poniedziałek, 12 marca 2012

bęben

hejka:)
Ja znów na szybko,bo siedzę już tu cały dzień(znaczy,jak wróciłam ze szkoły)i muszę się choć trochę pouczyć,więc muszę iść-masakra

Ale dzisiaj tak szybciutko o tym co robię jak znajdę wolną chwilę i nie siedzę przy komputerze.A więc z cała moją kochaną gromadą zuchową zgłosiliśmy się na festiwal piosenki zuchowej i śpiewamy bardzo fajną piosenkę.Niestety musimy nie tylko śpiewać,ale też grać.Jedna z moich koleżanek gra na gitarze(ja niestety nie umiem)druga wybija rytm grzechotką,a trzecia klaszcze.Ja niestety dostałam bęben,bo najlepiej mi wychodziło wybijanie rytmu-niestety gdy doszły inne instrumenty i śpiew nie jest tak łatwo,więc ćwiczę ile tylko mogę:)
Grunt to robić różne rzeczy w życiu i nie pozwolić by było nudne.A na festiwalu jakoś dam rade,lub mi nie wyjdzie-trudno.ale na razie trzymajcie kciuki^^


takie o to cudo:)
bez przeróbki-przepraszam,ale moje przeróbki i tak są żałosne:)
buziaki:)
jeszcze osób do 300obserwatorów-trzymam kciuki:)

28 komentarzy:

  1. Fajnyy! ;DD
    Zapraszam do mnie na nowego posta i na głosowanie w ankiecie na blogowe motto-tytuł bloga! =) Z góry dziękuję za zagłosowanie i skomentowanie posta! =)) Ja-Emila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie bębenki ^^ sama posiadam i trochę gram :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to trzymam kciuki na pewno uda wam się występ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mojego bloga :) Znowu piszę posty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Heeh . No to obserwujemy ? :)

    Powodzenia ^ ^ .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również obserwuję i zapraszam częściej :)

      Usuń
    2. zapewne bede co jakis czas wpadac;)

      Usuń
  6. o to widzę że uzdolniona jesteś, ja pamiętam że kiedyś w przedszkolu grałam na tamburynie i nie wspominam tego dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba nie,bo jak tylko slysze inna melodie,to odrazu trace rytm-.-
      buziaki:*

      Usuń
  7. Będę trzymać kciuki! Zapraszam do mnie na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny , taki mudżyński bęben ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie mam bladego jak się gra ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam taki bębenek ^^ koleżanka ma, jak tylko u niej jestem, to od razu się nad nim znęcam :3 ale fajnie się gra. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. bęben heh to musi być świetna zabawa ;) życzę powodzenia w nauce i oczywiście trzymam kciuki za występ.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety?!?! Bęben to cudowny instrument i to nie tylko wybijanie rytmu!!! To muzyka to dźwięki z serca! Do tego trzeba mieć zapał i najpierw zrozumieć i pokochać ten instrument żeby na nim grać

    OdpowiedzUsuń
  13. No fajny fajny, mam taką miniaturkę, tzn troche mniejszy, ale niestety stoi jako ozdoba pokoju :)) Zapraszam do mnie na recenzję filmu "Mój tydzień z Marilyn" i przypominam, że wciąż trwa konkurs, w którym do wygrania jest film na DVD.

    OdpowiedzUsuń
  14. Heh, fajny instrument, choć pewnie ja nie dałabym rady : P

    OdpowiedzUsuń
  15. o ja jestes przyboczna ? Ja też ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oooo kochana! masz u mnie mega plusa za to djembe :) też mam bęben,ale niestety nie mam czasu na nim grać:(
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  17. ja muszę przyznać,że nie mam jakiegoś talentu do instrumentów i jakoś mnie w sumie nie ciągnie do nich tak strasznie ;D powzdycham sobie do gitarzystów i na jakiś czas mi wystarczy ;D
    obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny bęben xD Na pewno wypadniecie świetnie na tym festiwalu. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. haha ;D Fajnyy ;)
    Zapraszam do mnie na nową notkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog! ;) :*

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog! ;) :*

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam takie instrumenty! ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki. Ale fajny bębenek:)

    OdpowiedzUsuń