poniedziałek, 7 listopada 2011

otwarta szafa?

hejka:)dzisiaj w szkole masakra!!chociaz szybko zlecialo.ale jutro na wszystkich lekcjach(doslownie)mamy kartkowki;/tak iwec zaraz lece sie uczyc;(
a teraz przejde do tematu;
przed koncem wakacji pomalowalam,zmienilam meble i wszystko co mozna bylo w moim pokoji.
zmienilam takze szafe.ale na otwarka.moi rodzice,siostra i kazdy komu tylko powiedzialam o tym co zrobie mowil ze to bezndziejny pomysl.ale ja sie nie dalam:)i sobie taka kupilam....
i co? i teraz wszyscy mowia,ze wyglada swietnie:)
chcialam tez wiedziec jaka jest wasza opinia.wiec dodam wam 2 zdjecia:
teraz wyglada troche inaczej,ale podobnie:)
i co o tym sadzicie??


przy okazji,to bedzie nowa rzecz na blogu(jesli tak mozna powiedziec bo ogolnie blog jest nowy xd)
codziennie bede dodawac notke i na samym dole,to co aktualnie slucham.:)
podoba wam sie ppomysl??

buziaki.dzieki za 53 komenatrze:)hihi
do jutra!

41 komentarzy:

  1. fajnie wygląda taka szafa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze,nie wiem czy wytrzymałabym w takiej szkole :o A szafa jest świetna!:)

    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, taka szafa wygląda ;)

    Zapraszam do siebie :szare-drzewo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna szafa ;)


    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jak wpadniesz. Obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :)
    podoba mi się tutaj ^^

    obserwujemy ? :D

    pozdrawiam,
    Dejwid ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. niezła :) <3
    teatr. jak najbardziej tak ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Super szafa, ładny masz obraz Marlyn (odbija się w lustrze). Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na szafe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuj :), zdjęcia wykonała moja siostra, bodajże przerabiała w gimpie :)
    ps. ciekawy pokój (;

    OdpowiedzUsuń
  10. Peruka kupiona na allegro, kosztowała z przesyłką 130zł:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy mogłabyś pokazać kiedyś swój pokój.? :D Bo to o się odbija w lustrze jest bardzo ciekawe..:)
    A szafa jest świetna..^^
    Dziękuję że obserwujesz..;** Ja też dołączyłam do Twoich obserwatorów..:D

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedys pewnie pokaze,ale najpierw musialabym sprzatnac w pokoju-a to moze troche potrwac:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie świetneee *-* Też chce taką ! Ale puki co to jest niemożliwe, bo remont dopiero w przyszłym roku. ;c

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie to wygląda :))
    zapraszam do siebie:)
    obserwuję,i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tak, w gimpie jest sporo fajnych funkcji ;) a tak wgl to jaki posiadasz aparat?:>

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie,ze zainspirowalam:)
    wieszak kosztuje niecale 20zl.i jest w IKEA.

    a co do aparatu to jest to lustrzanka sony aplha 350:)
    jest nowa wiec wiem ze nie widac jeszcze efektow:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda fajnie, widze dużo ciekawych ciuchów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. niedługo (czyt.w piątek) zrobię filmik i pokaże parę efektów, bo jakbym ci teraz to wytłumaczyła to byś się zagmatwała. co do twojego aparatu to jest bardzo spoko i na pewno go z czasem ogarniesz :) (ja miałam to samo)

    OdpowiedzUsuń
  19. super szafa ;* obserwuje i prosze o to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie ta szafa wgląda :3
    Pomysł z piosenkami świetny :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się również podoba taki pomysł, nawet chciałam coś takiego zrobić w swojej nowej sypialni, ale mam dużą szafę rozsuwaną, więc nie wypaliło.
    Ale u ciebie fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja gdybym miala wybierac.to chyba wybralabym szafe rozsuwana.ale bylo u mnie malo mniejsca w pokoju.wiec chcialam jak najmniej miejsca zurzyc.a w malym slupku sie nie miescilam:(
    wiec odkryta szafe polecm przynajmniej dlatego,ze jest duzo miejsca;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie taka szafa wygląda, szczególnie jeśli się ma dużo kolorowych ubań.
    Jak ty to robisz, że masz już 25 obserwatorów? Szybko!

    OdpowiedzUsuń
  25. No wiesz moja siostra ma ten wyjazd ze szkoły na praktyki w hotelu więc zaległości nie będzie miała ;) Po za tym fajny pomysł z tą szafą;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałbym mieć taką ,,szafę" ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiem.ale jestem mega zadowolona:)
    moze dlatego,ze mialam wczesniej bloga?
    ale i tak jest wiecej nowych osob.
    nie wiem.ale nie wazne.
    kocham was:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny obraz ;) szafa wygląda fajnie, jednak ja wolę zdecydowanie zamkniętą tradycyjną szafe, bo przynajmniej może panować w niej czasem bałagan :P

    OdpowiedzUsuń
  29. haha.to prawda.ale moja byla i tak sprzatnieta tylko do zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię to i to bardzo :P Nie wpadłabym na taki pomysł ;))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)