poniedziałek, 28 maja 2012

lody

hejka:)
Dzisiaj jest okropnie gorąco,a ja pewnie spędzę cały dzień w domu przed komputerem i książkami od historii;/
Jedynie gdzie może pójdę to na zakupy,ale pewnie nie zdążę.Myślałam,że dzisiaj w szkole nie wysiedzę w ławce,ale jakoś dałam radę;)Jutro może uda nam się przełożyć kartkówkę z fizyki,a jak nie to pewnie dostanę 2;/ No nic...Dzisiaj się zastanawiałam z koleżanką kto i ile ma wolnego w czasie EURO2012.jest ktoś z Was kto ma w tym czasie wolne?
Teraz siedzę sobie na łóżku i jem loda,którego znalazłam w lodówce i słucham muzyki,a zaraz obejrzę nowy odcinek "Prawa Agaty"
lecę 
buziaki pa;*

29 komentarzy:

  1. ja nawet nie wiem kiedy to cale euro sie zaczyna ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam lubie historie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chodzę normalnie do szkoły w czasie Euro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja sie ciesze, ze juz sie nie musze uczyc historii:) a nie, w sumie mam historie muzyki, ale to sie nie liczy. smacznego! a jak masz chwile, to zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez muszę siedzieć przy książkach ;[

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez to że zobaczyłam teraz tego loda tutaj w poście idę do sklepu sobie własnie jednego kupić.; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie czeka romans z matą:P Smacznego loda ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie wiem .;) Też bym zjadła loda !:3

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam mniam <3 uwielbiam lody :3
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde miałam tak samo,że nie mogłam dziś na lekcjach usiedzieć :)
    A tak na marginesie to też się dziś męczę z historią. Taki tam referat,który jak na razie zajął mi 4 kartki A4 i to nie koniec -.- No cóż...takie życie :)
    A co do wolnego w czasie Euro2012 to niestety ale nie mam wolnego ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. u nas raczej nie ma przerw na EURO .. a szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam to uczucie siedzienia przed książkami od histy ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam wolne od egzaminów w sesji w czasie meczów :D tyle dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mm lodzik ^^ uwielbiam ogladać prawo Agaty i oglądam w każda niedzielę ^^
    hista zawsze nie spoko -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja w każdy poniedziałek w internecie;)

      Usuń
  15. Niestety, w EURO normalnie do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam niestety wolnego w Eurooo :(

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie w zamrażalce niestety skończyły się takie pyszności 9:

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też chce loda ! Tyle, że jestem chory i nie mogę :(( To nie jest fajne :D Zapraszam do siebie na recenzję filmu "Nietykalni" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi.ja tez w poprzednim tygodniu bylam chora,wiec juz swoje wycierpialam:)

      Usuń
  19. Wolne na pewno mają wszyscy maturzyści ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniam....... lody.
    Zapraszam Cię do mnie na nową notkę.:]

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety tez mam duzo nauki, ale z kazdym diem blizej do wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mniaaaam lody to coś co kocham najbardziej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba do szkoły się idzie. To wgl święto nie jest ani nic. ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. mniam, też bym sobie zjadła.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)