sobota, 10 marca 2012

tulipany

hejka;)
dzisiejszy dzień poświęciłam całkowicie na załatwienie wielu spraw.Na szczęście nie wymagało to ode mnie wychodzenia z domu,bo pogoda jest paskudna i cały dzień pada deszcz-.-
Nadal niestety mam kilka rzeczy do zrobienia,ale postanowiłam chwilę odpocząć i porobiłam kilka zdjęć-ach..jak już dawno nie robiłam zdjęć tulipanom!









zdjęcia tylko rozjaśniłam,bo jakoś nie miałam pomysłu;)
Lecę sprzątać dom,bo kiedyś muszę się za to wziąć:(
buziaki. obserwujcie i komentujcie

50 komentarzy:

  1. co niektóre zdjęcia są naprawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za informację :*

    A jeśli chodzi zdjęcia tulipanów, tak ładne, ale te rureczki i tak wygrywają !! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak niektore zdj są b. fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia robisz;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne tulipany ;D Kocham twój blog <3 , i zapraszam do mojego ; zeeberka.bloog.pl , jest o modzie ;D obserwujemy ?
    Angelikaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliiczne zdjęcia <333
    Zapraszam do mnie na new posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło, gdy skomentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia :) a tulipany śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda slicznee tulipany.dzisiaj zabralam je z pokoju mamy(bo chociaz sa nasze wspolne,to byly u niej;D)

      Usuń
  8. fajny blog ;) obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia. Pierwsze mi się najbardziej podoba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tulipany! ;d
    zapraszam ;)
    http://laggerfeld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czasem mam na nie manie^^
      ale tak to nie przepadam:)
      kocham biale roze<3

      Usuń
  11. ŁAdnee . ;)
    Fajnie je poprzerabiałaś . ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie przerabialam ich:)
      jedyna przerobka polegala na rozjasnieniu ich:)
      wszystko inne zawdzieczam statywowi:)

      Usuń
  12. 4 i 5 zdjęcie są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia i kwiatki :) Ale najbardziej rzuciły mi się w oczy słodycze... uzależnienie jakieś ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha.ja szczerze mowiac polozylam je tam przypadkowo.
      i myslalam,ze nie widac:)
      ale potem jak ktos mi dodal o tym pierwszy komentarz to stwierdzam,ze rzeczywiscie sie rzucaja w oczy:)

      Usuń
  14. Świetnie pobawiłaś się z niektórymi zdjęciami! Podobają mi się takie efekty! Zapraszam do mnie na nowy post, trochę smutniej niż na co dzień, ale warto zajrzeć! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekty stworzylam dzieki statywowi.wystarczylo zrobic dluzsza migawke i delikatnie ruszyc aparatem w czasie naswietlania!!
      buziaki;)

      Usuń
  15. uwielbiam tulipany, mam jednego z Dnia Kobiet w pokoju ;) to jedne z moich ulubionych kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie świetne zdjęcia ! :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne zdjęcia, nawet jakoś dzięki nim polubiłam tulipany :D Zawsze mi się wydawały mało atrakcyjne w porównaniu, na przykład z moimi ukochanymi goździkami. A tu zacnie, zacnie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Poza tym, chciałam jeszcze dodać, że zapraszam do siebie. W końcu udało mi się napisać coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysłowe zdjęcia ,tulipany są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie śliczne :o ♥ od kogo to, jeśli moożna wiedzieć? :)
    zapraszam do nas: http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne te tulipany! :)
    A ja właśnie dzisiaj cały dzień poza domem... :D

    obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  22. piekne zdjecia, podoba mi sie xD

    pozdrawiam i zapraszam:

    http://gooddamnmoment.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/pages/DAMELLIA-gooddamnmomentblogspotcom/362888000398118

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog :) będę zaglądać częściej :*
    obserwujemy ?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia tulipanów

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaiste tulipany :))
    Wbijaj do mnie

    http://shoowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia są zjawiskowe, a tam widze rurki kremowe w tle <333 :D Zapraszam do mnie na recenzję filmu "Melancholia" oraz do zapoznania się z nowymi redaktorami.

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękne zdjęcia tulipanów, uwielbiam te kwiaty.
    podoba mi się twój blog dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)