wtorek, 8 listopada 2011

mgla

dzisiaj jest straszna mgla...masakra.takiej "wielkiej"to nigdy nie widzialam:)
dzien dluzyl mi sie strasznie.ale jakos przezylam.:)
po powrocie zrobilam sobie omleta i az musze wam sie nim pochwalic,bo wyszedl nieziemski:)

przepisz:
normalny omlet.
a nadzienie to rozpuszczona gorzka czekolada ze smietana.
mandarynki i dzem:)
moze az tak ladnie nie wyglada,ale jest przeeeeepyszne:)hihi

dzisiaj robilam sobie jeszcze zdjecia.wiec jutro jak zdaze je przerobic to moze dodam:)
i jest was tutaj tak duzo.strasznie sie ciesze.
i przepraszam,ze dzisiejsza notka,taka troche beznadziejna.ale obiecalam,ze bede tu codziennie pisac.a dzisiaj nic zabadzo sie nie wydarzylo.i chcialam wam jeszcze zrobic zdjecie mgly,ale jak wrocilam do domu to juz bylo za ciemni:(
sorki...
i jeszcze piosenka na koniec:

strasznie lubie MAROON 5.A WY??
Adam ma jakis taki strasznie magiczny glos-i go kocham:)

jak blog bedzie jeszcze slawniejszy,i bede dodawac juz po kilka notek dziennie.to zrobie kiedys caly tydzien o muzyce.i tylko muzyce.mam juz co do tego maly szkic-wiec napewno nie bedzie nudno-podoba wam sie pomysl???


buziaki.buziaki...

33 komentarze:

  1. MNIAM !
    Ale pysznie wygląda !!

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm..nalesniki.kocham:)
    niedawno u jakiejs blogerki zdobylam nowy przepis.wiec moze tez niedlugo napisze,bo wychadza przepyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to będę czekała na post o naleśniczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. haha.oki:)
    ale narazie tworze kategorie.wiec dodaje po jednym poscie z roznych dziedzin-ale odwiedzaj to kiedys napewno dodam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm . . . aż mi ślinka leci ;)))
    http://ta-roztanczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham tą piosenkę, jest świetna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe połączenie smaków ;)
    Adam ma ładny głos, no i nie ukrywając cały jest ładny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Smakowite :))
    Dzięki za komentarz ;)
    Miłego tygodnia ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog! :)
    OBSERWUJEMY? <3

    tatarek-tatarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiscie bardzo goraco i serdecznie polecam ! :))
    smacznie !!

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo wygląda przepysznie. Uwielbiam czekoladę, zwłaszcza na gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  12. mogłabym mieć takie śniadanie :D
    muzyka jak najbardziej na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wyglada smakowicie! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm smakowicie wygląda ten omlet :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda apetycznie:) dziękuję za komentarz, zapraszam częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  16. mmmm pycha :)
    bardzo bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję , myślę że ty mnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale nie mogę cie znaleźć w osobach mnie obserwujących :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham tą piosenkę..^^
    Głos Adama.. Świetny po prostu..:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki ;d
    Obserwujemy ;* ?
    Ja dodaje ;d.

    OdpowiedzUsuń
  21. Spk :***
    I love naleśniki xD;*

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tez kocham nalesniki,ale to jest omlet:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. :)ja ogolnie kocham glos adama i lubie jego wszystkie piosenki.a christine lubilam kiedys wiec tez mi jakos nie przeszkadza:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)