czwartek, 22 marca 2012

tiramisu

hejka:)
Dzisiaj jest przecudowny,słoneczny dzień!Aż się chce wychodzić z domu:)
Nie byłam dzisiaj w szkole,ale to dlatego,że z dziewczynami robiłyśmy nabór w szkołach zachęcający do uczestnictwa w naszych zbiórkach harcerskich:)
Wyspałam się i zrobiłam kilka rzeczy^^A później miałam cały dzień wolny,wiec dzień jak najbardziej na plus.
Mając trochę czasu zrobiłam Tiramisu,a że moja Babcia miała dzisiaj urodziny to z kwiatami i "ciastem"poszłam do niej na kilka godzin:)
Nie obeszło się oczywiście bez wcześniejszych fotek:)







lecę nadrabiać lekcje,bo jutro idę na dwie godziny do szkoły:(
buziaki:*

ps.przypominam o możliwości zadawania mi pytań(pod ta notka;))

21 komentarzy:

  1. Mniam! :D Piękne zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie na new posta: Ja-Emila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiramisu wygląda bardzo apetycznie, aż mnie ochota naszła na taki słodki, pyszny deser ;)róże są przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam.! <3
    kocham czerwone róże. <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc nigdy nie jadłam tiramisu . Bo mama nie umier robić .
    Ale tak smakowicie wygląda, że chyba kiedyś się zmotywuję i je zrobię . ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. zjadłabym sobie takie tiramisu :D
    + świetny emblemat :) sama rysowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam zdolnosci artystycznych;(
      rysowala go moja znajoma^^

      fajnie ze ci sie podoba:)

      Usuń
  6. zjadłabym takie tiramisu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wygląda..^^
    Lecz ja nigdy nie jadłam.xd Kiedyś muszę spróbować..:D

    OdpowiedzUsuń
  8. pycha!!! a róże przecudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo smacznie się zrobiło :3
    a kwiaty są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale smakowicie wygląda ajjj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobiłam się głodna :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne róże. Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Daj przepis na te tiramisu ! mm ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjecia róż ^^
    Chetnie bym zjadła takie tiramisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniaaaam ♥ świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. pha. na dwie godziny ! marzenie dla mnie. xd :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)