wtorek, 13 marca 2012

Coma "Czerwony album"

hejka:)
Dzisiaj po szkole przyszła do mnie koleżanka i uczyłyśmy się chemii.Nadal nie wszystko umiem,ale może jakaś dobra ocena będzie^^
Jestem dzisiaj strasznie zmęczona i chyba zaraz pójdę spać-.-
Jutro pierwsza próba z dziewczynami i zobaczymy czy nam wyjdzie;)

A dzisiaj trochę o płycie, którą słucham na okrągło i wcale mi się nie nudzi:)
Mowa o najnowszym krążku Comy "Czerwony album".Jakoś po filmie "Skrzydlate świnie"przestałam lubić ten zespół i nie chciałam słuchać tej płyty.Ale w końcu trafiła w moje ręce i pokochałam ją od pierwszego przesłuchania;)Moja ulubiona piosenka zmienia się wraz z nastrojem,wiec nie mogę powiedzieć,którą lubię najbardziej,ale wstawię tu singiel promującą płytę:)
lubicie tą płytę?lub inną tego zespołu?jaką polecacie piosenkę?
i bardzo ważna wiadomość:
Czy ktoś umie robić takie śliczne nagłówki jak Ola,która robiła mi poprzedni nagłówek?
Jeśli tak to było by fajnie,gdybyście pisali w komentarzach i skontaktuję się wtedy z Wami
to bardzo pilne-buziaki:*

23 komentarze:

  1. ja to aczej nie mam taletu do robienia takich naglowkow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet nie potrafię ogarnąć możliwości graficznych na blogspot... za to Onet mam obcykany i bym szabloniarnie świetne mogła podać :D hahaha xd jakoś nie słucham Comy, ale ciekawa ta piosenka. Być może przesłucham. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety chyba ci nie pomogę, a możee , o jakiego typu nagłówek chodzi , rysowany , czy jakiś z inspiracjami ?

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Comę mogę słuchać bezustannie

    OdpowiedzUsuń
  5. To zależy jakie masz wymagania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam jeszcze nigdy, ale uwielbiam Come więc na pewno mi się spodoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie potrafię robić takich nagłówków. Przykro mi ;(
    Zakochałam się w tej piosence.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam problem z nagłówkiem, jeśli znajdziesz kogoś, to daj mi namiary ok ? ;>
    Zapraszam do mnie na nową notkę, buziaki :**:*

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy teledysk :D fajny song.
    zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna piosenka . wgl tak jak ten bloog ;d
    + obserwuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. we wcześniejszych klasach uwielbiałem chemię teraz juz nie ;// Zapraszam do mnie na recenzję film "Nigdy nie mów nigdy" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ps. zmieniłem nagłówek zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie czasy comy to dawne dzieje :P

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze zobaczę co da się zrobić, a napisz mi konkretnie co chciałabyś aby tam się znajdowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie słucham takiej muzyki, ale piosenka bardzo fajna :)

    Zapraszam do siebie, oraz byłoby mi miło , gdybyś zostawiła po sobie jakiś ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. na pół <3
    hmm, a 'piosenka pisana nocą' słuchałaś ? : )

    OdpowiedzUsuń
  18. na pół <3
    hmm, a 'piosenka pisana nocą' słuchałaś ? : )

    OdpowiedzUsuń
  19. KOCHAM COMA
    ROGUCA
    CZERWONY ALBUM
    HIPERTROFIE
    I TEN KONCERT NA KTÓRYM BBYŁAM 1,5 TYG TEMU BYŁO ZAJEBIŚCIE :>

    OdpowiedzUsuń