poniedziałek, 14 maja 2012

wiosenne kwiatki

hejka:)
Dzisiaj w szkole mieliśmy tylko dwie lekcje ponieważ szliśmy na edukacje filmową.Film o dziwo nie był taki zły-i był nawet dość śmieszny.A jeśli już mowa o czymś śmiesznym,to tak jak wczoraj wspominałam byłam w teatrze i jeśli ktoś jest z Elbląga to zachęcam,żeby w czerwcu wybrać się do naszego teatru na sztukę-"Dzieła wszystkie Szekspira".Razem z mamą uśmiałyśmy się za wszystkie czasy!:)
A teraz mam dla Was kilka zdjęć,które robiłam wczoraj(przez balkon):


z racji tego,że mam trochę więcej czasu niż w każdy poniedziałek
postanowiłam obejrzeć "X factor" i "Prawo Agaty",a później będę się uczyć;(

35 komentarzy:

  1. Cudowne te zdjęcia. Dziewczyny masz dar fotografowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. Robisz śliczne zdjęcia, też bym tak chciała.
    Ps. obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te kolory na zdjęciach.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałabym takie lekcje ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jak tak wszystko pieknie rozkwita :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny nagłówek *_* Zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne widoki:D
    Zapraszam do mnie Ciebie i innych na nową notkę.:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia robisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne robisz te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kwiaty :)
    a literki w gimpie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och..w tym programie mozna chyba wszystko zrobic!
      a ja kompletnie nie umiem sie nim poslugiwac;(

      Usuń
  11. cudne zdjęcia podasz mi swój mail mam pytania to mój znamnati@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz wielki talent do uchwycenia tego piękna na zdjęciu ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. fajniutkie te zdjęcia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te zdjęcia! Jak z jakiś inspiracji czy coś *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam teatr, a zdjęcia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! <3


    ____
    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  18. twoje zdjęcia są przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia ;)
    muszę przyznać, że umiesz robić naprawdę fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna jakość zdjęć;) Jakiego aparatu używasz? :D

    http://devil-dance-devil-dance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sony alpha 350
      i o dziwo z obiektywem-->55-250,który zawsze lezy w mojej fotograficznej torbie i się kurzy:)

      Usuń
  21. piekne zdjecia,obserwujemy na bloglovin? xx
    www.monikamustafa.dk

    OdpowiedzUsuń
  22. Za to w krakowskim teatrze Bagatela podobno niesamowicie śmiesznym spektaklem są "Szalone nożyczki", no muszę się w końcu na to wybrać. Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam,że jest to bardzo fajny spektakt.graja go też w moim miescie,więc pewnie kiedyś się wybiore;)

      Usuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  24. też mam tego krzew za oknem:)również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę wypadu do teatru ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla twojej wiadomości nie obserwuję po to, żebyś zaglądała na mojego bloga ! Komentuję inne blogi.. Twój zauważyłam dzisiaj i będę stale komentowała, bo dodaję go do listy. Jak nie możesz - nie powiadamiaj. Sama będę zaglądała i jeśli chcesz - komentowała.. Zawsze czytam cały post i dopiero komentuję ! Blogi, które są na mojej liście stale odwiedzam. Masz z tym problem ?! Nie chcesz-nie muszę twojego bloga odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)