środa, 16 maja 2012

różowo

hejka:)
Ja już jestem po obiedzie i po udanych zakupach.Teraz trzeba by było zmobilizować się do czytania książki,ale od poniedziałku coś się ze mną dzieje i kompletnie nie mam ochoty zaglądać ani do "Quo Vadis",ani do moich książek szkolnych;/.No trudno.Na szczęście już jutro czwartek,a później piątek:)
W piątek jadę do babci robić babeczki z owocami,więc bardzo fajnie zacznę weekend;)
I już obiecuje-ostatnie zdjęcia z niedzieli:)Tym razem bzy,który także uwielbiam^^



Jak Wam się podobają?
może jeszcze przez chwilę tu posiedzę,ale na razie pa;*

44 komentarze:

  1. Fajne ;]
    Ja chce weekend !!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak jak pisałam wczesniej zdjecia Tych kwiatow, wszystkich ktore umiszczasz sa bardzo klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładniutkie:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tez nie chce sie zagladac do szkolnych ksiazek :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wcześniej również miałam wielką ochotę na czytanie książek, teraz mój słomiany zapał uciekł :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia wspaniale ... kolorystyka i nastrój ..




    Pozdrowienia


    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne bzy ♥ kocham je♥

    OdpowiedzUsuń
  8. jezusie, boskie : o
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! <3

    ___
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam nie lubię zbytnio czytać . :) Też mam wyjechać. ;p + pięknee bzy <33 ostatnio miałam w wazonie. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam zapach bzu :) wyglada siwetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. powinno być 'bzy' a nie 'bezy' :)
    Kurcze, przez ten Twój błąd narobiłaś mi ochoty na te słodziutkie bezy ♥ :P

    Piękne są te kwiatki i bardzo ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja..no tak:)
      haha-moja ortografia lezy:)

      tez uwielbiam bezy:)

      Usuń
  13. jaka szkoda, że nie ma bzu w takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie bez rośnie pod oknem :o
    +Nieenawidzę Quo Vadis! O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo..zazdroszcze
      a co do Quo Vadis-mi sie podoba,ale jakos nie moge sie zabrac-dziwne;/

      Usuń
  15. świetna notka !
    zapraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudne zdjęcia ♥

    Zapraszam do mnie:
    http://myimaagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też rośnie bez.
    Śliczne zdjęcia ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. bzy, aż wydaje się, że pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te zdjęcia to jest coś! Mają magię w sobie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się też nic nie chce. w tym tygodniu zajrzałem dwa razy do zeszytu. w domu oczywiście, po lekcjach :D z niewiadomych przyczyn kompletnie leje na prace domowa ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne.!:) O babeczki mniam.;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zarówno bratki jak i te bzu bardzo mi się podobają.
    Ja raczej nie kupuję ubrań on-line, ponieważ zawsze wolę je przymierzyć i, po pierwsze, sprawdzić, czy się w nie wciskam :D, a po drugie, zobaczyć jak na mnie wyglądają. Ale to ja :P
    Przy Bon Jovim jeszcze się nie uczyłam. Ostatnio żeby się nad czymś skupić kompletnie wyłączam muzykę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja tak:)
      juz jakis czas temu zmienilam swoj styl.i jest dosc oryginalny i nie koniecznie przemawiajacy do wszystkich,ale ciuchy z rozmiaru S zmienilam na rozmiar L-i jeszcze wieksze.
      wiec o to czy cos bedzie dla mnie zamale-nie mam sie co bac;)

      Usuń
  23. śliczne zdjęcia !!
    Zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne.:D
    WPADNIJ DO MNIE.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna zdjęcia :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. ale piękne! bardzo mi się podobają :) dzięki za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te kwiatuszki. Pachną tak cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  28. na wszystkie czekolady świata, jakie te zdjęcia są urocze ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. zakochałam się w tych zdjęciach i tych cudownych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. to ostanie zdjęcie jest świetne. :)

    OdpowiedzUsuń