sobota, 12 listopada 2011

pierniczki

hejka:)i znow jedzienie.ja nie wiem.powinnam zmienic tego bloga na bloga o jedzeniu.haha.ale ogolnie jakos tak mnie teraz nachodzi czestSza chec gotowania:)a wiec dzisiaj pierniczki.one akurat nie byly spontaniczne,bo co roku z mama je robie:).wiec mam dla was kilka zdjec:):
                         
i jak?podobaja wam sie??

podobaja wam sie takie jasne zdjecia??mnie jakos naszla na takie teraz ochota:)
i zeby jednak blog nie stal sie blogiem o jedzeniu mam dla was jeszcze dzisiejsza stylizacje:
bluzka-reserved
spodnie-reserved
pasek-house
sweter-cache cache

no ta tyle.dzieki za wszystkie komentarz,obserwatorow.i tyle wyswietlen.bo moj blog dzisiaj konczy swoj pierwszy tydzien.a ma juz 50obserwatorow!kocham wa<3
i mam nadzieje,ze niedlugo bedzie konkurs z cudownymi nagrodami-bo juz nad tym pracuje.ale nie bede zdradzac wiecej,bo zapesze:)

komentujcie i obserwujcie nadal.buuuuuuziaki

53 komentarze:

  1. Widzę, że lubimy gotować ^^
    Ja też lubię, ale zdecydowanie słodkości mmm!
    Słodka bluzka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniaaam. Ale bym zjadła teraz takie pierniczki :D.
    Fajna stylizacja ; ).

    OdpowiedzUsuń
  3. spróbuj jeszcze raz zaobserwowac mojego bloga, bo sie nie wyświetla że obserwujesz ; ).
    Pzdr ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. juz pojawila sie notka o odzywce do kreconych ;));D

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze ci , ja nie umiem piec ;) .
    Dawno kupiłaś tą bluzkę ze stylizacji ? , bo strasznie mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. tak.baaardzo dawno..chyba 2 lata temu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm... Jakie smakołyki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam ! ;) Uwielbiam pierniczki ;))
    Świetny t-shirt ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. pierniczki<3
    wbijaj do mnie :>
    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję , że masz tyle obserwatorów a prowadzisz bloga tylko tydzień :)
    sowę kupiłam w Trollu :>

    OdpowiedzUsuń
  11. aha:)
    dziekuje bardzo:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja a najbardziej podoba mi się bluzeczka :d

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo pierniczki pycha ;d ja też lubię robić różne pyszności xd fajna bluzka dopasowana do całego klimatu 'pieczenia' xdd ale pasek najbardziej podoba mi się ze wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pasek juz niedlugo idzie do wyrzucenia:(
    bo kupilam sobie l-bo myslalam,ze paski maja jeden rozmiar(glupia)i sobie zrobilam dziurę i jest brzydko:(

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda go bo naprawdę jest świetny! ja uwielbiam spędzać dni na oglądaniu tv itd ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Smakowicie wyglądają! Ojej:).
    Hehe, stylizacja też "smakowita" (bluzka)

    OdpowiedzUsuń
  17. na zdjęciach nie wygląda na zniszczony w sumie to całkiem dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudeńka. chetnie bym wpałaszowała !

    OdpowiedzUsuń
  19. wiesz, co gdzies juz dodawalam w lokach :D niewiele ale jednak cos jest :D jak znajde notke to Ci podesle adres ;D

    mam ochote na jakies ciacho :D

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądają pysznie z ta posypką :D a bluzeczka jest przesłodka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. dzieki:)

    a pasek jest zniszczony.bo odchodzi ten material z kwiatkami:(

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. pewnie, że pisałam
    aż tak dobrze to nie ma ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog, dodaję się do obserwatorów ;) czekam na rewanż :D

    biszkoptowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. i like your style and your blog too! come to see mine! if you also like my blog we could follow each other! what about it! i wait for you!
    kisses
    Miriamstella
    is fashion my Passion? the MiriamStella's Blog

    MY FACEBOOK FAN PAGE CLICK HERE

    OdpowiedzUsuń
  25. ;p
    ogladam wlasnie plotkare..a wy co robicie??

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję sukcesu C:
    obserwuje..

    OdpowiedzUsuń
  27. v wiesz co znalazlam cos takiego ;DDD http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/283417_245969798760015_100000409906922_896767_7804294_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba upiekę takie pierniczki na święta :D obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie, nie u cb zobaczyłam je dopiero dziś :) ale dzięki twojemu blogowi upiekę na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  30. mmm, pyszności <3 fajny tiszert ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie ma to jak pierniczki. :)
    Śliczna bluzka

    Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. SUPER BLOG !!!
    pozdrawiam serdecznie!!! i zapraszam do mnie!
    obserwujemy .?

    OdpowiedzUsuń
  33. nowa notka sie szykuje.wiec zapraszam za 20 minut:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham pierniczki <3
    Zawsze robię na święta i zaraz ich nie ma.
    Jakaś współpraca z Deezee, że widnieje tu ich baner?

    OdpowiedzUsuń
  35. +ostatnie zdjęcie jest bardzo fajne. Lubię ten efekt 3D :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)