wtorek, 26 czerwca 2012

krótkie spodenki

Hejka;)Dzisiaj nie poszłam do szkoły,bo trochę mnie bolał brzuch,ale jutro już może się wybiorę.Im bliżej wakacji tym bardziej nie chce mi się chodzić do szkoły!Ale w końcu wyjęłam moje już zakurzone materiały i coś z nich stworzyłam:)Niedługo pokaże efekty-zadowalające moim zdaniem^^.
Spotkałam się dzisiaj z moim niezawodnym fotografem na kilka fotek stylizacji.Mam dzisiaj już ostatnią rzecz z mojej ostatniej przesyłki,a mianowicie króciutkie spodenki idealne na lato i na słoneczne spacery po plaży:)Zdjęcia są robione w amfiteatrze w moim mieście-uwielbiam to miejsce!







sweter-sh
bluzka-sh
bokserka czarna-butik
spodenki-awanti
buty-sklepik miejski
naszyjnik-rossman

Wieczorkiem idę z koleżanką na koncert,a później może dołączę do innej koleżanki i pomogę jej kserować śpiewniki na obóz harcerski-co równałoby się z opuszczeniem kolejnego dnia szkoły,bo zajęłoby nam to cała noc,więc jeszcze zobaczę;)
buziaki;*

56 komentarzy:

  1. świetna bluzka i buty :) fajny wakacyjny look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja buciki są extra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio cały czas prześladują mnie takie właśnie buty w kwiaty, kurczę zawsze uważałam że nie pasują do mojej garderoby, ale ostatnimi czasy niezwykle je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są piękne ... oddałabym za nie wszystko ...



    Zapraszam na nowego posta *U MNIE*

    OdpowiedzUsuń
  5. powinnaś się częściej uśmiechać do zdjęć !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super spodenki i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądają te spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie takich spodenek szukam :D
    a buty są nieziemskie *_* zakochałam się !
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. coraz bardziej przekonuję się do wciągania bluzek w szorty! bardzo ładnie wyglądasz<3 A i jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne spodenki ; ) masz cudowny uśmiech ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne szorty i koszulka buty tez niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm . . fajna stylizacja i dobre miejsce na zdjęcia , podoba mi się ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodenki są śliczne:D
    Oj tam przecież w szkole się już nic nie robi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas niestety obowiązkowe jest chodzenie jeszcze do szkoły,ale ja wszystkimi możliwymi sposobami się od tego bronię;)

      Usuń
  14. Uwielbiam w ten sposób noszone bluzki z szortami i spodniami w ogóle :)
    Też obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. spodenki bardzo fajne :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super zestaw .o. spodenki ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja,szorty najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze, bardzo mi sie podoba: )

    OdpowiedzUsuń
  19. boZe jak to wyglada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystkim musi się podobać;)

      Usuń
    2. nie każdy ma ten sam gust :)

      Usuń
  20. Bluzka Fajnafajnafajna! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny zestaw, a buciki zajefajne !! oczywiscie obserwujemy!
    http://fashiongeeks-geeks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. i udowodniłąś że proste stylizacje robią największe i dobre wrażenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne buty
    +mam na sprzedanie nieuzywane spodnie w dobrej cenie,lub moge z nich zrobic szorty. Szczegóły na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne buty .. I like it !

    Zapraszam do mnie i mojego nowego bloga !

    http://simowefotografie.blogspot.com/

    http://emos-bialystok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi tez sie już nie chce chodzić ;p Spodenki są fajne ,ale bluzka robi wrażenie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne butki! :) obserwuję i zapraszam: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna bluzka!! Jak i cały outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziekuje za odwiedziny na blogu. Swietna stylizacja. Ciekawie tu u ciebie wiec zawsze zajrze z przyjemnoscia!

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacyjne spodenki! :) a i piękny uśmiech <3
    pozdrawiam i zapraszam!! buziole

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna stylizacja i świetne buty. Masz śliczny uśmiech, będę tutaj zaglądać! :)
    + Obserwuję. ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowna stylizacja, zaskakujesz jak zawsze, niby prosty look , a taki efektowny!
    zapraszam na moją nową stron www.girlfashion.pl ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. oh wow! I really love this outfit!! your blue shirt is awesome and the shoes are gorgeous as well! Floral pattern is one of my favourits for this year!! Perfect match and great style!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń