środa, 9 maja 2012

seksualni niebezpieczni

hejka:)
Jestem padnięta,a nie pomyślałam o tym żeby przed kinem zrobić lekcje,więc się będę teraz męczyć grr..

I tak jak w tamtym tygodniu byłam zachwycona filmem,tak w tym byłam kompletnie rozczarowana i zażenowana,że na niego poszłam;/
A mianowicie "Seksualni, niebezpieczni".Klapa od czasów "Muppetów".Nigdy więcej!
Film na początku jest totalną kopią wszystkich części "American pie"-które solidnie obejrzałam część po części^^.A później jest już tylko gorzej.Mega obleśny-pod każdym względem nie tylko tym co myślicie...
tak więc filmu nie polecam!
a teraz zajadam się babeczką i pysznymi truskawkami,które przyniosła mi mama
buziaki:*

28 komentarzy:

  1. dzięki ze ostrzegłaś :P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha:*
      cała przyjemność po mojej stronie^^
      ale wolałabym zachęcać do filmów niż nie polecać-.-

      Usuń
  2. Ach, nagłówek zrobiłam za pomocą fotoszopa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koleżanka chciała mnie wyciągnąć na ten film.
    Nie pójdę ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm . ;) Smacznegoo . ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. babeczki

    http://devil-dance-devil-dance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. a miałam się na niego wybrać, dzięki za ostrzeżenie ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno nie obejrzę. Otagowalam Cię :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. dolaczam do obserwujacych i zapraszam do siebie do ogladania inspiracji itd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniammmmmmm...:D
    Zapraszam do mnie Ciebie innych na nową notkę.:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Truskawki!? :O Mniaam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście nie oglądałam. ^^
    Smacznego! :D

    ____
    Zapraszam do mnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. może zobacze zwiastun ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie.nie ogladaj..mnie niestety zwiastun zachecił;/

      Usuń
  13. Chyba jestem ostro w tyle, bo nie wiedzialam, ze istnieje taki film. O.O

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlatego unikam dennych już z tytułu komedii w kinie :D Podoba mi się tu! Zapraszam do siebie + obserwuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki ostrzeżenie ;) Obserwuję, zapraszam do mnie http://alessa-19.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tez ostatnio byłam w kinie na filmie którymi się nie spodobał .. ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. nawet nie słyszałam o tym filmie.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.bicycle shops near london olympic.God Bless You..
    london olympic bicycle company

    OdpowiedzUsuń
  19. masz racje straszny ten film mial byc zaba tandetny do takiego stopnia ze az niesmaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello! cool blog! I follow your blog) waiting for reciprocity! come to visit)
    itsmerocket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)