środa, 9 listopada 2011

loki:(

hejka:)
pierwsza sprawa.mialam o niej napisac wczoraj,ale zapomnalam.tak wiec-jak pisze wam w komentarzach,ze was obserwuje to naprawde to robie.tyle ze cos mi sie stalo z blogiem i nie wyskakuje mi ,ze kogokolwiek obserwuje.wiec bardzo was za to przepraszam:(.jesli ktos umie to naprawic.to prosze o kontakt.i wtedy wszystkich was zaobserwuje jeszcze raz:)-obiecuje:)

druga sprawa.to juz ta z tematu.a wiec loki...
niestety takie sa moje wlosy.kiedys byly proste,ale po jednej wizycie u fryzjera zaczely sie krecic
i ich nienawidze!!
chcialam sobie wczoraj porobic zdjecia,ale nie chcialo mi sie prostowac wlosow.tak wiec przemoglam sie i zrobilam w lokach.ocencie sami,bo mi sie za bardzo nie podobaja:
kocham piercionki a wy??
te akurat sa mamy.
i marynarka tez-ale mi ja oddala:)

jak wam sie podobaja zdjecia??
podobaja wam sie zdjecia z duza iloscia zdjec??
te akurat sa z reki,ale mam nie tylko takie:)
piszcie w komentarzach czy chcecie wiecej takich notek:)
buziaki


lubie kayah a wy??
chociaz w the voice of poland mnie strasznie wkurza.no ale coz:)

buziaki.komentujcie i obserwujcie<3

71 komentarzy:

  1. Do twarzy Ci w lokach, naprawdę! Poza tym mało jest teraz osób, które naturalnie mają taką "czuprynę" :))

    OdpowiedzUsuń
  2. co do wlosow to dzieki,ale ja tam wolalabym byc pospolita i miec proste:)

    a co do oczu-dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siema;)
    ej co do tej książki,nie mozesz się znechęcać jest na prawde mega!jest to coś typu:pamiętnik albo co typu bloga o!
    a tak wgl. super fotki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Loki są fajne! :) A problemy takie blogger miewa, ale chwilowe chyba, też tak miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. a...to dobrze:)bo sie balam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki! ;)
    Jednak podejrzewam, że nie obserwujesz ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. pierścionki są super ! ;)
    loki też ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam pierscionki <3 a loki masz fajne.

    OdpowiedzUsuń
  9. loki są faajne ;D !
    Ja naturalne mam proste ;] .

    OdpowiedzUsuń
  10. za modą nie biegnę, zakupiłam je z jedynego powodu gdyż są to najcieplejsze buty jakiekolwiek miałam na zimę ;) ale racja, za dużo osób je ma choć w swoim otoczeniu widzę jedynie same buty na koturnach z kożuchem :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie Ci w lokach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne loki, co ty chcesz?
    Zabiłabym dla takich włosów, a mam proste i kompletnie nie podatne do kręcenia na wałkach itp. rzeczach

    OdpowiedzUsuń
  13. niby czemu mialabym klamac ze nie moge obserwowaac???to nie jest jakas straszna rzecz.a nawet pomaga jesli mam wolna chwile i chce skomentowac blogi.

    a co do lokow to ja nie wiem o co wam chodzi:)
    sa ochydne i chce proste wlosy:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. loczki są śliczne ☻

    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bym chciała mieć kręcone...
    a Kayah jest świetna, akurat uwielbiam tę piosenkę, a ostatnio słucham paru z płyty z Bregovicem. dzięki za komentarz, zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bo nic mi się nie wyświetla ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz w tych lokach.!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne fotencje :***
    A za kayah nie przepadam ;p
    Ps.genialny blog , dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No,ten przyjaciel mojego taty ją nam dał już kilka lat temu! ;) ale z tego co wiem można akie kupić na allegro! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dramatyzuj, masz ładne włosy :)
    Ciekawy blog, dodałam do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  21. ale masz cudowne włosy!!!
    obserwuję i zapraszam do mnie;)
    http://fashionable-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Matkoo <3 Od zawsze chciałam mieć loki! : D
    Sama mam fale i doprowadzają mnie do szału, więc chyba prościej wszystkim byłoby w prostych włosach. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. masz piękne loki! jak ja Ci zazdroszczę, mam tak proste włosy że nawet jak je sobie zakręcę to po 2 godzinach nic nie widać ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za odwiedziny. Piękne masz te loki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne Loki !
    Zapraszam do komentowania mojego bloga ;)
    + Obserwujemy ;* ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj tam, oj tam :) Jak się chce to wszystko można polubić. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. dzieki.dzieki.dzieki:)
    czy tylko ja tu mam krecone wlosy;(
    ale ja wam zazdroszcze:(

    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. loki są fajne, spokojnie ;) wykorzystaj to jako atut, a nie wadę i będzie bosko, zobaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mozna na to tez tak patrzec.ale ja sie w nich zle czuje-wiec zabardzo nie moge:)

    OdpowiedzUsuń
  30. rozumiem,że to najgorsze i cięzko to przezwyciężyc, ale fakt,że tutaj masz tyle pozytywów na temat loków i ja znam kilka fajnych dziewczyn z lokami i one naprawdę na te loki łowią chłopaków ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. haha.to prawda komentarze sa cudowne:)
    no nie wiem.zobaczymy...ale i tak bede sie starac miec proste wlosy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej, ja mam z włosami tak, że jak sa krótkie to znaczy do ucha to sa proste, a jak dłuższe to zcazynają sie falować i to zaczęło sie mniej więcej 5 lat temu!!! też nie wiem dlaczego;)
    Ty masz przynajmniej piekne prawdziwe loki, a u mnie cieniutkie krzywe falki każda w inną stronę :/
    Pozdraiwam o obserwuję i zparaszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja kiedys mialam falowane i chcialam albo proste,albo krecone.no i mam krecone.a teraz chce proste:)

    OdpowiedzUsuń
  34. aww! such a cute curls! ive always wanted curls haha
    Dolly, xo
    http://dollygoesfashion.blogspot.com/2011/11/interior-design-bedrooms.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wyglądasz w tych loczkach!:-) Sama też mam kręcone włosy i czasem nachodzi mnie na prostowanie...ale wtedy to już masakra jest, także pokochaj je bo bardzo Ci pasują! Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. dzieki:)ale chyba sie nie uda:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz prześlicznie! Ale rozumiem, że możesz czuć się źle, bo sama mam włosy kręcone i źle mi z tym, dlatego nieustannie morduję je prostownicą =P. Pamiętaj, że można wziąć pod uwagę zdanie innych, ale najważniejsze jest to, w czym sama czujesz się najlepiej! Pozdrawiam i obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. wiem.wiem.i napewno wezme to pod uwage.ale to i tak nie zmieni mojego zdania.
    ale az nie odrosna,moze czasem bede chodzic na zdjecia w kreconych.a nie jak zawsze w wyprostowanych:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne loki masz :) Sama mam trochę kręcone włosy, ale do Twoich się nie umywają.

    pozdrawiam bizuteryjnie, Mereo
    http://lupus-pilum-mutat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. włosy masz świetne sama o takich marze i swoje na siłę próbuje kręcić co się kończy tym że po godzinie moje włosy znów są proste xd ja również uwielbiam pierścionki i stosuje zasadę im większe tym lepsze :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne loki:)
    a ten musztardowy sweterek, ktory Ci się spodobał jest z Pull and Bear na jesień/zimę 2011/2012 więc może jest w sklepach:)

    OdpowiedzUsuń
  42. ulalala Kochana jesteś mega podobna do Emmy Watson ;)) ;**
    a loki są fajne tzn no :D jesten w takiej samej sytuacji jak Ty bo też nagle zaczęły się kręcić ;D hahaha i prostuje od keidy to się stało ^^ ale przynajmniej na wesela czy tam imprezy Ci się wfryz nie rozwlai<3

    OdpowiedzUsuń
  43. O rany, ja marzę o takich lokach!!! Kiedyś robiłam sobie trwałą, by tak wyglądać :) cudowne włosy!
    W ogóle prześliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzięki za kom.
    ładne zdj;]
    obserwujemy??
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;ppp

    OdpowiedzUsuń
  45. ja np duzo lepiej czuje sie kiedy zakrece wlosy na lokowce, niz jak mam szope:P Ty masz piękne włosy, a mnie strasznie się puszą =(

    OdpowiedzUsuń
  46. nie marudź bo masz śliczne włosy! :) zazdroszczę Ci, ja mam proste jak druty i muszę je zawsze układać żeby jakoś ładnie się zawinęły.:) bardzo ładne masz włosy, poza tym teraz będzie moda na taką fryzurę.

    OdpowiedzUsuń
  47. Great photos! you are so pretty! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne loki :)
    zdjęcia bardzo oryginalne ;d
    noo i bardzo wymowny tytuł bloga ;)
    zapraszam do mnie
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  49. Też kocham pierścionki. Mi mama tylko loki robii u fryzjera..;p

    OdpowiedzUsuń
  50. masz na prawdę piękne włosy, powinnaś się cieszyć! :)
    i te Twoje oczy, magiczne.
    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny blog ^^ dzięki za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  52. ja też kocham pierścionki.

    OdpowiedzUsuń
  53. Eeej,ładne są - do twarzy Ci w nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. dzieki:)

    a pierscionki chyba lubi kazda blogerka no nie??
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo fajnie ci w loczkach. :):):)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetną masz urodę :) co do zdjęc dziękuję, sesja jest strasznie podobna do poprzedniej bo właśnie o to w niej chodziło. niedługo może będzie coś ciekawszego!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne masz loki. Ja zawsze chciałam mieć, ale moje włosy kręcą się tylko na papiloty, a to trochę trwa. Zazdroszczę Ci.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)