piątek, 23 marca 2012

Krynica Morska

hejka:)
Dzisiaj w szkole byłam tylko na dwie godziny,bo z bratek jechałam do Krynicy Morskiej:)
Jak zwykle odezwała się moja choroba lokomocyjna,ale jakoś dotrwałam do domu.
Myślałam,że nie uda mi się wyskoczyć na plaże,ale na szczęście wracając zajechaliśmy na króciutki spacerek^^
Dzisiejsza pogoda była wprost idealna na spacery nad morzem<3
Niestety nie mogliśmy wysiedzieć w domu,bo w murach było okropnie zimno,wiec na chwilę wskakiwaliśmy do pokoi,a później omawialiśmy wszystko na balkonie przy słońcu^^




idę robić bransoletki,które chciałabym do jutra skończyć,
ale nie jestem jeszcze w połowie,wiec to nie osiągalne^^
buziaki;*

31 komentarzy:

  1. Też bym chciał sobie zrobić jakiś wyjazd..ale brak czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, ale Ci zazdroszczę. Też chcę nad morze, ale żeby było ciepło i w stroju kąpielowym ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne wiodoki .
    Pozazdrościć . ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Oj, zazdroszczę ci tego spacerku ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej!
    Jak ja bym chciała tam pojechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie :3 morrzzze! <3
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo jeej, ale to ślicznie wygląda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mhmmm jakie ładne widoki a jeszcze ładniejsze bedą latem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ty robisz świetne zdjęcia;)) chyba musze się przejśc nad morze tak cieplutko się robi;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak pięknie wygląda morze. stęskniłam się za pływaniem w wodzie. marze o wyjeździe chociaż nad jezioro.
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia super, zazdroszczę wypadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeej tęsknie za takim widokiem, już dawno nie byłam nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne jest to miejsce!
    u nas co roku jeździmy nad morze :)
    właśnie do Krynicy Morskiej ^^

    widzę, z każdym dniem masz nowych czytelników ^^
    gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej , twoje zdjęcia są fenomenalne <3 .
    Strasznie podoba mi się nowy nagłówek na blogu ;> .
    Uwielbiam czytać twoje posty , jesteś przesympatyczna ;D .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach..a ty jak zwykle poprawiasz mi humor;)
      strasznie,strasznie sie ciesze ze lubisz czytaz mojego bloga;)

      Usuń
  16. to ty mieszkasz nad morzem ? ;> OOoooo piekne widoki miałas :D Zapraszam do mnie na recenzję filmu "Contagion - Epidemia Strachu" :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczescie nie.ale mam tam dom,w ktorym wynajmujemy pokoje;)
      NIe moglabym tam mieszkac...jak nie ma sezonu jest tak otwarty chyba tylko jeden sklep.i zero restauracji;/
      masakra^^

      Usuń
  17. ładne zdjęcia! co ja bym dała żeby znaleźć się teraz nad morzem!:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne zdjęcia !

    zapraszam do mnie - nadchodzi konkurs!
    http://aleeexsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Krynica Morska coś mi mówi ta nazwa :) ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog :) Zapraszam do mnie :)
    http://alessa-19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)