poniedziałek, 26 marca 2012

kawa

hejka:)
Dzisiaj po szkole totalnie nic mi się nie chciało,choć pogoda była dość ładna:)
W końcu,gdy zostałam sama w domu postanowiłam obejrzeć "Prawo Agaty" i zrobić sobie kawę i naszła mnie wena do wyjęcia statywu,aparatu i porobienia kilku zdjęć
oto efekty:


 


chcę się nauczyć ładnie przerabiać zdjęcia,ale coś mi to nie wychodzi!
do wakacji muszę się koniecznie nauczyć
chce mnie może ktoś podszkolić przez internet w niezawodnym PhotoScape
pisać w komentarzach,na pewno się odezwę^^

chyba czas zacząć się uczyć-.-
buziaki;*

13 komentarzy:

  1. przedostatnie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie gdyby tam była herbata to byłabym zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wychoooodzi :D kawusia dobra na wszystko ;d
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. e tam szkoda ze nei herbatka ale zdjecia bardzo fajnne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na pewno nie pomogę, bo nie przerabiam zdjęć, no i nie umiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. jakbyś robiła reklamę kawy jakiejś firmie na pewno bym się na nią skusiła : )

    OdpowiedzUsuń
  7. m..teraz naszła mnie chęć na kawę;))

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się tam podobają te zdjęcia :P ja niestety nie wiem jak używać PhotoScape'a, bo nigdy nie używałam, ale chyba czas zacząć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm.. dobra kawa nie jest zła ;) ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie b. ładne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń