeszcze cukier.i pycha:)zrobilam sobie takiego nie skladanego,bo w srodek dalam smietane z bananami oraz sliwkowy dzem.tak.tak wszzystko tuczace,ale jakos mi to nie prrzeszkadzalo,bo bylo pyszne:)
przepis sciagnelam od jednej blogerki.niestety nie pamietam adresu:(ale jesli to czytasz to odezwij sie,to cie tu umieszcze:)



buziaki.to a tyle dzisiaj.do jutra<3
komentujcie i obserwujcie:)

48 komentarzy:

  1. uwielbiam takie kakaowe naleśniki, tylko że ja robie łaciate pół na pół :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog. ;)

    zapraszam do mnie. :)
    obserwujemy .? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj tam głos, jaki przystojny facet :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wbijaj do mnie :>
    nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Także obserwuję :), pomysł się wziął jeszcze z innego portalu jak prowadziłam bloga :), dziękuję za uznanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie , dzisiaj w szkole nie byłam
    dzięki :>

    OdpowiedzUsuń
  7. WONDERFUL BLOG!
    HI! my name's martina and I come from Italy... I'd like you visit my blog and if you want.... follow me! I wait you and your tips!
    Thanks! kisses, Marti! ;DDDDD
    Glamour Marmalade
    Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog. :) Obserwuję i liczę na to samo. ;
    myworldandmycrayons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przez ciebie dopadl mnie maly glod xD zjadlabym takiego nalesniczka

    OdpowiedzUsuń
  10. mam dwie miski w jednej tradycyjne biale ciasto i w drugiej z kakaem.I gdy wylewam na patelnie to na zmianę po trochu z kazdego i robią się takie "łaty" :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny pomysl:)
    kiedys skorzystam:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. ja robię takiego naleśnika tylko że grubszego i wychodzi taki jakby omlecik!;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale to smacznie wygląda ! Apetytu mi narobiłaś ! Hahaha ! :] :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę :]

    OdpowiedzUsuń
  14. zjadłabym taki naleśnik, mmm <33

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja ide sobie zrobic kanapke.
    mniej mmm-ale tez dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham Kings of Leon :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak przeczytałam co ma w środku ten naleśnik to zaczęłam się robić głodna.;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zuchy - no proszę, pogratulowac! Mniam, narobiłaś mi smaku!:-D

    OdpowiedzUsuń
  19. mi jeszcze się nie naprawiło :(

    OdpowiedzUsuń
  20. a która strona? :P

    obserwuję :P i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. Apetycznie ten naleśnik wygląda, mmm!

    OdpowiedzUsuń
  22. naleśniki mmm!
    mi jednak najlepiej wychodzą omlety, bo jak próbowałam robić naleśniki to mi się spaliły :D

    OdpowiedzUsuń
  23. te czekoladowe??
    mi zawsze pierwszy sie spala-bo tam niewidac czy sie podpieka czy nie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. takie normalne naleśniki mi nie wychodzą, czekoladowych nie próbowałam robić ^^
    nie będzie zdjęć, bo koleżanka się źle poczuła, ale postaram się jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli możesz kliknij jeszcze raz w obserwowane, bo sie nie wyświetlasz :((

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam ciebie i twój blog <; . czytałam i wasz poprzedni . ciesze się że piszesz nadal , jesteś świetna ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za komentarz!!;)
    Super blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne naleśniki, kiedyś spróbuje:)
    zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja również z wielka przyjemnością będę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam ich <3 A ta piosenka jest jedną z moich ulubionych ;)

    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Żartujesz?;d Kings of leon są zajebiści :]
    Dodaję do obserwacji i zapraszam do mnie:
    http://dziwacznaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też bardzo lubię kings of leon, moja ulubiona piosenka to closer i use somebody ;) Zapraszam do mnie: biszkoptowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń