wtorek, 1 maja 2012

miętowy z fioletowym sercem

hejka:)
Widzę,że straszną ciekawość wzbudziły moje paznokcie^^.Niestety muszę Was rozczarować,bo wczoraj,gdy zrobiłam za pierwszym razem wyszły super,ale jak się obudziłam miałam już tylko jedno serduszko.A do tego czasu zdarzyłam je już pięć razy poprawić,bo jak na złość nie mogę znaleźć mojego bezbarwnego lakieru.
mój ulubiony kolor na paznokcie to miętowy,ale niestety INGLOT jak dla mnie nie sprawdza się;/
i jak na razie poszukuje jakiegoś lepszego
                        
więc jak widzicie szału nie ma;)
ale z daleka nie wygląda tak źle;)
buziaki

47 komentarzy:

  1. jak dla mnie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te paznokietki ;) Ale trzeba je utrwalać lakierem bezbarwnym albo nawet pastelowym słąbo kryjącym, żeby się trzymały ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem,wiem,ale niestety jak juz pisalam skonczyl mi sie;(

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor lakieru *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie serduszka zawsze odpadały po sekundzie, więc i tak się ciesz ze az tyle je mialas na palcu ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko! *_*

    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na konkurs :) Z pewnością Cię zainteresuje! ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądają;)
    Muszę kupić czarny lakier i spróbuję sama takie zrobić^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja moj czarny kupilam taki specjalny do wzorkow z cieniutkim pedzelkiem

      Usuń
  10. Piękny ten błękit, przypomina mi lato i wakacje *.* + zapraszam na mojego bloga, było by mi niezmiernie miło gdybyś coś skomentowała ; >

    OdpowiedzUsuń
  11. Poznokcie świetne ....... inglot jest najlepszym lakierem


    Pozdrowienia


    Zapraszam na konkurs na mojego bloga .. do wygrania torebka ----- http://wiktoriasblog.blogspot.com.es/2012/05/majowkowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem,ale ten miętowy im coś nie wyszedl:)

      Usuń
  12. ślicznie kolor <3 wgl uwielbiam niebieski ;D
    obserwuję + zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie i pomysłowo :) :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolorek;)
    jeśli mogę Ci doradzić, to używaj podkładu i lakieru nawierzchniowego a efekt będzie znakomity!
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  15. super. właśnie też chyba będę musiała kupić jeszcze jakiś lakier z cienkim pędzelkiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się bardzo podobają! są świetne! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. super pazurki!!! pozdrawiam i zapraszam na precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ten kolor, taki morski i wakacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. serduszka są takie dziewczęce-podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowo! bardzo bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wszyscy potrafią ładnie malować paznokcie, tylko nie ja? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie Ci wyszło;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się <3 . I ten kolor lakieru cudny <3

    Zapraszam :

    http://miki-czad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie!
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy post c: Masz niesamowicie fajny szablon bloga! Wpadnij do mnie: POPPY MIAUCZAK ✿. Zastanawiam się czy mój szablon ci się spodoba ^^ Jeżeli dodasz się do obserwatorów z chęcią zrobię to samo :D Pozdrawiam, Poppy c:

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kolorek :)Też miałam kiedyś granatowy lakier z INGLOD był beznadziejny odpryskiwał,brzydko wyglądał na paznokciach:)

    http://fashioniswithus-offical.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy post c: Masz niesamowicie fajny szablon bloga! Wpadnij do mnie: POPPY MIAUCZAK ✿. Zastanawiam się czy mój szablon ci się spodoba ^^ Jeżeli dodasz się do obserwatorów z chęcią zrobię to samo :D Pozdrawiam, Poppy c:

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądają świetnie... szkoda że się rozwaliły :(( Szkoda naprawdę :( Zapraszam do mnie na recenzję kolejnej świetnej komedii - tym razem "Kobieta na skraju dojrzałości" ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. b.ładne ;)
    wbijaj do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  30. Super :)

    http://s0meonelikeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne :) Sama również uwielbiam się bawić pazurkami :))) To taki mój sposób na relaks :D:D:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń