poniedziałek, 14 listopada 2011

versace dla h&m

hejka:)
pewnie wiecie ze h&m przegotowuje nowa kolekcje.kolekcja bedzie od Versace:)
jestem z tego powodu strasznie zadowolona.i na pewno wstapie do h&m'u obejrzec te rzeczy.i mam nadzieje,ze wpadnie tez co w moje rece na przyklad te cudenka:


jezeli ceny nie powala(chociaz slyszlam,ze bedzie masakra)to te cudenka beda niedlugo w stylizacjach:)
kolekcja ogolnie jet mega szalona i kolorowa.podobaja mi sie te wszystkie hawajskie wzory i kolory.


a wam sie podobaja??
kupicie cos??

to na tyle w dzisiejszej notke.dziekuje za wczorajsze 100komentarzy:)
jesli moglabym was jeszcze o cos prosic to wchodzcie na baner deezee,bo jesli mi sie uda podjac z nimi wspolprace,to na blogu beda pojawiac sie konkursy!!:)
podobaja wam sie notki typowo o modzie??
piszcie w komentarzach.a ja dodaje jeszcze piosenke:)


 buuuuziaki.kocham was<3

41 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej kolekcji. Jestem ciekawa bardzo, muszę się niedługo wybrać do h&m.

    Co do ostatniej notki to miałam taką samą koszulkę z croppa! Tylko popękał mi robot i moja młodsza kuzynka się kiedyś do niej dobrała i poodrywała fragmenty nadruku xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. okej ; )
    A co do tej kolekcji to raczej nie moj styl ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno się wybiorę do H&M . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prnt Scrn i wklej do painta obetnij pare fragmentów zapisz i masz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a moj tak:)
    bo kolekcja podoba mi sie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sama nie wiem;dd. jak będzie okazjaaa;d.
    Pewnie coś mi się spodobaa, np. to co ta blondynka takiee wzorowee;d. wzorowe haha;d.
    Zapraszam do siebie;d.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog ; ) Obserwuje ; dd

    OdpowiedzUsuń
  9. hey, świetny blog. obserwujemy się??

    OdpowiedzUsuń
  10. ps. ja już cię dodałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo barwna kolekcja.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno zajrzę obejrzeć może coś wpadnie mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mi sie strasznie podoba reklama/zapowiedź kolekcji :)

    obserwuję i zapraszam do obserowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jesli chodzi o ta reklame z anja rubik-to mi tez,chociaz jej nie lubie osobiscie:)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. niektóre rzeczy są ładne :^^

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm, ciuchy same sobie w fajne, zywe kolory i w ogóle, ale nie mój styl. :( chociaż takie kolczyki ze zdjęcia mnie powaliły. <333

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam, że ceny zaczynają się od 79,90, a najdroższa rzecz kosztuje 1299 zł. Mi się strasznie podoba taki jeden pierścionek i ramoneska ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. o..a gdzie znalczyki ceny??
    80zl to nie tak duzo..chyba ze tyle kosztuje pasek,albo kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chodzi o ceny, to są drogie coś około 300zł chodzą, niektóre nawet za 500zł są, na jakimś blogu widziałam.
    Teraz u mnie jest jakiś błąd, bo nie wyświetlają mi się twoje notki w panelu, a jak wchodzę na bloga to mi się wyświetla, że mam 18 obserwatorów, a powinnam mieć 44.

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszalam o tej kolekcji i może byc świetna ! :) Jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. całkiem fajne rzeczy, ale na pewno baardzo drogie ;P. ...
    nowa notka dopiero jutro lub w środę :).

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam 1. sukienkę *.* i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka z trzeciego zdjęcia jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing post, I love the song.
    Thanks for your comment.
    x

    www.crystalvisionss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. widziałam w reklamie sukienkę za 499zł :)
    wbijaj do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się jedynie ta prosta żółta sukienka :D chętnie widziałabym ją u siebie w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam o tym, te projekty są śliczne! Takie kolorowe i w ogóle. Żeby jeszcze ten sklep był w moim mieście, i w przestępnych cenach...

    OdpowiedzUsuń
  28. ta sukienka ma 500zł kosztować ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. wow.to straszne:(
    ale moze namowie mame:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsza sukienka mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)