niedziela, 13 listopada 2011

plotkara

hejka...
oderwalam sie nachwile od lekcji,zeby do was napisac:)
a wiec:ogladacie plotkare??
ja tak i  zakochalam sie w nim juz w pierwszej minucie.a gdzy przez caly sezon puszczali fajne piosenki bylam zachwycona.:)
baaaaaardzo lubie.a wy??i postanowilam nauczyc sie kiedys szyc:)moze nie tak jak mala Jenni(czy jak ona tam ma)ale tak,zeby sobie zrobic jakas bluzke na zdjecia,nieskomplikowana torbe..wiem,ze niektore blogerki to umieja i strasznie im zazdroszcze-jestescie jedna z nich??:)
kilka zdjec:



i jeszcze jedno moje.:)
takie jakies artystyczne haha.podoba wam sie?
bluzka-crop.
legginsy-new yorker:)

buziaki.kocham Was!!

106 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam Gossip Girl < 3.
    Zaczęłam oglądać w wakacje i teraz co tydzień czekam z niecierpliwością na nowe odcinki w internecie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem na etapie 2 serii.wiec czekac jeszcze nie musze.
    ale co tydzien czekam na pamietniki wampirow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz oglądam 4 serię ♥
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętników wampirów nie oglądam. ;D Jakoś mnie nie zaciekawił. ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. haha fajne Ci to zdjęcie wyszło :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. no co ty?
    jak pamietniki wampirow moga niezachecic:)

    dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ostatnie zdjęcie. ogólnie uwielbiam wszystkie zdjęcia z kubkami - chyba dlatego, ze sama nigdzie sie bez mojego ukochanego nie ruszam.
    dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez lubie zdjecia z kubkami,ale tego kubka akurat nie lubie.poprostu stal.a zdjecie bylo spontaniczne...no i ma moje imie:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam plotkarę <3. Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. nie oglądałam plotkary:)
    no fajne te ostatnie zdjęcie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. No zaczęłam oglądać i mi się nie spodobał, więc wyłączyłam po 10 minutach. ;D Może jak będę miała więcej wolnego czasu zacznę oglądać od ostatniej serii. ; D
    +Tak-zawsze robię sama nagłówki. < 3
    I cieszę się bardzo, że Ci się podoba. ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za komentarz :*
    piosenkę uwielbiam :d
    Plotkara jest świetna, jestem na bieżąco już w piątym sezonie i ciągle mnie do tego ciągnie, zawsze jakaś nowa intryga :>

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje (:
    muszę w końcu pooglądać (:
    fajnie ostatnie zdjęcie , leginsy świetne. szukam takich i szukam ale wszystkie są na mnie za duże :<
    pozdrawiam Misella !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie oglądam tego. Mam nadzieję ze pokażesz rzeczy które uszyłaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. hehe.chyba mnie nie zrozumialas.bardzo bym chciala sie nauczyc,ale jeszcze nie potrafie.wiec jesli ten blog bedzie mial 4 lata.to moze wtedy cos pokarze,bo chce sie za to zabrac jak skoncze gimnazjum..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie, już kliknęłam. :D Honcia u nich na głównym. A wgl na czym to polega ta współpraca, bo czytam u każdego ale nie orientuję się za bardzo o co w tym chodzi.
    + a nagłówek robię w Photoshopie. Talentu do rysowania to ja nie mam ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. ;) dzięki za komentarz ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Plotkara to najlepszy serial świata ever.. Szczerze powiedziawszy to muszę przyznać, że oglądam to głównie ze względu na Chucka. hehehe <3
    kocham go;)
    trafiłam na bloga przez Twój fbl i jakos lubie go czytac. :DD a z tej strony Zuzia z byłej klasy. ;pp

    OdpowiedzUsuń
  19. w tyle plakat marilyn monroe? uwielbiam jej zdjęcia. haha )

    OdpowiedzUsuń
  20. blog świetny .
    zapraszam na mojego . komentarze mile widziane . pozdro :*
    http://annie-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się tutaj !:) zapraszam i zachęcam do obserwowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Plotkara jest świetna! ja jestem na bieżąco z tym co leci w USA :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o...zazdroszcze,ja niestety masz jeszcze do nadrobienia 3 sezony..i nie wiem kiedy mi sie uda to obejrzec.:(

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. oj :( a u mnie cieplutko było teraz jest zimno i mróz .. ;< dodajemy ?

    OdpowiedzUsuń
  25. oglądam Plotkarę od tygodnia i kończę I sezon, a ty na którym jesteś? Kocham ten serial i też bym chciała maszynę i nauczyć się szyć, ale nie wiem jak.. ;p
    zapraszam do mnie: agathka.blogstpot.com
    dodajemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. dodajemy.
    ja jestem na 8odcinku 2 sezonu..ale zabardzo nie mam kiedy ogladac.dzisiaj juz pewnie nic nie obejrze;/

    maszynki dos zycia zadza:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. i jak tam drugi sezon? ;> fajny? :D

    OdpowiedzUsuń
  28. nie oglądałam :) obserwujemy ?;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Kliknelam ci na baner bo wzruszylas mnie jak na innym blogu piszesz, ze to dla ciebie wazne..
    pozdrawiam i trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. dzięki ;) to chyba jena z moich najlepszych zdobyczy !

    OdpowiedzUsuń
  31. haha.spoko.ale to nie mialo wzruszac.
    poprostu napisalam to do kilku dziewczyn,ktore czesto odwiedzaja mojego bloga:)

    ale dzieki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. powiedz mi tylko czy S wróci do Dana? :> :D

    OdpowiedzUsuń
  33. najpierw ak,ale potem nie.i sprobuja zostac przyjaciolmi.ale ewidentnie im to nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  34. Pewnie ; D
    Napisz mi tylko dokladnie jakbys chciala zeby wygladal i co ma na nim pisac.

    OdpowiedzUsuń
  35. z niecierpliwością będę czekać aż limit się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Haha jakie wymagania ;D
    Niektore zdjecia bez problemu znajde ale z innymi moze byc ciezko.
    Masz moze cos konkretnego na oku ? Moze linki z loveit.pl czy cos ? Mniej wiecej wiem jak to ma wygladac ale te zdjecia trzeba znalesc hah.

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście, ze idę, haha, a Ty? :)
    noo, trzbea wykminić jakies spotkanko czy cos.:D A w szkole no jako tak;/ a u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  38. Matko! "Plotkara" - kocham, wielbię i ubóstwiam ten serial <3 Twojego bloga znalazłam przypadkiem i dodaje do obserwowanych ;) zapraszam do siebie http://anylkaa-pokochajmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. dzieki:)ale sie jaram:)nie moge sie doczekac.
    uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie, wlasnie nie kojarze o co Ci chodzi. Jakbys mi podala jakis przyklad to bym mogla wystartowac a tak nie bardzo sobie to wyobrazam...

    OdpowiedzUsuń
  41. dziękuję, naprawdę miło widzieć, że ktoś nie tylko ogląda ale także czyta ;)
    co do notki uwielbiam gossip girl! zapraszam częsciej

    :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny piórnik. Hmm... plotkary nie oglądałam nigdy. Może sobie obejrzę. A co do szycia... moim największym sukcesem jest własnoręcznie uszyty miś xD
    http://choco-fashion.blogspot.com <---mój nowy blog! Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku, zgadzam się z miłą chęcią. Potrzebuje rozmów, śmiechu, zdjęć na kilogramy. ;/ to się zgadamy jeszcze. :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. dzieki.tez mi sie podoba moj piornik:)

    OdpowiedzUsuń
  46. cala moja rodzina takie ma,ale sa juz mega stare i poniszczone:(

    OdpowiedzUsuń
  47. Hmm, wiesz co w sumie obojętnie. To już zależy jakie pomysły i w ogóle. ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Świadome śnienie to takie... eee... nie umiem tego wyjaśnić. Jest to trochę skomplikowane. W każdym razie mnie to bardzo zainteresowało. Jeśli chcesz się o tym czegoś dowiedzieć to poszukaj w necie. Jest tam dość dużo informacji ;)a co do bloga z modą to już zapraszam. Pierwsza notka została opublikowana ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Spróbuję-ale rewelacji nie obiecuję . ; D

    OdpowiedzUsuń
  50. napewno bedzie super:)
    trzymam kciuki.kiedy moge sie spodziewac??

    ale suuuuuper

    OdpowiedzUsuń
  51. No już robię, chodź to wcale nie jest takie łatwe.
    Samo zrobienie w sumie jest proste, ale znalezienie tych wszystkich elementów trudniejsze. ; D

    OdpowiedzUsuń
  52. ja też uwielbiam Plotkarę to jeden z moich bardziej ukochanych seriali :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Pisałam Ci na początku że ja to w Photoshopie robię, bo talentu do rysowania nie mam. ; D
    To decyduj się szybko, bo nie wiem czy mam to robić w ps czy nie. : D

    OdpowiedzUsuń
  54. oglądam plotkarę prawie od początku, gdy wyszła ;) i przeczytałam nawet jedną książkę, ale w bibliotece nie było kolejnej części, były nie po kolei i tak jakoś czytanie się zakończyło

    OdpowiedzUsuń
  55. Też ogl. plotkare , nie umie szyć :)

    OdpowiedzUsuń
  56. umie:)

    a co do plotkary to ogarnelam dzisiaj,ze sa tez ksiazki,ale byly pierwsze czy film byl pierwszy??
    jak skoncze ogladac(czyli pewnie nigdy)zaczen czytac:)

    OdpowiedzUsuń
  57. hej, masz fajnego bloga. zapraszam do mnie na komentarz + obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja mam jeden element w nagłówku, a ty chcesz ich trochę mieć, więc będzie trudniej i na prawdę efekt może nie być satysfakcjonujący. ; D
    Robię- ale... zresztą sama zobaczysz. ; D
    Jakiś e-mail mi od razu podaj. : )

    OdpowiedzUsuń
  59. pewnie, że oglądam<33333
    Zajmuję się fotografią, oceniłabyś moje zdjęcia w komentarzu pod notką?Mam się nadal rozwijać? Zależy mi :)

    OdpowiedzUsuń
  60. a..nie moge sie doczekac:)
    buziaki

    dziekuje wszystkim za dobre komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  61. też ogl plotkare , JA nie umie szyć

    OdpowiedzUsuń
  62. Wiesz co, ja to zrobię po swojemu, najwyżej Ci się nie spodoba. Zrobię coś podobnego do mojego, bo nie jestem w stanie dać wszystkich obrazków i jednocześnie oczekiwać czegoś ładnego, na tak małym formacie. ; D

    OdpowiedzUsuń
  63. książka. I fani książki nie przepadają za ogromnie różniącym się serialem. Bo serial a ksiązka to praktycznie niebo i ziemia.

    OdpowiedzUsuń
  64. o, widzę, że w tej kwestii myślimy podobnie, zgadzam się z Tobą w 100 % ;) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  65. to tak jak w pamietnikach wampirow:)niebo a ziemia:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Jak coś to masz już je na poczcie .; D

    OdpowiedzUsuń
  67. Wchodzisz w projekt, dajesz nagłówek i edycja, obraz: z twojego komputera i wybierz plik + kliknij zamiast tytułu i opisu. ; )

    OdpowiedzUsuń
  68. Dobrze jest, tylko jakieś małe to wyszło. ; D
    Dziwne, bo swój robiłam w tych rozmiarach i mam na całą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  69. ja również uwielbiam "plotkarę", obejrzałam wszystkie odcinki wszystkich sezonów i ciągle mi mało, z niecierpliwością czekam na nowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. uwielbiam plotkarę :D i te ich wszystkie stroje :p chociaż czasami myślę że jestem już za stara na ten serial ;p

    OdpowiedzUsuń
  71. ja też poluję ale jako że nic w Polsce ładnego nie znajdziesz zleciłam zakup mojej mamie ;d

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie oglądałam plotkary.
    Haha, Twoje zdjecie artystyczne - świetne :P
    Szczególnie papierki z Chupa-Chups'a i 3BIT'a . :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja dopiero zaczęłam 2 sezon Plotkary, ale strasznie mnie wciągnęła. Super serial <3

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja też lubię Plotkarę, ale zakończyłam jej oglądanie na etapie 2 serii. Jednak i tak jestem przekonana, że kiedyś obejrzę wszystkie serie.
    :D

    OdpowiedzUsuń
  75. nigdy nie oglądałam plotkary. wstyd sie przyznac ale nawet nie wiem co to jest za serial ;p
    ładne artystyczne foto ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. :)
    buziaki
    a maly,bo zmiejszylam troche,bo byl za duzy;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Lubię "Plotkarę" to jeden z fajniejszych seriali :D

    OdpowiedzUsuń
  78. zależy czy masz laptopa czy zwykły komp z klawiaturą. W laptopie jest po prawej stronie na samej górze klawiatury poszukaj gdzieś tam.
    A w komputerze jest nad strzałkami też poszukaj :)

    OdpowiedzUsuń
  79. łaadne zdjęcie :)
    wbijaj do mnie :>

    OdpowiedzUsuń