niedziela, 20 maja 2012

Gdańsk

hejka:)
Dzisiaj mam pobudkę o 6.00,bo o 7.38 mam pociąg do Gdańska.Jadę tam na zakupy,bo niedługo mam wycieczkę klasową,a ja nie mam stroju kąpielowego;/ -mam nadzieję,że tam coś znajdę.Jeśli tak,to na pewno się pochwalę;).W pierwotnym planie miałam jechać z koleżanką,ale jej coś wypadło,więc jadę z niezawodną mamą;)Mamy nadzieję,że szybko się uwiniemy z Galerią Bałtycką i zdarzymy pójść jeszcze na starówkę-dzięki nowemu aparatowi,na pewne będą nowe zdjęcia;)



















notka jest zapisana,bo nie wiedziałam czy będę miała czas rano napisać.Teraz zapewne jestem w pociągu w drodze powrotnej:)
buziaki;*

23 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że znajdziesz jakiś ładny kostium <33 Jak kupisz, to pokaż. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam samą górę,bo był tylko jeden ładny czarny stanik...a cały czarny strój na lato to za ciemno.
      ale pewnie w najbliższym czasie pokaze.
      albo zobaczycie na zdjęciach z wakacji:)

      Usuń
  2. Podobają mi się te zdjęcia ;D

    Udanych zakupów ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno dużo rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem?
      więcej potrzebnych pierdół niż takich rzeczy,żeby sie pochwalić;)

      Usuń
  4. Czekamy na zdjęcie stroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne bluzki.Również obserwuje.Zapraszam do mnie http://etakmozebyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w zakupach :) sama muszę kupić jakiś nowy strój..

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w poszukiwaniu stroju kąpielowego :)
    + obserwuję i liczę na rewanż ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. w takim razie czekam na zdjęcia ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam z niecierpliwością - bo sama muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj czekam na notkę z nowymi rzeczami ;)

    Obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Loveit tyle tam inspiracji! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda
      jak dopiero co poznałam tą stronę to szalałam i siedziałam na niej po kilka godzin.haha dobre czasy^^

      Usuń
  12. już czekam na notkę z nowymi skarbami :))

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję :) ma to po mnie;p udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  14. przydał by mi się kostium :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale tam dużo świetnych rzeczy :)
    prowadzę od nowa blog, wpadniesz? :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka z Pacyfką *.* <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Heya i am for the primary time here. I came across this board and I find It truly helpful
    & it helped me out much. I hope to provide something again
    and help others such as you helped me.
    Look at my website :: Hotele Lodz

    OdpowiedzUsuń