wtorek, 20 marca 2012

nic ciekawego

hejka:)
Dzisiaj dzień nie był ani fajny,ani beznadziejny-był taki nijaki..
Na szczęście od jutra już zapowiada się fajnie,więc może będą jakieś ciekawsze notki:)

Dzisiaj obejrzałam sobie "Woli i Tysio na pokładzie".
Jakoś tak lubię to oglądać:)Kiedyś strasznie lubiłam Marcina Tyszkę,ale po Top Model wydaje mi się strasznie głupi....Ale oglądam trochę z nudów, trochę z ciekawości,trochę z braku czegoś innego^^
a Wy to oglądacie?

przypominam o możliwości zadawania mi pytań!
macie czas do soboty(pytania mogą być pod tym postem:))

buziaki:*


26 komentarzy:

  1. Woli i Tysio?! pewnie jakaś żenada..
    zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, ale słyszałam fajne opinie ;p
    ogólnie lubię Dawida ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o..a ja slyszalam same zle;O
      ale i tak ogladam:)

      Usuń
  3. nie oglądałam tego. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam wczoraj. I jeszcze bardziej utwierdziło mnie to w przekonaniu, że są pustymi idiotami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak niestety uwazam;/
      a juz napewno nie sa męscy-w ogóle

      Usuń
  5. fajne too :D zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze słyszę o czymś takim

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tego ogólnie nie oglądam widziałam reklame w tv i jakoś mnie to nie zachęciło ;d w sumie to najpierw przeczytałam o tym na pudelku ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nowy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. heeh.. ja tego nie oglądam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tego nie oglądałam, ale może obejrzę (;

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet ten serial jest spoko;) Czasami nawet im współczuje po tym co muszą tam niekiedy robić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie oglądam !!! I nie oglądam Top Model = strata czasu :D Zapraszam do mnie na recenzję filmu "Aż poleje się krew" :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie oglądam, zostaję jednak tylko przy Top Model ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. nie oglądałam , ale mam zamiar :) Obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie oglądam i nie zamierzam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam oglądać, ale zapomniałam xd
    Teraz jestem oczarowana "Pamiętnikami Wampirów" ;D <33
    Zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sa zupelnie dwie rozne sprawy:)
      ale ok^^

      Usuń
  17. oglądałam ten program i szczerze mowiąc dl mnie to totalna żenada... mężczyźni, którzy osiągnęli tak wiele, tracą u mnie szacunek.... ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam o tym programie na pudelku. Już wtedy odechciewało mi się przez to żyć. Już sama nazwa wywoływała u mnie mdłości. Ten program chyba im nie wypalił...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)