poniedziałek, 6 sierpnia 2012

konkurs dash44

hejka;)
Dzisiaj bardzo wcześnie rano musiałam wstać,bo z mamą mamy pociąg do Poznania.Dostajemy na tydzień mieszkanie,więc będziemy zwiedzać,robić zdjęcia i odpoczywać:)

A żeby Wam się nie nudziło podczas mojej nieobecności wraz z firmą Dash44 przygotowaliśmy dla Was konkurs,w którym można wygrać bon o wartości 50zł!.Kiedy organizowaliśmy poprzedni konkurs byliście bardzo zaangażowani,więc mam nadzieję,że teraz też tak będzie^^

a oto co musicie zrobić
1.polubić  dash 44 na facebook'u
2.zaobserwować mojego bloga(chyba,że ktoś już obserwuje)
3.napisać w komentarzu swoje imię
4.na mojego maila (Karolinaz27@wp.pl)wysłać kolaż zdjęć z butami dash44.Można dodać też jakiś tekst lub jakiś jeszcze obrazek-liczę na Wasze ciekawe pomysly

mam nadzieję,że prace będą interesujące:)Trzymam za Was kciuki! Prace możecie wysyłać do 20sierpnia i tego dnia mam nadzieję będą też wyniki:)buziaki!
będą też dwa wyróżnienia,ale nagrodą będzie opublikowanie pracy na moim blogu i podanie linku do bloga

18 komentarzy:

  1. fajne tylko ja nie umiem chodzić w nich ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Te 3 są naj. ♥ Obserwuję, i liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie sliczne buty !CHCECHCECHCE<3,Zapraszam do siebie emzis.blogspot.com ,byłabym wdzięczna za komentarz czy dodanie do obserwowanych.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I like this shoes and your blog! I hope you can check my blog too and follow me if you want!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. przypomnij mi zebym wysłała pracę mam zapisana na komputerze a obecnie jest w naprawie (korzystam z laptopa kuzyna)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alicja, niestety nie mam facebooka

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chętnie, chętnie, ale BŁAGAM, mogę wysłać jutro rano? BŁAGAM PROSZĘ!

    Jeszcze jeden kłopot. Mogę zaobserwować z dwóch kont blogspot? Niestety nie posiadam konta na facebook.
    Proszę odpowiedz mi na blogu, dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia;>) Obserwuję, a kolaż zaraz będzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Btw. kokardki można zrobić też wiszące :) Albo dłuższe, albo krótsze, według uznania :d Wiszące tez wyglądają słodko i naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za buty ! *.* Nosiłabym.
    Zapraszam do mojego bloga. Piszę opowiadanie. To początki, ale 1 rozdział już jest :)
    http://stonedhappinessgirlstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Klaudia
    Kolaż już wysłany :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę późno wysłałam ale że nie ma wyników więc pomyślałam XDD Tak czy siak poleciał haha..

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)