poniedziałek, 18 czerwca 2012

e-mail od Boga do kobiet

hejka;)Dzisiaj mam okropnie dużo nauki i przepisywania.Nie dość,że jest już czerwiec i prawie koniec roku robimy cały czas nowe tematy to jeszcze mamy okropnie dużo sprawdzianów.Więc jutro historia,polski,matematyka i zeszyt z techniki;/Nienawidzę!Ale na razie siedzę na komputerze i robię to czego nie miała siły zrobić wczoraj,a mianowicie przesyłam zdjęcia ze zlotu.Umieram,bo okropnie pogryzły mnie komary,a co najgorsze pogryzło mnie ich masa i są to takie skupiska-.-

A dzisiaj kolejna recenzja książki "E-mail od Boga do kobiet"i szczerze mówiąc nie podobała mi się ta książka.Choć forma była bardzo fajna,i pismo święte było bardzo dobrze wyjaśnione-na sprawy codziennie,to jednak irytowało mnie,że osoba pisząca za Boga cały czas pisała "jestem najcudowniejszy,jestem najlepszy,najwspanialszy".Wiadomo,że tak jest,ale mam nadzieję,że prawdziwy Bóg nie podkreśla tego w każdym swoim zdaniu,co w tej książce cały czas się zdarzało.Nie polecam,a jeśli już to jeden list,w jeden dzień:)Ja pewnie nie będę zaglądać więcej do tej książki
przyszły do mnie nowe ciuchy,więc w najbliższych dniach wybiorę się na zdjęcia,żeby Wam je pokazać;)
buziaki;*

32 komentarze:

  1. u nas nie ma komarów ;)
    mam taką książke, z tą różnicą, że wersja listu do mężczyzny.
    zapraszam do mnie takesmileorsad.blogspot.com :)
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie fajne w tej książce jest,że są wszystkie wersje.z tego co wiem jest jeszcze d nastolatek i nastolatków;)

      Usuń
  2. Świetny BLOG ^_^
    wpadnij do mnie *_*
    www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest źle sformułowane jeśli jest tam wszędzie "jestem świetny , cudowny najlepszy" i wgl. Bóg nie mówi tak osobie w taki sposób. wiesz o co chodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem wiem.i tez mam taką nadzieje-ale nigdy nic nie wiadomo:)

      Usuń
  4. supper ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jutro pisze tylko kartkówkę (która miała być tydzień temu ) i koniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszcze,ja mam milion sprawdzianow;/

      Usuń
  6. heuehu , świetnee .<3

    wbij też do mniee . ;*

    http://na-granicy-szczescia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś sie nie przekonala mnie ta książka całkowicie :( Nie wiem xd Coś cię u mnie dawno nie było :D haha :D Zapraszam do siebie na recenzję bardzo ciekawego filmu - "Od początku do końca" ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem własie.ja albo wchodzę do ciebie 10razy dziennie,albo w ogole,wale poprostu nie mam czasu:(

      Usuń
  8. Kochana to zostaw swoje zgłoszenie do rozdania na moim blogu ;* Już obserwujesz a więc masz 1 los :)
    http://xcomplicatedlivex.blogspot.com/2012/06/moje-pierwsze-rozdanie_16.html

    OdpowiedzUsuń
  9. masz jeszcze sprawdziany? ja już nie mam nic, totalny luzik^^
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,ale mam nadzieje,ze juz dzisiaj nastal ich koniec,bo do dzisiaj byly oceny,chociaz teraz jest wiecej pracy niz w calym roku;/
      zalosne.no ale coz.niedlugo wakacje^^

      Usuń
  10. u nas też luz. nie ma ani sprawdzianów ani komarów
    ciekawa ta książka?
    wpadniesz? prowadzę od nowa blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety mnie książki nawiązujące do Boga jakoś nie zachwycają, mimo że jestem wierząca. Nie wiem czy wynika to z mojego sceptycznego podejścia do instytucji kościoła czy z tego, że wolę inną tematykę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli chodzi o ten film to szczegóły napisałem do ciebie na e-mail :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny nagłówek :D
    Obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemny ten Twój blog!
    Obserwuję :)
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe, ciekawe, bede musiala rozgladnac sie w empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo rpsoze ksiazka ma genialny tytul ;) ale niestet ja nie lubie takich ksiazek typowo lub nietypoworeligijnych :")

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że na Ciebie trafiłam :) Masz fajne notki :)

    http://www.facebook.com/pages/Too-High-High-Heels/190315361015967?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  18. wow!! that's so cute and fashion!!Well done honey
    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak właśnie bywa w czerwcu - dla studentów czerwiec kojarzy się przede wszystkim z sesją, dla uczniów z zakończeniem roku, czyli ze sprawdzianami, kartkówkami, referatami itd.. :/
    Powodzenia, wakacje już niedługo! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na tematy religijne można by się wypowiadać bardzo obszernie. Wszystko zalezy od punktu patrzenia i interpretowania.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też nie lubię książek tego typu :) fajny nagłówek.
    obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o tej książce, ciekawy tytuł :) Obserwuję!!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam na półce "e-mail od Pana Boga do dzieci", jeszcze z czasów dzieciństwa i mi tylko zbiera kurz ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Tytuł książki nawet ciekawy.
    Zapraszam do mnie na bloga :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo intrygujący tytuł :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)