poniedziałek, 21 maja 2012

Gdansk-starowka

hejka:)
Dzisiaj zostałam w domu.Nie z lenistwa(jak ostatnim razem)tylko z powodu paskudnej choroby,która mnie dopadła.Jak nie brzuch,to głowa,a jak nie głowa to okropny ból gardła-grrr..jak ja nienawidzę chorować!

Wczoraj wieczorkiem wróciłam do domu z Gdańska.Pogoda dopisała-nawet za bardzo,bo wracając autobusem(pociągów już nie było;( )był okropny skwar.Ale spacer po starówce w taką pogodę jak najbardziej udany:)Mam dla Was kilka zdjęć robionych kompaktem i za każdym razem,gdy go włączałam żałowałam,że nie wzięłam mojej lustrzanki,choć oczywiście na zakupach byłoby mi okropnie ciężko.No trudno-następnym razem;)A teraz zmykam,bo przyszła do mnie babcia<3

Zdjęcia pocztówkowe,ale zdaję sobie sprawę,że niektóre z Was mieszkają pewnie na drugim końcu Polski i nie mają takiego dostępu do Gdańska jak ja,więc chciałam im to trochę przybliżyć.A dla innych to po prostu nowa porcja zdjęć mojego autorstwa:)






zdjęcia trochę nie po kolei,ale mam nadzieję,że to żaden problem;)
lecę się kurować-do piątku muszę być zdrowa!
buziaki;*

45 komentarzy:

  1. Byłam w każdym miejscu które masz na zdjęciu na kolonii ;)
    Chciałabym jeszcze raz tam pojechać;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie śliczne te zdjęcia, bardzo tęsknię za Gdańskiem a na razie się na wizytę nie zanosi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. no wiem;)własnie tak siedziałam z mama i jej mówiłam,że chyba nigdy takiego nie miałam,ale,że miałyśmy jechać autobusem,to nie kupiłyśmy:( :)
      ale balony latały centralnie nad moją głową,bo czekając na siostrę usiadłam na ławeczce koło przesympatycznej dziewczyny,która te oto balony sprzedawała;)

      Usuń
  4. wracaj do zdrowia !
    nigdy nie byłam w Gdańsku

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia, dawno już nie byłam w Gdańsku. W tym roku jadę nad morze, jednak do innego miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie jeżdżę nad może do Gdańska.Tam tylko na starówkę,zakupy do siostry i do Sopotu do brata:)
      A jak chcę jechać nad morze to wyjeżdżam do Krynicy Morskiej,bo tam mam domek;)

      Usuń
  6. świetne zdjęcia:D

    zdrówka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdańsk jest piękny, chciałabym wybrać się tam na studia ;D

    Zapraszam nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja chce się na studia wybrać do Wrocławia-i do liceum tez;)

      Usuń
  8. 5 zdjęcie jest Boskie :D A balony niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo Gdańsk :D
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oja..dziewczyno!nie ma to jak spam..obserwujesz mnie już chyba od pół roku!;/

      Usuń
  10. Pozytywne zdjęcia ;)
    Zdrówka życzę !

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia:) zdrówka życzę kochana:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojeej, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jadę na Mazury <3 śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ochhh aż zapachniało wakacjami.;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mieszkam dość blisko Gdańska ;o .
    Kocham to miastoo! *.* Ślicznie tam jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja jak na razie, nigdzie się nie wybieram. obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne Zdjęcia <3
    A miasto Cudowne :*
    Świetny BLOG ^_^
    Zapraszam do Siebie *_*
    www.everyday-blogspot.com
    + Liczę na nowych obserwatorów ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są bardzo przejrzyste:0 Zapraszam do siebie!!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubie to miasto :-)))) zauroczylo mnie wrecz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny ten Gdańsk, Piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne zdjęcia zrobiłaś :) też już dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjecia kochana:):*:**:*:*:
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam:*:* i zaparszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. pocztówkowe zdjęcia wcale mi nie przeszkadzają, wręcz przeciwnie, bo do Polski trochę mi daleko;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie cierpię zatłoczonej Starówki-za to kocham taką wczesnowiosenną gdy można swobodnie się poruszać i rozkoszować rynkiem! Choć rzadko bywam-teraz zamierzam tam się pojawić ze dwa razy do końca września-ze znajomą która mnie odwiedzi by jej ją pokazać ^^ Zdecydowanie wolę czas poświęcić na plaże ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie!ale uwielbiam jezdzic co roku na jarmark,a niestety te dwie rzeczy chodza ze soba w parze,wiec jakos zaciskam zeby i ciesze sie widokiem wspanialych mimow,smakiem oscypka,czy siatka pełną kolczyków-co zawsze jest jednym z elementów jarmarku:)

      Usuń
    2. Oscypki można mieć na co dzień te oszukane z budki na przymorzu czy domowe od sąsiada(które Mama z południowej polski przysyła czasem dla moich znajomych)a kinne gadżety i śliczne rzeczy jakoś przeboleje, a mój budżet studencki się ucieszy ^^ Chyba zostanę w domu i będę tam rozrabiać

      Usuń
  26. ułaaaaa, fantastyczne fotki pięknego Gdańska :)
    pozdrawiam i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przesadzajmy;)
      b=lustrzanką wyszły by lepsze;)-ale nastepnym razem to nadrobie;p

      Usuń
  27. U nas w trójmieście zazwyczaj jest podział na Gdynię i Gdańsk, a Sopot jest gdzieś po środku w tej wojnie. Całe życie mieszkałam w Sopocie, ostatnio się przeprowadziłam do Gdyni, ale trzeba przyznać, że Gdańsk w niektórych miejscach jest naprawdę piękny. Widać to na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam Gdańsk.w Gdańsku mieszka moja siostra,a w sopocie brak,ale jakoś do sopoty jeżdżę tylko na plaże,do domu mojego brata,do lasu,lub do mojego ulubionego sklepu fotograficznego tuż za rogiem:)Ale oczywiście uwielbiam chocić na molo i tym takim deptakiem?nie wiem co to jest,jest tam taki krzywy dom;p
      a w Gdyni nie bywam za często i nie wzbudza we mnie żadnych uczuc;)

      Usuń