niedziela, 6 listopada 2011

hejka:)

Hejka.Jak Wam mija weekend??Mi wczorajszy dzien bardzo fajnie,choc chyba tylko na dwie godziny bylam w domu.a dzisiejszy dzien zapowiada sie strasznie nudno.
wlasnie skonczylam czytac ksiazke.ide zaraz cos zjesc.i odrabiac lekcje.i tak chyba spedze niedziele.:(
mam nadzieje ,ze u was lepiej:)
mam dla was kilka fotek:

idziecie na "przed świtem"??Ja tak:)na cały maraton.Byłam w tamtym roku i bylo super.Teraz jedynym minusem jest to,że maraton jest w czwartek;/

A lubicie "Pamiętniki wampirów"??Ja kocham:)Tylko troche beznadziejnie,ze to sie tak mega różni od filmu-który też ubustwiam:)

i dzisiejszy outfit:
sory,że w lusterku,ale nie miałam weny na lepsze zdjęcia:)
obiecuję się poprawić
bluzka czarna-butik
bluzka beżowa z napisami-h&m
spodnie-reserved
(a na pierwszym zdjeciu mialam jeszcze sweter biały bo mi bylo simno:)-z modo
aparat-lustzanka sony alpha 350

to na dzisiaj tyle.lece do kuchni,bo juz mi burczy w brzuchu:)
dziekuje wszystkim za wczorajsze odwiedziny i komentarze-jestescie cudowni<3
buziaki

40 komentarzy:

  1. uwielbiam wszystko z wampirami<3

    OdpowiedzUsuń
  2. co tam ciekawego masz z Merlin ?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście, że idę na Przed świtem!:) prawdopodobnie także na maraton:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, dziękuję za odwiedziny, masz ładne włoski.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny strój ;)
    niestety nie było zdjęć jestem przeziębiona :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odwiedziny!śliczne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog ;)
    Miło będzie jak wpadniesz do mnie :**
    karolina-mularczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dodałaś ;d

    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą bluzkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez:)
    jest przecudowna-tyle ze strasznie szybko sie gniecie.a moje rzeczy zawsze sa wygniecione.wiec ta to juz masakra bedzie-trzeba bedzie sie wkoncu wziasc za prasowanie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. miłego czytania :>
    zapraszam na mój mały konkurs : http://something-from-life.blogspot.com/2011/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie teraz też zakupiłam sobie cały tom "pamiętniki wampirów", ale na razie przez bark czasu leżą na półce:/ Mam nadzieje że za niedługo przeczytam je.:D Oczywiście OBSERWUJE.
    U mnei nowa notka.
    www.madameache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi się nie wyświetla.. ;<

    OdpowiedzUsuń
  14. BLOG dziewczyny z pomysłem

    LOOKS . FOTO. OUTFIT. MUZYKA. HANDMADE
    O tym się piszę!!! Zudziły Cię blog gdzie pełon jest
    NIEpraktycznych pora?Tu jest inaczej,

    olenao-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. i like the poster of eclipse in your book :D and the shirt is cool!
    Dolly, xo
    Unicorns, Heels and American Dreams

    OdpowiedzUsuń
  16. niedziele z ksiazka w reku sa najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajny masz tam obraz z Marylin;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka piękna bluzka;o Gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  19. nawet nie zwróciłam uwagi , ale dzięki za odp ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj na zdj widnieją moje 2 ulubione książki !
    świetna notka : >
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja ; D
    obserwuję + liczę na rewanż ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny strój! Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Siemankoo Fajny blog
    + obsewujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. ZAGŁOSUJESZ NA ALEKSANDRĘ KRYSIAK https://www.facebook.com/onemagazine.polska?sk=app_149682308453280
    to dla niej bardzo ważne...
    Z GÓRY DZIĘKI :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dokładnie! każdy akapit czytałam po parę razy, bo nagle uświadomiłam sobie, że myślę zupełnie o czymś innym!;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za odwiedziny .
    Cudna bluzeczka . ; )
    Super blog . Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak w ogóle to mam prośbę mogłabyś porozsyłać swoim znajomym : https://www.facebook.com/onemagazine.polska?sk=app_149682308453280 glosować na ALEKSANDRĘ KRYSIAK, z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście że idziemy na Przed Świtem :D Przynajmniej ja idę, nie wiem, jak reszta :>
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  29. ja jednak nie ide na premiere:(
    i na maraton-niestety:(
    ale naszczescie na film ide:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuję za odwiedziny :)podobają mi się bardzo te bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna masz bluzeczkee ;D
    Pozdrowionka :DD
    ______________________
    luzzz ;D

    OdpowiedzUsuń