wtorek, 29 listopada 2011

zakupy

hejka:)
moje plany co do wyjazdu opóźniły sie o tydzien.dlatego dopiero wczoraj pojechalam do Gdanska.
w sklepach calkowcie nic nie bylo:(w h&m-ie byla nowa kolekcja versace,ale wygladala zupelnie inaczej niz na zdjecia,ktore pokazywalam na blogu.nie dosc,ze ciuchy na zywo byly paskudne,to jeszcze moj cudowny gorsecik po przymierzeniu wygladal jak co najwyzej z lumpeksu,a nie od jednego z lepszych projektantow...

dlatego cciuchy mam tylko new yorker:

 bluzke chcialam juz wczesniej,ale troche mnie przerazala cena..teraz byla przecena i wzielam ja bez zastanowienia:)

 bluzka
spodenki od pizamy,ktore sa cudowny i sobie wlasnie w nich siedze:)
i najzwyklejsze paski.byly niesety w jednym rozmiarze.wiec troche sobie poczekam,az ktos mi zrobi w nich dziorki:(

to na tyle.podobaja wam sie takie jasne zdjecia?
ja jakos caly czas nie moge sie do nich przyzwyczaic,choc sa ladniejsze niz normalne:)



buziaki.komentujcie i obserwujcie...ja biore sie za kronike lesnych:(

38 komentarzy:

  1. fajna ta granatowa bluzka : )
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. druga bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O poluje na taki pasek własnie, ile dałaś :) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. bodajże 10zl za dwa.
    ale jeden odrazu mis ie popsol...

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam tę niebieską bluzkę w NY i też mi się podobała;d

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna jest ta niebieska bluzka ; )
    hmm.. sama kolekcja Versace nie zrobiła na mnie wrażenia już na zdjęciach, a ma żywo jej jeszcze nie widziałam. Też uważam, że w sklepach kompletnie nic nie ma! Niestety..
    hugs, Nikki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieska bluzka cuudna ! ;DD
    Muszę też jechać na jakieś zakupy -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza bluzka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodatki są tak na prawdę tutaj najistotniejsze ;) Od nich zależy czy chcemy wyglądać na luzie, sportowo, czy elegancko! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna 1 bluzka .;) +
    a te ' kropki' ;p - czuli bokeh da się osiągnąć w prosty sposób , widze że masz lustrzankę , a więc ustawiasz na tryb MF na obiektywie i po prostu ręczne ustawiasz sobie ostrość na maksymalnie słabą .;) , mam nadzieję , że pomogłam , + wpadaj częściej .;)

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie podobają mi się takie carmelowe paski <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się z tej kolekcji Versace podobało tylko kilka rzeczy, a jak już byłam w H&Mie to już same najgorsze i najbrzydsze rzeczy zostały. W sumie nie mam co narzekać, bo i tak bym nie kupiła, ale chciałam się poczuć fajnie przymierzając je.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jak zobaczyłam ceny kolekcji versace to trochę się przeraziłam, no ale cóż, za markę się płaci, wiadomo, ale jakoś te ubrania również nie przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne bluzeczki :) też się rozczarowałam tą kolekcją versace. Napaliłam się na jedną sukienkę ale na żywo to jakaś tandeta ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. no mialam dokladnie tak samo z ta kolekcja-totalny niewypal:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak to jest, że zazwyczaj coś co świetnie wygląda w internecie, nie musi tak wyglądać w realnym świecie.
    Dziękuje za komentarz ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna bluza ;D
    ps tak chodzę na historie sztuki w szkole, zajęcia zazwyczaj wyglądają tak: nasza pani opowiada nam np omawiamy barok lata malarstwo architektura rzeźbiarstwo jest to oczywiście oparte o wiele książek, dzisiaj miałam konkurs na który nas przygotowywała poszło mi ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna ta pierwsza bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam taką samą granatową bluzkę z new yorker ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ha! Ikea w tle! :) super Twój room!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)