piątek, 30 marca 2012

kolacja

hejka;)
Dzisiaj dzień bardzo pozytywny:)Po szkole poszłam na zbiórkę zuchową,a potem do babci szyć bluzkę-ale o tym niedługo,bo jest jeszcze nie skończona^^
Mam w planach przyszykowanie się jeszcze do jutrzejszej zbiórki harcerskiej,ale jakoś pogoda mnie dołuje i mi się nie chce:(Jednakże muszę wstać i się spakować...

Trochę spóźniona kolacja,ale zawsze coś.Odpisze na Wasze komentarze(po piątek to zawsze najlepszy czas^^)spakuję się i pójdę czytać książkę,którą dostałam we wtorek,a nie miałam czasu się za nią wziąć-przeklęta szkoła;(
Jaka jest u Was pogoda?
Ja jestem załamana przepowiednią pogody,
więc na razie cieszę się tym co jest^^
buziaki;*

22 komentarze:

  1. ZJADŁABYM!
    pogoda fatalna^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem załamana przepowiednią pogody!
    Deszcz ze śniegiem ?!?! ;O ;\
    blee ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze,ze chociaz snieg z deszczem..bo jakby sie zrobilo calkiem bialo-to bym chyba tego nie zniosla;(

      Usuń
  3. mmmm zjadłabym !
    hmm u mnie weekend + tydzień wolnego od szkoły, to piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, aż się głodna zrobiłam!

    u mnie tak leje, że szkoda co mówić, a jutro mamy grę hufcową cały dzień i noc.. ciekawie się zapowiada ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm, ale smaczna kolacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no no no jakie prszystawki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ma jutro padac śnieg, a u mojej przyjaciółki w Olsztynie dzisiaj podobno padał.. koszmar.. a tak ładnie się ta wiosna zapowiadała

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmmmmmm wygląda smakowicie :)
    bardzo fajny blog

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie beznadziejna pogoda. Raz wieje silny wiatr, raz pada deszcz ze śniegiem, a raz świeci słońce :/

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie leje all day all night - makabra !!
    Zapraszam do mnie na recenzję filmu tanecznego - "Fame"!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyyycha :D Jeju, u mnie pogoda też jest straszna :O

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie pogoda baaardzo ponura ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, fajny blog. Na serio spodobał mi się.
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie raz słońce, raz wiatr i deszcz .;//
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pogoda koszmarna.
    Twoje jedzonko wygląda ciekawie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za odwiedziny, również obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No no widzę , że gyros na kolację :*
    No u mnie pogoda masakryczna :(

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)