środa, 28 marca 2012

"Raj na ziemi"

hejka:)
Dzisiaj po szkole poszłam do kina na "Raj na ziemi".Przekonał mnie do tego fakt,że gra tam Jennifer Aniston-a komedie z tą aktorką zawsze przypadają mi do gustu:)
Zaczęło się fajnie-skończyło też:)
Bez zbędnych rewelacji...Jakoś nie byłam zachwycona,ani rozczarowana.
Dużo śmiesznych scen,jak i wiele dziwnych i obleśnych^^
Film opowiada o młodym małżeństwie,które traci prace i wyjeżdża do znienawidzonego brata..Niestety nie wytrzymują tam długo i jadą do ludzi,dla których wszystko jest kolorowe,wszystkim chcą się ze sobą dzielić.I dopiero tam czują się jak w domu-jednak sielanka nie trwa długo....


a Wy już byliście na tym filmie?
lecę brać się za fizykę:(
buziaki:*

31 komentarzy:

  1. no szczerze to nie bylam , ale moze sie skuszę .
    Obserwuje twój blooog !
    Ciekawyy

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ogladalalm ale widze jednego z moich aktorow o iel sie nie myle wiec musi być sweitny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie byłam ale myślę że może byc fajny film. Tez lubie Jenifer Aniston :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam jeszcze na tym filmie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, może obejrzę! ;D

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niedawno wróciłam z Igrzysk smierci i polecam Ci! Fantastyczny film!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie sie zastanawiam czy nie pojsc;)
      bo za tydzien mam luke;)
      dzieki,ze polecilas-to pewne sie wybiore^^

      Usuń
    2. Ja również polecam.!!:)

      Usuń
  7. mogłabyś zajrzeć na mojego bloga i jakoś pomóc mi rozsławić go?
    http://young-pretty-lovely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie nie mam czasu "rozsławiać"nawet mojego bloga.wiec sorki,ale nie ..
      ale moge obserwowac^^

      Usuń
  8. hmm ja chcę iść na "Demony" :D
    lubię filmy z J.Aniston. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie..jakos przeraza i nie zacheca mnie ta ulotka;)

      Usuń
  9. to może byc spoko. :)
    może obejrze potem gdzieś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba się wybiorę, ale planuję właśnie iść na Igrzyska śmierci ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. tego filmu jeszcze nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się być świetny ale ja tak jak poprzedniczka planuję iść na Igrzyska śmierci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o..widze,ze zbira wielka populaernosc ten film:)
      i za tydzien tez sie na niego wybieram^^

      Usuń
  13. Zapowiada się fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog, wpadnij do mnie. :)
    Obserwujemy??
    http://pietrekwrobel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. byłam,widziałam-boski film! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwujemy? caprichodemivida.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. też lubię tą aktorkę :)
    dlatego pewnie obejrzę ten film :D

    OdpowiedzUsuń
  18. i ja również, jak moje przedmówczynie - na bank muszę obejrzeć IGRZYSKA ŚMIERCI.
    świetny film się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jest nowy rozdział, jakby co ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej!
    masz bardzo interesujący blog;) chyba będę tu zaglądać częściej:)
    Pozdrawiam!
    może się poobserwujemy?
    http://bllablaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwujemy sie ? :D

    http://emos-bialystok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chce go oglądnę ale dzisiaj już idę na Igrzyska Śmierci zobaczymy jak będzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)