sobota, 9 czerwca 2012

kamizelka

hejka:)
Jestem potwornie zmęczona,bo na dzisiejszej zbiórce nie dość,że było bardzo gorąco-to jeszcze dzieciaki dały popalić!No,ale ogólnie było bardzo fajnie.Zbiórka była o tematyce teatralnej i zajęcia były ciekawe.
Teraz umieram i przygotowuję się do czytania(tak,mój dzień od kilku dni opiera się tylko i wyłącznie na czytaniu^^)
A tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami mojej nowej-własnoręcznie zrobionej rzeczy z przed kilku dni:


kamizelkę dostałam po kuzynce,a ćwieki kupiłam przez internet.Moim zdaniem efekt jest bardzo zadowalający.Uzyskałam to,czego długo szukałam w sklepach,a nie mogłam znaleźć.Jak Wam się podoba?
zmykam
buziaki:*
PS Będę miała teraz coraz więcej czasu,a mój brat jutro przywozi  mi materiały,
więc może w końcu zajmę się ta kategorią:)

43 komentarze:

  1. jest świetna ;) ile zapłaciłaś za paczkę ćwieków ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10sztuk kosztował 1zł
      ja kupiłam 8takich zestawów i jeden dostałam gratis
      czyli w sumie za 90ćwieków zapłaciłam 13zł(z przesyłką 5zł)

      Usuń
  2. Jak zobaczyłam tytuł posta, pomyślałam, że będzie o książce B.Prusa :D
    Ładnie ozdobiłaś tę kamizelkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie^^,ale uwielbiam ta książke-tak przy okazji:)

      Usuń
  3. swietnie to zrobilas
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie wyszła! chcę taką ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło świetnie! :) Też muszę coś w końcu odnowić z garderoby, bo tylko bym kupowała i kupowała nowe rzeczy :P
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. ćwieki są bardzo modne, sama przyszyłabym sobie do mojej kamizelki, tylko że ona podoba mi się bez nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt zachwycający też będę niedługo przerabiać ale spodenki bo ćwieki właśnie kupiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ćwieki to potrafią zmienić ciuch :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie to wygląda. Jeszcze tylko musisz się w tym pokazać przy okazji jakiegoś outfitu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet fajnie to wygląda aczkolwiek kamizelka mogłaby miec inny krój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mogłaby,ale i tak jestem zakochana,a był to prezent,wiec i tak nie ma co wybrzydzac:)

      Usuń
  12. chyba sobie zrobie w koszuli taki kolnierzyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajniee wyszło z tymi ćwiekami. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba! Spróbuję sama wykorzystać Twój pomysł i odmienić jakiś ciuch:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zajebista ta kamizelka ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo - ale fajna . A nie wiesz , w jakim sklepie można kupić ćwieki ? (oprócz allegro i innych internetowych sklepów )

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhy..pewnie w jakichś drogeriach lub pasmanteriach możesz poszukać,ale pewnie przez internet najtaniej:)

      Usuń
  17. wow - zdolniach z Ciebie - fajnie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy blog. Interesuję mnie to co piszesz. Twój blog mogłabym czytać dosłownie ciągle. Gratuluje, oby tak dalej ♥

    Zapraszam na mój blog: allme-egiptt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kabilezka mega , az sie zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Też muszę sobie zamówić ćwieki i przerobić parę rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kamizelka rewelacja!!!! swietny blog obserwuje i zapraszam do mnie roxycineiawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile płaciłaś za ćwieki? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie! www.love-drug-fashion.blogspot.com zapraszam! obserwuje!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)