poniedziałek, 4 czerwca 2012

Kraków

hejka:)
Przepraszam,że do Was nie pisałam,ale byłam na wycieczce,a gdy chciałam dodać zaplanowane posty-niestety coś się stało z moim laptopem;/No trudno.Będę tu zaglądać najczęściej jak się da-ale na pewno nie będzie to tak często jak wcześniej-przynajmniej przez dwa tygodnie;(

Do Krakowa pojechałam na wycieczkę klasową.Nie było źle,nie było znakomicie.Uwielbiam Kraków<3
Dzięki wycieczce mieliśmy dzisiaj dzień wolny od szkoły,bo wróciliśmy ok pierwszej.Przez co wstałam  po 12.00 i miałam trochę zmarnowany dzień, który muszę teraz nadrobić:)

Mam dla Was kilka zdjęć.niestety to nie mój laptop-i nie współpracuje ze mną zbyt dobrze:(




ja zmykam uczyć się na jutrzejszą pracę klasową z fizyki-mam nadzieję,że coś mi zostanie w głowie i napiszę na jakąś zadowalającą ocenę:)
buziaki:*

40 komentarzy:

  1. ja byłam w Krakowie i mam nawet zdjęcie z tym Bazyliszkiem:D
    Pamiętam jak mój tata próbował mu włączyć ten ogień xD

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę,ze wypad udany ;d
    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków jest piękny :D Ja mam jedną prośbę :D Czy mogłabyś zaktualizować reklamę mojego bloga ? Zrobiłem nową dużo lepszą, a do tego ruchomą, byłbym Ci bardzo wdzięczny ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia super :0


    Pozdroawiam i zapraszam na bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ten piątek jadę na Zaczarowaną Piosenkę organizowaną przez Annę Dymną - przy okazji zobaczę coś więcej niż tylko dworzec PKP :-) Nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Kraków <33 jestem tak około 2 razy do roku ;D
    piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia. ;) Zafascynował mnie ten kwiatek. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Krakow moje rodzinne miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. w krakowie jest pieknie.
    fajnie że udało ci się uchwycić ziejącego smoka, bo ja albo zapomniałam aparatu lub mi bateria padła albo nie włączyli żeby 'ziewał'

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe, powodzenia w nauce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mm, zazdroszczę! uwielbiam Kraków, jednak nie mam okazji częściej tam przebywać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że podobało Ci się w moim mieście! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia (; nigdy nie byłam w Krakowie,ale to się nadrobi ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. w Krakowie jest pięknie.! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnie zdjęcie cudowne ! ; ))
    pozdrawiam i trzymam kciuki ; ))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajowy blog!

    Obserwuję ;)

    A co do notki to szczerze mówiąc nigdy nie byłam w Krakowie.Tylko przejeżdżałam ale w te wakacje za to się wreszcie udam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. w przyszlosci chcialabym tam mieszkac ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zdjęcia. Swego czasu bywałam dość często w Krakowie i trzeba przyznać - to miasto ma klimat. Teraz bywam tylko przy przesiadce, ale nawet na dworcu czuć, że Kraków to Kraków. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te korale ;D
    Obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia :)
    Powodzenia jutro :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam jeszcze jedną sprawę, nie będziesz dodawać notek przez laptopa, czy gdzieś wyjeżdżasz bo nie ogarniam ;D Zapraszam do siebie na recenzję filmu nominowanego do Oscara "Strasznie głośno, niesamowicie blisko" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będę dodawać przez laptopa,bo mi sie popsuł,a komputer mojej mamy okropnie zamula,ale sądzę,że notki będą...chyba:)

      Usuń
  22. uwielbiam Kraków, ma taki klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny kwiatek a to zdjęcie z koralami cudowne <3
    powodzenia na spr.! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi sie najbardziej podobaja te dwa:)

      Usuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)