czwartek, 9 sierpnia 2012

kosogłos

hejka:)
Wielkim zaskoczeniem było dla mnie gdy moja ciocia na imieniny kupiła mi trzecią część "Igrzysk śmierci".Zaczęłam ją od razu czytać i byłam zachwycona!Nie miałam pojęcia co tym razem wymyśli autorka powieści,ale zaskoczyła mnie w 100%.Jedyne co bym zmieniła to zakończenie.Ale każdy kto zastanawia się którego chłopaka wybierze główna bohaterka powinien przeczytać tą książkę.Ja osobiście do końca nie wiedziałam,którego bym wybrała na jej miejscu,ale byłam zawiedziona,gdy już podjęła decyzję-a Wy?:)

coś mi się zepsuło i nie mogę powiększyć zdjęć;/
buziaki:)

25 komentarzy:

  1. nie czytałam ani jednej części tej książki, ale co raz więcej czytam pozytywnych recenzji, więc póki wakacje chyba muszę nadrobić lekturę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nadrabiaj jak najszybciej,bo podobno w listopadzie ma wyjść w kinach druga część "Igrzysk śmierci":)

      Usuń
  2. mmmmm borówki czy jagody ;>?
    widzę,że sporo czytasz ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam czytać,więc jak mam wolną chwilę w wakacje cały czas czytam:)
      borówki^^

      Usuń
  3. muszę to koniecznie przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jagódki i książka czyli pełen relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie czytałam, moze sięgnę... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. książki jeszcze nie czytałam, ale mam zamiar, bo oglądałam film i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam książeczki, ale tego typu powieści bardzo lubię ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o dziwo nie lubię książek dla nastolatków.ale czasem jakaś mi wpada w rękę i się w niej zakochuje:)
      np./saga zmierzch,pamietniki wampirów(choć nie wiem czy to też,bo uwielbiam serial,książki średnio,ale i tak mam wszystkie części i cieszę się jak głupia jak dostaję kolejną-a ich nie lubię czytać..głupota haha!)czy Igrzyska śmierci..ale ogólnie nie lubię.Wolę romansidła^^Mam ich mnóstwo:!:O

      Usuń
  8. Czyli jak najbardziej polecasz książkę ???

    OdpowiedzUsuń
  9. Borówki<3
    Te paznokcie z poprzedniego posta są śliczne.
    Wiadomo zasługa lakieru i właściciela rąk ;)
    Blog bardzo ciekawy.
    +obserwuję
    Zapraszam do mnie
    http://cristiano-natalie-opowiadanie.blogspot.com/
    Będę szczęśliwa jak pozostawisz po sobie komentarz;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie lubię moich rąk,więc to nie jest chyba ich zasługa^^

      Usuń
  10. LOVE that book. The berries next to it are so appropriate.

    Collections

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nie czytałam tej serii, choć na pewno jeszcze po nią sięgnę.
    http://gumowapileczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie czytałam jeszcze żadnej z części ale mam zamiar ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja póki co przeczytałam cz.1
    niedługo biorę się za cz.2 ;))
    Wczoraj kupiłam całą trylogię <3

    OdpowiedzUsuń
  14. a, no i dodałam Twojego bloga do obserwujacych.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. też byłam zaskoczona zakończeniem, ale książka faktycznie genialna :)
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)