czwartek, 8 marca 2012

Pearl Jam

hejka:)
Dzisiaj w szkole było dość fajnie(pomijając fakt,że ogólnie tej szkoły nie lubię ^^).Jutro też zapowiada się ciekawie,bo kończymy o 13.30:)

Na lekcji z naszą wychowawczynią chłopacy zrobili nam wybory miss i dostałam latawiec(każda dziewczyna dostała coś innego-i dość oryginalnego-jak np.zabawkowe sztućce^^).Więc po lekcjach z koleżanką i z kolegą pobiegliśmy go puścić,bo był idealny wiatr.

Koleżanka pożyczyła mi wczoraj tą płytę i słucham jej na okrągło!
strasznie lubię Pearl Jam a Wy?
lecę uczyć się angielskiego pa;*



37 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam swoją szkołę :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalne prezenty :) Fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez nawet lubie, a o zespole nie słyszałem... Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje latawce zawsze zostawały porwane -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. o latawce:)). Też nie przepadam za szkołą ale da się przeżyć.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie slyszalam nigdy o Peral Jam ;) pzodraiwam milego ukania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie lubię swojej szkoły. A właściwie to nienawidzę. Ech...
    Perl Jam lubię, ale bez zbędnych rewelacji ;3
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili. ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w sql było beznadziejnie..
    zapraszam do mnie.obs.?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się szykuję do puszczenia lampionu szczęścia, bo one na prawdę magicznie wyglądają na niebie, ale jeszcze poczekam, aż sie ociepli bardziej,żeby można było posiedziec i pooglądac jak szybują ;p

    http://eeverybody-hurts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słuchałam nigdy .
    Dzięki za komentarz ;)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie znam Pearl Jam, ale chętnie posłucham.. :)
    Ach.. ten Dzień Kobiet..♥
    Udanego weekendu życzę.. buziaki.. ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, chcę Cię serdecznie zaprosić na mojego bloga o Harrym Potterze ii innych pierdołkach http://aleeexsmile.blogspot.com/ gdzie ukazał się nowy wpis. Mam nadzieję, że zajrzysz i że Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja daaaaaaaaawno latawca nie puszczałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nawet nie kojarzę tego zespołu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja rowniez ich lubie, zwlaszcza pisoenke "Last kiss" ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy o nim nie słyszałam;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog.;]
    Obserwujemy.?
    http://forever-young112.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. latawiec chyba za piękność i delikatność kobiecą :)
    cudowny blog :)
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie. Byłoby mi miło gdybyś mnie dodała :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhy..nidy tak na to nie patrzylam ,moze masz racje?:P

      Usuń
  19. nie znam, ale z chęcią poznam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty?znawca muzyki nie znasz pearl jam'u
      jej!:)

      Usuń
  20. nie widzę Cie w moich obserwatorach no ale spoko.;]
    Dodaje się i liczę na rewanż.;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mny..ja tez nie-moze cos sie zepsulo;(
      bede probowac jeszcze:)

      Usuń
  21. Ci co lubią szkołę, kłamią !!:D:D

    Zachęcam do obserwowania mojego bloga i strony na facebooku:
    https://www.facebook.com/pages/Kocham-bi%C5%BCuteri%C4%99/324740324244493

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej, wybory miss, dość oryginalne :DD

    OdpowiedzUsuń
  23. "to ja widzę" tyczy się tego że widzisz wszystkie moje wpisy czy wpisy innych ??:)
    Też dodaję do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  24. hej , to ja Angelika , blogerka ; zeeberka.bloog.pl . Co do obserwacji , nie możesz brać do moich ulubionych , lub obserwuję blogi itp ?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)