wtorek, 22 maja 2012

strój kąpielowy

hejka:)Niedawno wróciłam od lekarza, trochę mi się pogorszyło,ale na szczęście nie przepisał mi antybiotyków<3.Całe dzień zapewne przeleżę w łóżku z książką,laptopem i jakimś dobrym filmem.Może uda mi się ubłagać mamę,żeby jutro pójść do kina,ale nie wydaje mi się;)Chociaż jest to zupełnie co innego niż szkoła.W szkole musisz gadać,chodzić,biegać...A tutaj bym tylko siedziała w sali^^

Wiele z Was było ciekawych jaki strój kupiłam w Gdańsku.No niestety.Wybór jest ogromny,ale na mnie nic nie pasowało;/Znalazłam jedyny ładny,ale czarny;/Jakoś nie widziało mi się kupować czarnego stroju na upalne lato-dlatego mama doradziła mi,żebym kupiła tylko górę,a dół będę miała z tamtego roku.Nie wiem jak  to będzie wyglądać,ale najwyżej kupię sobie coś nowego w wakacje-ale chyba nie jest tak źle.Oceńcie sami:
idę oglądać Kubę Wojewódzkiego z moim ukochanym Pawłem Małaszyńskim<3
buziaki;*

56 komentarzy:

  1. obydwa zestawy świetnie wyglądają, nikt nie powiedział że góra musi być takiego samego koloru jak dół, więc się nie przejmuj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa ladnie sie prezentuja ; ) zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, śliczne . ^^ Mogłabym z tb przeprowadzić wywiad ? :D Jeśli tak, to proszę napisz na nr gg : 39015407, a jeśli nie masz gg, to na e-mail : nataleta11@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. czarna gora i dol w paski to idealne polaczenie :) tez musze kupic stroj :)

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne ;]
    2 zdjęcie wygląda na komplet ;]
    A ja akurat chcę taki kostium jak ty kupiłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to nieco marynarskie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ten i ten wygląda Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również pomieszałam dół/gorę w swoich strojach tak po prostu jest lepiej:))
    U mnie już jest NOWA NOTKA ze zdjęciami z cudownej kawiarni pełnej inspiracji!Będę bardzo wdzięczna jeśli wyrazisz swoją opinię w komentarzu:) Z góry dziękuję i ponownie zapraszam kochaniutka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy blog. Interesuję mnie to co piszesz. Twój blog mogłabym czytać dosłownie ciągle. Gratuluje, oby tak dalej ♥
    ♥Zapraszam na mój blog: allme-egiptt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kombinowanie ze strojem kąpielowym to bardzo dobry sposób na urozmaicenie. Z dwóch strojów masz nagle cztery kombinacje.
    Fajny pomysł, do skopiowania.
    Dziękuję za komentarz u mnie :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne stroje lubię jak majteczki nie są tak bardzo wycięte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie lubie,ale mam zabardzo wystajace kosci biodrowe i w takich mi lepiej;p

      Usuń
  12. W sumie jedno i drugie rozwiązanie jest niezłe, ja jednak byłabym za marynarskim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez bardziej sie podoba marynarski;)

      Usuń
  13. ten po prawo fajniejszy,ale jak je wymieszasz to powstanie ciekawa kompozycja..

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie oba zestawy - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny strój.:)
    Też dodaję sie do obserwatorów.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw po prawo the best:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak przypadkiem tutaj trafiłam, to zaproszę również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. moim zdaniem góra stroju pasuje do dołu. Przed przeczytaniem wpisu myślałam że tak ma być :DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  19. 2 - b, fajny !:D
    w sumie tez, tylko jakbys np zalozyla jakis lancuszek czerwony do tego ; ) albo do stanika przypiela kokardke czy cokolowiek innego :D
    a tak ogolnie to świetny !
    a moge znalezc tez taki sam stanik za przestepna cene w internecie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co z łańcuszkiem mam wchodzić do wody?
      może jednak nie^^

      Usuń
  20. Ten drugi bardzo fajny ;D
    Obserwuję i zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw z dołem w paski zdecydowanie na tak!
    zapraszam również na www.kreatywniejszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się tytuł Twojego bloga.
    Obserwuję!
    Miłego popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
  23. I ten i ten wygląda bardzo fajnie ;)
    Teraz można się bawić strojami kąpielowymi ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. mysle ze mama miala super pomysl- kazda bedzie miec nudny struj taki sam, a Ty możesz poszaleć kolorami jak masz dwie części inne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha.no tak.poszalalam nie ma co:)
      buziaki;*

      Usuń
  25. Wygląda fajnie i moim zdaniem pasuje wszystko idealnie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. jeśli masz duże piersi to w "bandażu" będziesz świetnie się prezentować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doszłam do tego samego wniosku i szukałam tylko takich kostiumów;)

      Usuń
  27. Hej! Podoba mi się bardzo twój blog:)! Obserwuje:D Myślę że się odwdzięczysz:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten z pasiastym dołem lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie dość banalne połączenie,a to z czerwonym dołem mniej:)
      ale jestem banalna i tez bardziej mi sie podoba ten marynarski:)

      Usuń
  29. świetne stroje kąpielowe !!!

    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  30. Love your blog, check mine and we can follow each other if you like :)

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  31. najbardziej podoba mi się drugie zestawienie (; zaaaaaaupy w Gdańsku ^^:D zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ech! Ludzie o plażowaniu myślą, a człowiek z sesją na karku no! Chyba się wybiore na plażę jednak(z notatkami)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  33. super strój ;)
    ja tez musze kupic sobie jakis nowy na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie to wygląda, ja też tak czasem robię :)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajnie to wygląda. też tak kiedyś robiłam.;

    OdpowiedzUsuń
  36. ten zestaw po prawej mi się podoba <3
    dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)