wtorek, 22 listopada 2011

kalendarz

hejka:)tak mi sie nic nie chce,ze juz nie mam ochoty nawet probowac
codziennie musze jezdzic z jednego domu do drugiego.
jestem juz strasznie zmeczona:(-jak zwykle po wtorku:(
kilka dni temu kupilam sobie nowy kalendarz.jest czarny i cudowny:)
nie moge zyc bez kalendarza w torebce,a wy??
rozowy jest stary,i go nie llubie:(

a jutrzejszy dzien zapowiada sie bardzo fajnie,po szkole spotykam sie z kolezanka i ogladamy film(moze jakies zdjecie zrobie,bo juz dawno nie bylo ladnych:))a w czawartek ide na edukacje filmowa wiec napisze recenzje filmu:)
a wy co robicie dzisiaj albo jutro?
komentujcie buziaki:)

31 komentarzy:

  1. Fajny :). Ten różowy też fajny ; ). Ja tam mogę przeżyć bez kalendarza :D. Mam taki z bravo :D. i używam go na lekcjach :D. do zapisywania, notowania i rysowania jak się na lekcji nudzę :D. Hah ^^. :D Zapraszam do mnie. Pozdrawiam, Eweliina♥.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tam wystarczy telefon zamiast kalendarza ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. rany, ja też mam kalendarzyk i chyba bym zginęła bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no..ja tak samo,bo telefon to jednak za malo:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu nie lubisz tego rozowego :D? ojj ja tez nie ptorafie sie ruszyc bez kalendarza ':D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny ten nowy, chociaż ten stary też nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam sobie kalendarz, ale nie jestem stworzona do uzywania takich rzeczy. Zapominam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale telefon mam zawsze ze sb i mi jest tak wygodniej.
    A zdj wszystkie mam z loveit.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również bez kalendarza nie przeżyje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten czarny jest śliczny :D bez kalendarza i telefonu jak bez ręki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale kalendarz wlasnie jest od zapisywania jak ktos zapomina:)

    buziaki

    a rozowy mi sie juz znudzil:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. ahaaa etz tak mam pod koneic roku :D wole keidy kalendarz jest nowiutki ledwo co zapisany itd :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny :P
    też nie potrafię obejść się bez kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też nie potrafię obejść się bez kalendarza:) i bardzo, ale to bardzo nie lubię tych dodawanych do gazet.
    wybierając kalendarz jestem bardziej wybredna niż wybierając krem do twarzy czy koszule :P

    OdpowiedzUsuń
  15. teeż mam kalendarzyk , ale trzymam go w domu i wieczorem wszystko zapisuję . ; p

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarny jest sexy xd
    hihi :p
    Fajniutki kalendarz ;D
    Też go posiadam , ale nie nosze zawsze przy sobie ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja niedługo kupię na nowy rok i chciałabym, żeby był wyyjątkowy;d

    OdpowiedzUsuń
  18. kalendarz w szkole, na uczelni to już chyba podstawa c;

    OdpowiedzUsuń
  19. też musze miec przy sb kalendarz, mam tam wszystko (:
    wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj zdecydowanie NIEZBĘDNE! podoba mi się ten czarny, a dodatkowo rzeczy z Oxfordu są dobrej jakości ; ) też będę musiała się niedługo w jakiś zaopatrzyć ;D
    hugs, Nikki <#

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie też kalendarz w plecaku/torbie to mus. Bez niego nie ogarnęłabym terminów sprawdzianów, powtórek, spotkań, rozkładów autobusów...
    Taki niewinny, prosty gadżet, ale jakże potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też nie wyobrażam sobie życia bez kalendarza ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny kalendarz :)
    nowy pościk :>

    OdpowiedzUsuń