środa, 21 marca 2012

"Królewna śnieżka" i nowy nagłowek:)

hejka:)
Dzisiaj cały dzień z koleżanką tworzyłyśmy nowy nagłówek,z którego jestem mega zadowolona i mam nadzieje,że Wam się podoba-co o nim myślicie?
Bo jak dla mnie tamten był bardzo fajny,ale ten jest całkowicie "wyciągnięty" z mojego mózgu^^
nie podoba mi się jedynie napis-bo sama go pisałam,ale co tam:)

I dzisiaj jak co środę,choć tak naprawdę od trzech śród na niczym nie byłyśmy;/.Z koleżanką ;poszłyśmy do Multikina na "Królewnę Śnieżkę".Ogólnie film strasznie mi się podobał.Miał oczywiście zawarte w sobie najważniejsze wątki z baśni jaką znamy  z dzieciństwa,ale były pokazane w trochę inny sposób.
Było wiele komicznych scen,jak i kilka dramatycznych
Film strasznie mi się podobał-ale trochę za szybko się skończył:)




Strasznie spodobała mi się uroda głównej bohaterki,choć z koleżanka,jakoś nie mogłyśmy przeżyć jej brwi:)

Widzieliście ten film?
Podobał Wam się?
buziaki:*

21 komentarzy:

  1. byłam w kinie chyba w... niedziele! tak zeszła niedziele! firm rewelacyjny :D moim zdaniem porównywalny do Shreka, ale i tak zabawny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhy..jakoś mi sie tak nie skojarzylo.i jak teraz tak mysle,to tez mi sie jakos nie porownuje^^
      ale kazdy ma swoje skojarzenia^^

      Usuń
  2. nie ogladalam ia jesli chodzi o bohaterke to fakt ładna ,ale brwi - bym porpawila na jej miesjcu :D buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny nagłówek ;) duzo bardziej mi sie podoba od tamtego, chociaż tamten również był ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o...jak milo to uslyszec od kogos:)
      bo ja caly czas sie zastanawiam,ktory byl lepszy
      no ale nic-jakies zmiany zawsze musza byc;)

      Usuń
  4. nagłówek jest świetny! Naprawdę same go narysowałyście ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdzie nie pisałam,ze sama go narysowalam:)
      nie narysowalam.poprosru caly dzien siedzialam z kolezanka nad kartka i probowalysmy przelac na papier to co siedzi mi w glowie-i to sa efekty;)

      Usuń
  5. ja bardzo chciałabym obejrzeć ten film, ale u mnie w kinie chyba jeszcze nie ma :P po za tym masz świetny nagłówek!
    pozdrawiam i zapraszam!
    http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze go nie widziałam ale chciałam go zbobaczyć bo gra tam Julia Roberts ;) Zachęciłaś mnie a w a jakiej cenie masz bilety ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za 8.50
      bo chodze na srody z orange-2 bilety w cenie 1;)

      Usuń
  7. Świetny wyszedł Ci ten nagłówek (:

    OdpowiedzUsuń
  8. hah też nie mogłam znieść jej brwi ale już się przyzwyczaiłam.;)) A nagłówek świetny napis w nim również.;))

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja bym chciała tak rysować ;o <3
    obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę ten film:)

    OdpowiedzUsuń