poniedziałek, 11 czerwca 2012

Beckham

hejka:)Dzisiaj poniedziałek,jak każdy poniedziałek minął bardzo szybko:)Wróciłam do domu i po zjedzeniu pysznego makaronu z truskawkami(które są od jakiegoś czasu podstawą mojego odżywiania^^)nadrobiłam zaległości i wysłałam kilka maili.Teraz czekam na koleżankę,a w między czasie napiszę kolejną kosmetyczną recenzję.Tym razem padło na perfumy:)

Perfumy "Beckham"są moimi ulubionymi perfumami!Dostałam je na poprzednia gwiazdkę od brata i nadal jestem w nich zakochana!Nie dość,że mają piękny fioletowy kolor pudełeczka i naklejek^^,to jeszcze ich piękny słodki zapach utrzymuje się cały dzień i nawet pod koniec dnia jest bardzo intensywny!
Dlatego każdy kto poszukuje jakieś nowe perfumy-to z czystym sumieniem mogę powiedzieć,że po zakupieniu tych na pewno nie pożałujecie;)

miejsca,gdzie zdjęcie tych perfum wyszło by wyraźne szukałam jakieś 3 minuty!
buziaki;*

25 komentarzy:

  1. Blog mego.
    Zapraszam do mnie : marysiasulkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie posiadałam ,a nawet nie wąchałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. moja mama je kiedys miala ladnie pachna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten zapach, sama teraz kończę Beckhamke :) w Rosmanie zawsze trafię na ich przecene :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wiadomo fioletowe;D hm..możę się skuszę jak moje (rózowe) się skończą.;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja siostra cioteczna używa tych perfum i też jest z nich zadowolona, chyba ja zacznę ich używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię słodkich zapachów ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie poszukuje jakiegoś ciekwaego zapachu.. :)
    a jak cenowo jest? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia,bo jak pisałam-dostałam go w prezencie,a nie mam w zwyczaju od razu po odpakowaniu prezentu zaglądać na allegro i sprawdzac jego ceny^^
      buziaki;*

      Usuń
    2. hehe :) dziękuje za odpowiedz. i mimo ceny chyba jednak się skuszę! ;)

      Usuń
  9. nigdy nie miałam tych perfum
    Zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super perfumy.
    Ciekawy blog bardzo mi się podoba. ;D
    Zapraszam do siebie: http://mydays1998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę , że nie tylko ja zajadam się makaronem z truskawkami ;p

    a ile one kosztują ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają pięknie i z pewnością mają cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam Victorii Beckham "Intimately" piękny zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o fajnie sprawdze w drogeriii bo nie znam ich:) buziaki pa

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet ładny flakonik mają.

    A mam pytanie.Czy one mają ostrzejszy zapach czy łagodny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę mocniejszy-ale nie za bardzo.nie są mdłe-są bardzo odpowiednie<3

      Usuń
  16. z pewnością mają cudowny zapach :)
    zapraszam do mnie :)
    http://llamalla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie widziałam ich w sklepie ale to pewnie dlatego, że ich nie szukałam :-) Właśnie mi się moje kończą, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń