sobota, 31 marca 2012

kisiel

hejka;)
U mnie już bardzo długo nie padało-i niestety dzisiaj deszcz nadrobił swoje zaległości-.-Pada cały dzień.
Dlatego wychodząc z domu na zbiórkę wskoczyłam w moje kalosze,cieplutki sweterek i ze słuchawkami w uszach poszłam do lasu:)Baliśmy się,że w tak paskudną pogodę nikt nie przyjdzie,ale byliśmy mile zaskoczeni ilością osób^^
Przed wyjściem,żeby się rozgrzać zrobiłam sobie szybki kisiel.Niestety nie było mojego ulubionego truskawkowego,a znalazłam tylko o smaku różowego frugo,które kupiła moja mama ostatnimi czasu^^

lecę sprzątać pokój
buziaki;*


33 komentarze:

  1. tez chce mieć kalosze, huhuhu :<<<
    pogoda jest tragiczna ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm pierwszy raz widzę taki kisiel !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kiśle!
    ale mam teraz smaka..

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda przepysznie :) chyba muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kalosze *.*
    pogoda beznadziejna .. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym kisielu że bardzo dobry ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. I co, smakował Ci ten kisiel? Bo ja ostatnio tez jadłam, ale jakoś nie za bardzo mi podszedł. Sok o wiele lepszy według mnie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie to byl on poprostu grejpfrutowy z czyms slodkim:)
      gyby nie bylo napisane,ze to frugo-to w ogole bym o tym nie pomyslala;)

      ale ogolnie bardzo mi smakowal:)

      Usuń
  8. Nie jadłam jeszcze kiśla frugo ; /
    gdzie wy go kupujecie ?! nigdzie go nie widzę -.-'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem..moja mama go kupila.
      a mi wczesniej o tym mowily kolezanki-tyle,ze mowily,ze jest niedobry.a mi nawet smakowal:)

      Usuń
  9. Fajnie, że na zbiórkę przyszło dużo osób :)
    Mniam, uwielbiam wszystkie smaki kiśli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. agrhh pogoda. ;/ u mnie pada wieje i sypie śniegiem na zmianę.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. kisieeeel ♥ ale fajny kubek ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. w życiu nie słyszałam o taki smaku, ale kubek mam podobny i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie kisielek nawet bardziej jak budyn:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez;)
      to oczywiste:)
      budyniu szczeze mowiac nie lubie-czasem mnie najdzie ochota a czekoladowy lub waniliowy budyn-ale jak juz zrobie i zjem 3 lyzeczki,to mi odchodzi ochota i go wyrzucam-.-

      Usuń
  14. mniam no niestety pogoda ta to jedna wielka masakra;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli jednak je sprzedają? Muszę koniecznie dorwać! I podobny ma smak do frugo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie srednio:)
      ten akurat smakowal jak grejpfrut z czyms slodkim:)

      Usuń
  16. Kisiel z frugoo, jest pyszny <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiedziałem, że są kiśle o smaku frugo ! czas spróbować :D Z dniem Prima Aprilis zapraszam do mnie na recenzję komedii "Co nas kręci, co nas podnieca" :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam na nowy rozdział
    http://young-pretty-lovely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam te kisiele z kawalkami owocow

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma to jak kalosze <3
    Mi też nie podszedl ten kisiel Frugo, sok lepszy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. OOOOOOOO KISIEL FRUGO !!!!
    no ja musze taki mieć :D
    zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. yhhh nie lubię kiślu :c
    ale zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja dawno nie jadlam kisielu:P a lezy i lezy w moje kochennej polce.
    Widze ze jestes moja imienniczka:)
    Oczywisci obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  24. nie lubię kisielu Frugo, ale ogólnie kisiel uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń