piątek, 22 czerwca 2012

Bażantarnia

hejka;)Dzisiaj cały poranek przesiedziałam u lekarzy,na badaniach i na rehabilitacji przez co nie poszłam do szkoły.A o 16.00 spotkałam się z koleżanką na zdjęcia.W naszym miejskim lesie była jakaś impreza przedszkolna,dlatego znów zajęli nam nasze miejsce,ale znalazłyśmy inne.Dzisiaj miałam na sobie spódnicę,która przyszła mi jakiś tydzień temu ze strony internetowej.Nie musiałam nawet długo czekać,bo już po dwóch dniach paczka była u mnie;)Spódnica jest trochę nie w moim stylu(bo moją szafę zajmują same zwiewne w kwiaty^^)ale sądzę,że szybko się przyzwyczaję;)








bluzka-Diy
spódnica-awanti
bransoletka-prezent z Krety
Buty-Deichman
sweter-Cache Cache
parasol-prezent od koleżanki:)

lecę buziaki:*

56 komentarzy:

  1. sliczna spodniczka :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twoja spódniczka. Co do parasola - zakochałam się, jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się w niej zakochałam:)

      Usuń
  3. Jejku świetny jest ten rozdział ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie,że nie dodałam żadnego rozdziału

      Usuń
  4. ale jesteś śliczna *.*
    piękne nogi <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia przepiękne , tak jak stylizacja ...bardzo do ciebie pasuje .....

    Kto wykonuje ci zdjęcia ????



    ZAPRASZAM NA KONKURS DO MNIE NA BLOGA : DO wYGRANIA OKULATU SŁONECZNE FIRMY BLANCO :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka i bluzka bardzo fajne :) Ja muszę teraz pomyśleć o nowych spodenkach, bo są bardziej praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten parasol! Jeezu! Gdzie ona go kupiła? *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wiem,że kiedyś rozglądałam się w empiku za jakąś parasolką z Marilyn i była taka biała,tylko nie było zdjęcia na każdym polu,tylko chyba na co drugim-z Audrey Hepburn też była;)

      Usuń
  8. jakie cudne fotki, i te twoje groszki na koszulce! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna jest - mi sie podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, bluzka w grochy przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja lubię taki motyw w grochy :3 ale bardziej u kogoś niż u mnie. Świetne zdjęcia! A szkoła... można już sobie nie chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. genialnie wyglądasz :)
    kurczę oddaj mi swój parasol !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. O ja ten parasol jest BOSKI.!! Czemu nie w Twoim stylu? Ale genialnie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem.nie lubię takich opinających spódnic,ale dzięki niej przekonuję się do nich:)
      buziaki

      Usuń
  14. świetna spódnica i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę Cię bardzo o namiary Twojej koleżanki bo ja też chcę od Niej dostać taki cudny parasol ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna jest i ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. FAJNA STYLIZACJA.:D
    Zapraszam do mnie na nową notkę.:]

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna ta spódniczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna jest :) boska parasolka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie. a parasol przecudny <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz pięknie!
    spódniczka genialna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny blog, będę tu częściej wpadała, dodaję się do obserwatorów i mam nadzieję, że się odwdzięczysz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudna bluzka! :-)
    również obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna jest ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiekny zestaw i swietna parasolka ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny parasol *.* i spódnia też :)
    zapraszam do mnie takesmileorsad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow jaki extra parasol ... i fajnie , że byłaś w bażanterii :)

    OdpowiedzUsuń
  28. hm, napisałaś u mnie na blogu '' obserwuje'' a mi się nie wyświetliło . :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ooo, super zestaw!
    niestety znam ten ból, z którym wiąże się łażenie po lekarzach. mnie też wkrótce czeka rehabilitacja. ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie dobrane ;]
    ja tez kiedyś kupiłam sobie spódnice w tym stylu co twoja i musiałam się przyzwyczajać.

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny blog ; )
    Obserwuje ; )
    I zapraszam :
    http://emiliap-off.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. parasol cudny, ale szkoda, że nie z Audrey.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha,ja chociaż uwielbiam Audrey to nie żałuję,bo z tych dwóch o wiele bardziej kocham Marilyn<3
      buziaki

      Usuń
  33. fajna bluzeczka :)
    ps. a boję się ptaków już od dziecka, sama nie wiem czemu, taką fobię już mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. też chcę taki parasol!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. mam taką samą spódniczkę ;> bardzo fajna bluzeczka :D i ta parasolka <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Boski parasol :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń