niedziela, 13 maja 2012

.....

hejka;)
Ja nadal jestem w piżamie,ale zaraz zabieram się za porządki i czytanie książki-co jest już normą w moim dniu:)
Próbuje zrobić jakieś porządki z folderami na moim komputerze,bo jak pewnie wszystkim mnoży mi się ich miliony!I tak sobie patrze na zdjęcia z wakacji i już tylko odliczam czas do końca roku.Bo już 29 czerwca zaczynam "intensywne wakacje",a 30 czerwca już wyjeżdżam<3,więc nie mogę się doczekać:)
a Wy jakie plany macie na wakacje?
niektórzy już pewnie je mają;<
buziaki

ps.taka notka trochę do dupy,ale dzisiaj solidnie już biorę się za książkę(Quo Vadis).
A później z mamą znów idziemy do teatru:)
450obserwatorów w dwa dni przybyło 50-czaaad.dziękuję<3

38 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie mam żadnych planów na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dotarło do mnie, że mimo iż znam Lenny'ego Kravitza, to nigdy tak porządnie nie wgryzłam się w jego dyskografię, a to duży błąd. Właśnie to nadrabiam, choć wiem, że powinnam ćwiczyć mówienie na mój jutrzejszy angielski ustny. Ale spoko, dam radę ;)
    Plany na wakacje to praca, praca, praca. Do października będę miała całe 4 miesiące, podczas których zawsze coś zarobię.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w wakacje bd się nudzić ;d <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma planów na wakacje ;P wszytsko to spontan :D
    a gdzie się wybierasz?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam jak zwykle jeszcze planów na wakacje ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie jedziesz 30 ? :D Ja nie mam planów , pewnie będzie morze , jeziora , dwór , znajomi , ogniska , grille ... jak tak zaczęłam wymieniać to chcę wakacje !!!!!
    Nie będę musiała uczyć się chemii w wolnym czasie -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. ja staram się na bieżąco mieć porządek na komputerze bo później do ładu dojść nie można hihi

    a plany na lato... eh ja niestety pracuje, ale urlop się jakiś weźmie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. plany ? jakie masz; d
    ja mam nadzieje, ze uda mi sie wyjechac za granice *.* !
    btw, fajny obrazek:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje tych obserwatorów, ja mam obóz taneczny Zapraszam na nową recenzję filmu, tym razem "Jagodowej miłości"! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje obserwatorów :) jak ty komentujesz te wszystkie blogi ?:D
    Ja nie mam planów na wakacje ale na pewno się jakieś znajdą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie komentuje wszystkich z braku czasu:(
      ale czasem jak mam czas,to komentuje chociaz tym najciekawszym,albo zupelnie nowym-jak w tym tygodniu:)

      Usuń
  11. dzięki za obserwaję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha ja też w piżamce jeszcze :P
    Ja mam sporo planów. Wyjazd do babci - tradycyjnie, jak się uda to obóz językowy od mamy z pracy, przyjeżdża ciocia z Australii, muszę koniecznie jechać do dwóch kuzynek no i muszę zadbać o bloga ;P
    Gratuluję obserwatorów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też nie mam planów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nie wiem, co bede robił w wakacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybieram się nad morze nad wakacje. Gratuluję obserwatorów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. obóz do Bułgarii, a potem Mazury <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam razem z rodziną wybrać się do Turcji . Ale nie wiem czy wypali ;c .
    Jak to robisz że tak szybko zyskujesz obserwatorów ?
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. też mam problem z folderami : D
    moje plany wakacyjne zamykają się do pracy, niestety :<

    OdpowiedzUsuń
  19. rowniez nie moge doczekac sie wakacji-w sierpni wychodz za maz! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do mnie :))
    http://dreams-ways-life.blogspot.com/

    Licze na komentarze, wsparcie oraz krytyke :))
    Przepraszam za SPAM po prostu próbuje zaistnieć :))

    OdpowiedzUsuń
  21. życze cierpliwości przy książce ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wakacje? Może Bułgaria albo Egipt ;)

    http://devil-dance-devil-dance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog ; ) obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze to ja nie mam żadnych planów na wakacje : )
    Zapraszam do mnie : http://igusiekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że te wakacje zaczynają się tak późno.

    OdpowiedzUsuń
  26. totalnie nie mam planów :o

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kolejne wakacje spędzę w mieszkaniu kurując kolanko po zabiegu :(

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja nie mam wcale wakacji :(

    OdpowiedzUsuń
  29. ja miałam plany, ale na chwilę obecną się nieco pochrzaniło. mam jednak nadzieję, że coś jeszcze wpadnie, ale o tym muszę porozmawiać ze swoim facetem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pewnie nigdzie ;/ Remont w domu ;]
    Juz z rodzicami nie jeżdżę, jedynie mogę na kolonie z kumpelkami ;]

    OdpowiedzUsuń
  31. o gratuluje - faktycznie duzo jak na 2 dni - ale fajny blog to i ludzie dolaczyli :) pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  32. wspołczuję czytania Quo Vadis:< ja musze Potop przeczytac -.-

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jadę z rodzicami nad może 15 lipca ♥
    Obserwuję ;3
    zapraszam do mnie - http://my-life-myself-xo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Obóz Top Fashion w Świnoujściu z oferty biura Almatur jest interesujący ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Obóz Top Fashion w Świnoujściu z biura Almatur wygląda interesująco ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Obóz Top Fashion w Świnoujściu z oferty biura Almatur jest interesujący ^^

    OdpowiedzUsuń