niedziela, 27 listopada 2011

"Przed świtem"

hejka.pewnie wiekszosc z was juz byla.ale ja dopiero dzisiaj sie wybralam do kina na "przed switem".
bylam zachwycona.choc z poczatku umieralam z nudow...i iestety byla w tym zawarta tez scena slubu:(
ale potem zaczelo sie rozkrecac i bylo cudownie,troche przerazajaco i oblesnie..wszystkich, ktorzy nie byli bardzo polecam
jedenym minusem byl brak fajnej muzyki:(a czekalam na to bardzo,bo w kazdej czesci jakis cudowny przeboj sie trafial:(
kilka zdjec:
sceny z szachami,byly jednymi z lepszych:)
to na tyle w dzisiejszej notce.do jutra:)
buziaki.komentujcie

20 komentarzy:

  1. chyba jestem jakas dziwna, ale nie ogladalam ani jednego filmu z tej sagi... jakos do mnie nie trafia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również nie oglądałam żadnego z filmów;p ale np. 9 crimes. cudowna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o masakra:)
    jak wy mozeecie zyc!!
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze nie oglądałam tej części , ale mam to w planach . ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też tego nie oglądałam :) hehe :)
    dzięki za odwiedziny u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie oglądałam,ale już się nie mogę doczekać :P
    super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam świetne jak dla mnie bez zastrzeżeń ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja dopiero za tydzień idę ;) < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Love these screen shots! I thought the wedding dress for the movie was absolutely beautiful!

    -LAURA xx
    http://wrinkleintimevintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mam ochotę iść na ten film, ale niestety słyszałam dużo złych opinii. Więc chyba poczekam aż będzie dostępny w internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Możę pójdę ;) Wolę przez internet bo wielką fanką tej serii nie jestem ;).
    Zapraszam do mnie (nowy post o Rzymie)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie byłam , chodź miałam iśc . Słyszałam że jest dużo gorszy od książki , i to mnie zniechęciło . Może jeszcze się wybiorę , wszystko się okaże ;)
    A ty czytałaś książkę ?
    i jakie jest twoje zdanie ;D ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja może pójdę w sobotę z przyjaciółką ^^.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię tej całej Sagi, ale tą część tak chwalą, że chyba się skuszę !

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiscie ze czytalam ksiazke:)
    ale moim zdaniem film jest cudowny,tylko szkoda,ze podzielony na czesci,bo nawt jakbym miala siedziecc w kinie 6 godzin-to watro.bo 2 zlecialy jak minuta:)

    OdpowiedzUsuń
  16. byłam w kinie i przyznam, że bardzo mi się podobał, nie jestem zagorzałą fanka głównych aktorów, ale dało się wysiedzieć;)

    OdpowiedzUsuń
  17. to ledwo dalo sie wysiedziec czy ci sie podobal??;p

    OdpowiedzUsuń
  18. byłam i bardzo mi się podobał

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)