sobota, 30 czerwca 2012

stegna

hejka;)Chyba przestawię się na nocny tryb dodawania notek,bo dni wypełniam tak,abym nie miała czasu na nudę i na notki niestety nie starcza mi czasu,no ale nic;)Będą pojawiać się jak najczęściej,mam nadzieję interesujące;)Dzisiaj dzień zaczęłam pobudką o 5.00.O 7.00 miałam autobus do Stegny,gdzie jechałam z koleżanką na zdjęcia.Pierwotnym planem była pustynia Błędowska,która miała być pod Warszawą,ale okazało się,że pod Warszawą wcale jej nie ma^^Ale to nic.Zaoszczędziłyśmy dużo czasy i pieniędzy,a efekt jet naprawdę zadowalający!Oceńcie sami.Na zdjęciach pozuje Martynka:
    


to tylko jedna część wszystkich ładnych zdjęć.
więcej zapewne będzie na moim fotoblogu,więc jak ktoś jest zainteresowany to zapraszam:)
buziaki:*

60 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :) Na prawdę ładnie wyszła, a ty cudne fotki cykasz xD

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde jak ja sobie marzę o letniej sesji =.="

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic trudnego-możemy się spotkać^^

      Usuń
  3. Trzeba przyznać że odwaliłaś kawał dobrej roboty, zdjęcia wyszły cudowne! <3
    Bardzo mi się podobają, pozazdrościć zdjęć! :)
    zapraszam, http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak ! świetny pomysł~! Ja już się umawiałam z koleżanką na pare sesji i zawsze nie wypał więc mam nadzieję że teraz udałoby się.
    Daj znać jak będziesz planować przyjazd ;) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no czad by był:)
      to się jakoś dogadamy,spoko,ale będę dopiero w sierpniu,więc musiałabyś trochę poczekać oki?

      Usuń
  5. kurczę, oryginalna i ciekawa uroda:D
    piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko mogę poczekać ;)
    Oby pogoda była i fajne miejsca ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miejscu z chęcią polegałabym na Tobie,bo choć często jestem w Trójmieście,to nie znam go za bardzo.ale tak mi się wydaje,że z Twoją urodą fajnie by było w jakimś takim dziwnym,zaniedbanym miejscu,a ty ze swoimi blond włosami byś świetnie w nim kontrastowała.Masz jakieś kodurny/skórę itp?;p
      ale też chcesz wakacyjne,więc obowiążkowo plaża;)-zwiewna sukienka i ogromny kapelusz?:)

      Usuń
  7. jaki Ty masz aparat i obiektywy?:o zdjęcia robisz cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aparat lustrzanka sony alpha 350,zdjęcia byly robione obiektywem sony 55-200,ale ogólnie mam jeszcze kit.Jakbyś chciała to mogę ci podać link do aukcji,bo sprzedaję obiektywy,za naprawdę dobrą cenę;)W gratisie jest filtr^^.PIsz jakby co:)

      Usuń
  8. Świetne pomysły na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia! śliczna dziewczyna, aż milo się ogląda :) nie wiem czy już Cie pytałam ale jakim sprzętem robisz zdjęcia?
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :);*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lustrzanka sony alpha 350,a te zdjęcia obiektywek sony 55-200:)

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia! Zarówno te w niebieskiej bluzce czy koszuli ;) jak i pozostałe! Pozdrawiam ;) Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia i ładna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjecia przesliczne - sceneria ... wow wszystko dopiete wrecz profesjonalizm bym powiedziala:)))) a modelka tez sliczna:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze,bo sesję planowałysmy pół roku wcześniej,ale gdy już miało dojść do skutku wszystko się pochrzaniło i pojechałysmy w nowe miejsce-na spontana;)

      Usuń
  13. o 5? O matko, czemu ja tak nie umiem ;/
    świetna sesja, koleżanka ma przecudne włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie:)ale jak mi na czyms bardzo zależy,to umiem się zmotywować;)

      Usuń
  14. Świetne zdjęcia z tymi bańkami ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejuń!:O zdjęcia są cudowne. Pogratulować tobie jak i modelce! Przypomina mi ona żonę Janka ( tego z "okazy") z " M jak Miłość " :D hahaha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha,no rzeczywiście trochę tak.pewnie przez nos;)

      Usuń
  16. Jak myslisz ile teraz kosztowalby twoj aparat?Przymierzam siie do zakupu jakiejs lustrzanki a twoja chyba dobrze sie sprawuje?..... ; **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na początkowe prace z lustrzanka sprawuje się nieźle,ale po dłuższym używaniu i zagłebianiu się w coraz większą wiedzę o fotografii widzę niewielkie braki:)

      lustrzankę kupowałam urzywaną,więc nie pomogę ci.musisz poszukać na wszystkich dopstępnych stronach internetowych najlpeszych cen i chociaz wszyscy odradzaja kupowania uzywanych,ja jestem jak najbardziej za.teraz sprzedaje obiektywy,wiec jesli bys byla zainteresowana moge ci podac link do aukcji-tylko napisz^^

      Usuń
  17. jej, jakie śliczne *__________*
    tylko pozazdrościć urody (;
    można wiedzieć gdzie były robione te zdjęcia? ;>
    pozdrawiam mynightandday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pewnie po tytule posta można się do myśleć w stegnie,po przeczytaniu posta także;)

      Usuń
  18. Bardzi\o udała wam sie ta sesja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe zdjęcia :) piękny plener i pomysł :o
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne outfity :)
    Zapraszam.
    d0minika.blogspot.com
    i dziękuję za każdy komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia. te z bańkami mydlanym najlepsze. fajne pomysły na zdjęcia.
    zapraszam na nową recenzję ksiazki-swiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcia w tej dużej niebieskiej koszuli!!! świetne !;p
    ale ogólnie wszystkie są baardzo okey ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjęcia, najlepsze te z bańkami ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. oddawajcie mi bluzkę z Gunsami ! <33 ♥♥♥ :D:D

    Twoja modelka jest śliczna i bardzo fotogeniczna :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia<33

    Jesteś fotogeniczna ;p:-)
    <33Uwielbiam twój blog;p

    Zapraszam do siebie:
    pjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ładne zdjęcia :D Szczególnie z bąbelkami.. ładna jesteś !
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po co mi komentujecie notki jak ich nie czytacie!
      to nie ja tylko moja koleżanka,ja robiłam zdjęcia

      Usuń
  27. jesteś bardzio śliczna : ) + fajne oksy:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo zaniedbanych i starych miejsc jest w Gdańsku. ^^ Co do skóry to tak mam skórzaną marynarkę nie wiem czy to wystarczy haha.. Ale bardziej by pasował zestaw na plażę ;)) Tylko problem byłby z kapeluszem XDDD Wiesz mi pasują obie opcje to już do wyboru. :D Tak czy siak cieszę się żee w końcu będę miała jakąś sesje XD

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku genialna ta Twoja koleżanka :D A jakie ma piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. fantastyczna jest!
    I uwielbiam jej strój, w każdej z odsłon!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fotki fajne ale nie podobają mi się okulary ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co?;)one sa najlepsze w tych zdjęciach(poza modelka^^),nadają im klimat

      Usuń
  32. śśświetnie!
    Bardzo cię proszę zajrzyj do mnie :* dla ciebie klik dla mnie dużo znaczy!!

    OdpowiedzUsuń
  33. ale piękne te zdjęcia! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawaliste zdjęcia ! pięknie na nich wyszłaś!
    Byłam w Stegnie tam jest naprawdę ślicznie :) zapraszam http://fashiongeeks-geeks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. trololoo byłem w Stegnie :D

    OdpowiedzUsuń
  36. woow. świetne zdjęcia, piękna modelka i świetne ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, this ρiece of wгiting is nice, my уounger sister іs аnalyzіng such
    things, therefοre I am going to inform her.


    Also visit my web-site kwejk
    my webpage: demotywatory

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)