sobota, 17 marca 2012

babeczki

hejka:)
Dzisiaj na 9.30 miałam zbiórkę związaną z festiwalem piosenki zuchowej:)
Do ostatniej chwili z dziewczynami myślałyśmy,że nasze dzieciaki nie dadzą sobie rady,bo na próbach zapominały tekstu^^Ale jak weszliśmy na scenę,to zaśpiewali nawet głośniej niż na zbiorkach piosenki, które znają:)I zajęliśmy drugie miejsce.

Później próbowałam trochę posprzątać pokój i robiłam kilka innych rzeczy,a chwilę temu skończyłam robić babeczki,choć skończone całkowicie będą dopiero wieczorem,jak mama pójdzie na zakupy.Chciałam się wykazać moimi zdolnościami kulinarnymi i chciałam krem na babeczki zrobić sama-niestety wyszło jak zawsze^^Dlatego czekam na 20.00 i oglądając "Bitwę na głosy"będę tylko miksować już gotową masę^^

nie ma to jak idealnie wpasowane w foremki babeczki-ale u mnie to tak zawsze^^
a jak Wam mija ta piękna słoneczna sobota?

42 komentarze:

  1. ojej pycha :)) ja chce jedną babeczke!! ^^
    dzisiaj mialam szkole i jutro tez ; (((

    OdpowiedzUsuń
  2. a zjadłby. daj trochę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje drugiego miejsca;) E tam i tak pewnie babeczki są dobre.;))
    Ja tą piękną sobotę spędziłam na treningu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy wkoło robi mi smaka na babeczki. Aż chyba sobie upiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! :) zjadłabym takie babeczki, jutro może upiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam! Wyglądają smakowicie! =)

    Zapraszam do mnie: Ja-Emila.blogspot.com ! Koniec drugiego etapu konkursu + Wyniki + Nowa ankieta do głosowania! =))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ważne, że nie wygląda pięknie, ważne, żeby smakowały :P
    Gratuluję drugiego miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój nowy adres madeedream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. znaczy się tak tylko że już się w niej nie mieszczą i trzymam jeszcze w innych;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi tez przeważnie się porozlewają (: W przyszła sobotę planuję babeczkową produkcję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, bardzo rozkoszne babeczki ;d

    Fajny blog ;* Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo sama bym zjadła! mam ochotę na coś słodkiego : )

    OdpowiedzUsuń
  13. zrobiłaś mi niezłą ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. az się głodna zrobiłam ;p

    Zapraszam na bloga : http://aleeexsmile.blogspot.com/ - relacja z koncertu Ewy Farnej ze Świdnicy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham babeczki! Sama bardzo lubię je piec ;)

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. też mi kiedyś nie wychodziły, ale już chyba przez wprawę wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ajj, babeczki są pysznie ale nie mogę teraz o nich myśleć
    bo trzeba schudnąć! Do lata zostało kilka miesięcy!
    Trzeba wyglądać zjawiskowo!
    Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszedzie babeczki na blogach :D Co to jakiś dzień babeczkowy czy co ? ;> hahah ale wyglądają smakowicie, no i gratulacje drugie miejsca :D Zapraszam do mnie na recenzję "Hugo i jego wynalazek", filmu, który otrzymał 5 Oscarów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie wiem:)
      ja tam na blogach nie widze za czesto^^

      Usuń
  19. Trooszeczkę się splaszczyły, ale bardzo smakowicie wyglądają ;)))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;))

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. mmmm babeczki ach zjadłabym taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję drugiego miejsca :) Jak ja dawno ich nie jadłam ;o

    OdpowiedzUsuń
  22. mmm babeczki ;D
    świetny blog. : )
    zapraszam na nowego bloga ; http://zamykajoczy.blogspot.com/
    i na starego www.nitka-frytka.blogspot.com
    bede częściej wpadać ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Te babeczki nie są przypadkiem z Dr Oetker'a? Robiłam je milion razy i za każdym razem wychodzą świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny blog, może się poobserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny blog, może się poobserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też już obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. mmm az narobilas mi ochote ^^ zapraszam do obserwacji ja juz! ;D ;) a i skad massz taki ladny aparat w naglowku? ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a niestety nie wiem,bo naglowek robila mi jedna z blogerek..niestety usunela bloga i nie mam z nia kontaktu:(

      Usuń
  28. zrobiłaś mi smaka na babeczki :) poza tym dodaje bede twoim 300 obserwatorem:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej..nawet nie wiesz ile na to czekalam haha:*
      DZIEKUJE:)

      Usuń
  29. ach i narobiłaś mi ochoty na babeczki!:)

    gratuluję drugiego miejsca na festiwalu! ja na ostatnim festiwalu też bardzo bałam się o swoją drużynę tyle, że ja mam starszo-harcerską, a dali z siebie wszystko :) tak samo jest, na zbiórkach z siebie dają mało, ale jak wyjdą na scenę! dodaję do obserwowanych bo będę tu teraz z pewnością częściej wpadać :P pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. mmmniam wyglądają smakowicie :)

    zapraszam u mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam babeczki a twoje wyglądają smakowicie

    OdpowiedzUsuń