piątek, 11 maja 2012

lenny Kravitz

hejka:)
Dzisiaj skończyliśmy lekcje godzinę wcześniej.Dlatego poszłam do koleżanki zrobić prace domową na polski(komiks) i po dwóch godzinach wróciłam do domu.Włączyła radio i jak już od kilku miesięcy puściłam sobie płytę "5".Kravitza uwielbia słuchać moja siostra,ale ja za nim nigdy nie przepadałam-ale postanowiłam posłuchać tej płyty i jestem zachwycona!Uwielbiam wszystkie piosenki i mogłabym ich słuchać na okrągło^^
                                                                 Polecam wszystkim:)
a teraz pewnie posiedzę trochę na blogu,bo mam pewne zaległości
a potem pójdę czytać książkę
wieczorkiem może jakiś film?
buuziaki;*

47 komentarzy:

  1. o tak super sa :) pozdrawiam - fajny blog :) pa

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiscie obserwuje - pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam :p



    zapraszam do mnie :) nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. KOCHAM PAMIETNIKI WAMPIROW ! ;DDDD
    ps. tez obserwuje:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała miec takie luzy w szkole.Pierwszy raz słyszę o Kravitzie.Jaki gatunek muzyczny gra wydaje mi się że hip-hop z tej okładki zobaczyłam po dredach a to mi się tą muzyka kojarzy ?
    Dziękuje ci za komentarz u mnie.Mnie to denerwuję kiedy połowa nie przeczyta
    a ja muszę tyle się opisac i przeznaczyc na to swój czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kravitz jest genialny :)

    www.fashprank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak Wam poszło z komiksem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze^^
      o dziwo bardzo szybko nam poszło,bo wystarczylo,ze spojrzalysmy na nasze piórniki:)

      Usuń
  8. Lubię Kravitza : D
    Swego czasu wydawał mi się bardzo sexy ; P
    Bardzo fajny blog.Jesteś śliczną dziewczyną.
    Pozdrawiam,Inka

    OdpowiedzUsuń
  9. rysunek na górze Twojego autorstwa ? świetny ;D

    będę zaglądać częściej ,pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. może warto go posłcuhać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też słucham jego muzyki, jest mega! i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zostałaś otagowana na moim blogu... zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcie super!:) a Bułgaria też niezła;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Wstaw jakieś jego piosenki bo nie kojarze za bardzo :D Zapraszam do mnie na recenzję filmu "Łatwa dziewczyna"! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja lubię kilka jego piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję , Twój równie uroczy :) obserwuję też :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Kravitza :)

    Dziękuję za komentarz :* Niestety mam problem z bloggerem i nie widzę Cię w swoich obserwatorach. Mogłabyś dodać mnie jeszcze raz? Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Kravitza :)

    Dziękuję za komentarz :* Niestety mam problem z blogerem i nie widzę Cię w swoich obserwatorach. Mogłabyś dodać mnie jeszcze raz? Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie słyszałam o tej płycie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również do tej pory nie słyszałam o tym artyście :).
    A ten nagłówek masz taki super... masakra <33
    Obserwuję ;>

    dziękuję za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za taki dłuugi komentarz a zarazem za radę;) Pozdrawiam Serdecznie!;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy12 maja, 2012

    hej hej :) obejrzalam twoj blog od deski do deski, zdjecia super, extra gotujesz, fajne masz stylizacje, podoba mi sie twoj blog twoja osoba :) rob to dalej :D:D

    http://olciuk.ownlog.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. No to zabieram się za przesłuchanie Kravitza na ytb :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do mnie Ciebie i innych na nową notkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Osobiście uważam, że wydanie ponad 10-15 zł na rzecz, która nie wiem, czy będzie dobra, jest straszne, jednak często się nie wysypiam, mam gorszy dzień i moja skóra wymaga lekkiego retuszu (głównie przy oczach). Co do Kravitz'a - pierwszy raz słyszę o takiej osobie, z pewnością przesłucham kilka jego kawałków. :)

    Będę tu wpadać częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. oooo kocham tego gościa ;D szczególnie "Fly away"

    OdpowiedzUsuń
  27. jak można nie znać lennego kravitza i are you gonna go my way?!! Ten XXI wiek :( daj znać jak płytka się sprawdza :)) mi też w koku brzydko ale czasem po prostu trzeba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny nagłówek ;>
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie słyszałam o jego piosenkach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I love Lenny!
    Please check out my blog too at Miss Tangerine :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kravitz... jak ja dawno nie słyszałam tego nazwiska. Jakoś przez pozory nie przepadałam za jego muzyką. Nie wiem czemu. Nigdy nie chciało mi się ruszyć dupy i go posłuchać.

    OdpowiedzUsuń