czwartek, 28 czerwca 2012

babeczki

hejka;)Dzisiaj w szkole byłam tylko na 2 godziny i już o 10.00byłam w domu:)Dzień mi się bardzo dłuży,ale jest to jak najbardziej na plus^^.Obiecałam sobie,że zacznę sama piec i w całości robić moje wypieki,ale idąc do sklepu po składniki zauważyłam kruche babeczki.Z racji tego,że ostatnio wchodziłam na mój ulubiony kulinarny blog zobaczyłam babeczki z granatem postanowiłam to wykorzystać i kupiłam ciasteczka w opakowaniu,ale krem i ozdoby zrobiłam sama;)Nie było wielkiej filozofii,bo za krem posłużył mi śmietankowy budyń z mniejsza ilością mleka,a granat pomijając okropność jego obierania też nie było wielkim wyczynem.Wyszły przepyszne!Słodki butyn idealnie komponuje się z kwaśnym granatem,a kulinarna blogerka nadal zostaje moim mistrzem^^.Zachęcam do takiego połączenia:






 I jak Wam się podobają?
Ja wracam do waszych blogów
buziaki;*
P.S.A na jutro mam dla Was niespodziankę,mam nadzieję miłą^^

73 komentarze:

  1. mmm :) wyglądają smakowicie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. AAA mam smaka:D wyglądają Mega! ;)obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękujemy za miły komentarz :)
    a babeczki na pewno przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 30 zl kosztowala :)
    dziekuje bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  5. babeczki wygladaja jak z bajki :)
    narobilas mi apetytu!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi smaka narobiłaś:) uwielbiam granaty a w połączeniu z babeczkami to już wogóle musi być odlot :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi smaka narobiłas:) uwielbiam granaty a w połączeniu z babeczkami to już wogole odlot :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie rarytasy :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie niespodzianki ! :D łii : )
    hheeh.
    a babeczki wyglądają cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie smakołyki! uwielbiam piec babeczki, zawsze wychodzą i wszystkim smakują:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają bardzo smakowicie ,piękne zdjęcie <3
    musiały być dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmmmmmm ale bym zjadla!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają pysznie po prostu ;) Ale mi smaka zrobiłaś :) Też chcę!! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze, super pomysł ! Ostatnio właśnie kupuję granaty, a takie cudo wygląda naprawdę smakowicie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też lubię prostownicę, wiadomka! ale za bardzo się zagalapowałam i mam teraz.. ;c
    apetyczne babeczki, babeczko :*

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję, że zechciałaś obserwować mojego bloga. Jest mi bardzo miło:) a te babeczki wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. o ja pierdziele, no zgłodniałam </3

    OdpowiedzUsuń
  19. babeczki <3 To czekamy na niespodziankę ;)
    zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniaaam :) Wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję !:) Sama sama;)

    Aż mi się jesć zachciało! MNIAM!
    Również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Musiały być pyszne<33
    Muszę wypróbować takie połączenie ;)
    Zapraszam nowa notka;p
    pjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mniam zjadłabym ;D
    również obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. pyszności :))
    dzięki za radę;** już dodałam tą opcje obserwatorzy! dobrze że mi powiedziałaś bo nawet nie wiedziałam że mam to wyłączone^^
    no i obserwuje:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. ależ kuszą te babeczki ;d;d
    no właśnie ja tez chciałam cię zaobserwować,ale nie mogę -.-
    ale mimo wszystko mam nadzieję,źe bd moim stałym gościem ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądają pysznie;D możesz podać adres tego kulinarnego bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem za podaniem adresu :)
      aa i wyglądają ''przesmacznie'' :)

      Usuń
  27. Mmmm ślinka cienkie ♥
    Ja twojego bloga obserwuję, a ty mojego nie..
    Proszę zaobserwuj:)
    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Aż nabrałam apetytu! ;)

    Byłoby miło gdybyś wpadła do mnie ;) Może obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądają bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. omnomnom <3 jadłabym!
    magdalenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale babeczki :D A j ajutro będę robić muffiny,ale wytrawne :D Tzn ze szpinakiem oraz z fetą:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej,to zajrzę jutro na twoojego bloga jak wyglądają,bo z chęcią sama bym takie zjadła.Pycha;)

      Usuń
  32. Wygląda to przepysznie :) Super blog , obserwuję ! Spytałaś się pod moim postem jakie piosenki śpiewa One Direction . Mają ich w sumie chyba 17 , a moimi ulubionymi są ; More than this , Moments , What's makes you beautiful , Every think about you :) Polecam :] Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pytałam,po prostu powiedziałam,że tego nie słucham haha,ale dzięki za udzielenie cennych informacji<3

      Usuń
  33. Fajnie, tylko 2 godz :D
    Mniam! Jadłabym ;3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe co to będzie za niespodzianka:) Ja już od dzisiaj mam wakacje:D

    OdpowiedzUsuń
  35. poczęstuj mnie nimi, wyglądają przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zjadłabym sobie takie ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. smaku narobiłaś :) uwielbiam granat <3

    OdpowiedzUsuń
  38. zjadłabym to wszystko ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tez dzisiaj byłam tak krótko w szkole ;)
    Narobiłaś mi ochoty na te babeczki. Może takie zrobię.?

    Jeśli zechcesz wpaść do mnie to zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  40. sssssssssssmaaaaakowite! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawy pomysł. Śliczne zdjęcia zrobiłaś *.* Aż chciało by się zjeść xD

    OdpowiedzUsuń
  42. nie wiem czemu w opisie profilu piszesz, że nie robisz dobrych zdjęć, ja uważam, że są na prawdę dobre, a swojego czasu pasjonowałam się fotografią i sporo zdjęć widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ale moim zdaniem nie są jeszcze tak dobre,żeby zasługiwały na miano dobrych:)Na razie się uczę i widzę postępy,ale jak dla mnie to jeszcze nie to;)

      Usuń
  43. Kiedyś zrobiłam sobie babeczki tego typu, to okazały się najgorsze na całym świecie i teraz mam wstręt, ale Twoje wyglądają o wiele lepiej <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam babeczki, a te wyglądają przecudnie! :) Jest 23, niestety juz żadna cukiernia nie będzie otwarta. :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądają przepysznie !

    OdpowiedzUsuń
  46. ALE TO PYSZNIE WYGLĄDA, NIENAWIDZĘ WAS WSZYSTKICH ZA TE PRZEPISY! *W*

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne! Ja mam ostatnio obsesje na punkcje babeczek i piekę je przy każdej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo smacznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale świetne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie wygladaja ;) trzebaa sprobowac: )

    OdpowiedzUsuń
  51. Mmmm pycha :))

    Fajny blog! Obserwuje :*

    Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Matkoooo i przy takich wlasnie wpisach i zdjeciach moja dieta idzie sobie w kat :D

    OdpowiedzUsuń