wtorek, 12 czerwca 2012

masło kakaowe

hejka:)Własnie cała mokra wróciłam do domu!Za oknem rozpętała się okropna burza i czasem nawet grzmi-.-
Dzisiaj w szkole byliśmy tylko na 4 lekcjach,bo poszliśmy do teatru.Do naszego miasta przyjechał wrocławski teatr z przerobionym "Małym księciem" w postaci musicalu.Nie było to złe,ani zachwycające.Poprawne.Na pewno lepsze od lekcji^^.Za chwilę wkładam kalosze i muszę jechać z wujkiem do hurtowni po koszulki dla mojej drużyny harcerskiej-okropnie mi się nie chce:(

Dzisiaj kolejna recenzja-masło kakaowe od Ziaja.
Zapach uwielbiam już od kilku lat,ale dopiero niedawno skusiłam się na ponowne jego kupienie.Kremu używam najczęściej do rąk,bo dzięki małemu pudełeczku mieści się do mojej torby z aparatem^^.Plusy mogłyby kończyć się na zapachu,bo jest cudowny,ale na szczęście się nie kończą^^i dochodzi jeszcze trwałe nawilżenie oraz nadanie blasku skórze.Cena wynosi niecałe 5zł,więc sądzę,że nawet na wypróbowanie warto tyle wydać:)Bardzo serdecznie polecam:)
buziaki;*

35 komentarzy:

  1. A u mnie słoneczko. ;) Kocham te maslo kakaowe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nadal pada,chociaz mineły 4godziny:O!

      Usuń
  2. jak tylko mi się skończy ten krem to zaraz kupuje kolejny :) świetnie pachnie, fajnie nawilża :) i cena superowa :) w Rosmanie jest za 2,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten krem!
    Mam prośbę jeśli nie zarejestrowałaś się jeszcze w http://shinybox.pl/?ref=5337e5c to możesz to teraz zrobić:D TU rozdają darmowe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzieki;)
      zalogowałam sie przez twoją bramkę,żebyś dostała dodatkowe punkty:)
      ps.ile jest puntów za jedną osobe?:)
      buziaki

      Usuń
  4. tak w rossmannie cena 2.99 jest świetny czasami jak mam sucha skóre twarzy to go stosuje a tak to smaruje nim rece i piętki;FF

    OdpowiedzUsuń
  5. a przyciemnił trochę kolor buzi ?
    ja szukam czegoś na opalenie ;/
    ooo u mnie tez wystawiali aktorzy z Wrocławia Małego Księcia ^^
    a ilu było aktorów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktórów było 4-dwie dziewczyny i dwoch chłopaków.
      mhy..nie wiem.on nadaje lepszy kolor,ale nie przyciemnia.na opalanie to na pewno nie to;)

      Usuń
  6. Ciekawy produkt, ciekawy! Zapraszam na nową recenzje - tym razem horroru połączonego z musicalem - wita "Sweeney Todd - Demoniczny golibroda z Fleet Street"!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o nim same dobre opinie :D
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, a właśnie czegoś takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O używałam świetne jest!
    A jak ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. odpowiedni dla mnie bo mam suchą skórę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest bardo fajne ;d
    i mega zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ma świetny zapach, ale niezbyt fajną konsystencję i wg. działa średnio. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie całkowicie nie-i jestem bezgranicznie w nim zakochana.koniec kropka hihi^^

      Usuń
  13. Również miałam wcześniej to masło - owszem, pachnie nieziemsko, jednak bardziej odpowiadałaby mi wersja w tubce do torebki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam w tym masełku wszystko, a zapach mnie powala na kolana:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki za to ale jak na razie nic mi nie wyskoczyło jeśli chodzi o te punkty eh:p

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam raz czy dwa razy ten kremik, ale więcej nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  17. moja współlokatorka go używa i pachnie tym masłem w całym pokoju! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam czekoladowe i czekolado podobne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też sobie muszę kupić jeszcze go nie miałam ale wygląda obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam, że jest dobry :]
    Świetny BLOG ^_^
    wpadnij do mnie *_*
    www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)