poniedziałek, 13 sierpnia 2012

palmiarnia

hejka;)Dzisiaj znów jestem w Krynicy lecz tym razem na krótko,bo jutro wracam,ale żeby nie było tak dobrze z koleżanką wyjeżdżamy na spontaniczny wyjazd nie wiadomo gdzie^^.
Tak jak wczoraj wspominałam dzisiaj trochę egzotycznych zdjęć.A mianowicie jednego z dni spędzonych w Poznaniu wraz z mamą poszłyśmy do Palmiarni.Była dość mała,ale można było poczuć się jak w dżungli,bo drużki były pozasłaniane liśćmi i trzeba było się przez nie przedzierać:)Oczywiście mój aparat umierał,ale kilka zdjęć udało mi się zrobić.Później robiłam zdjęcia aparatem mamy.Dodam też stylizację z tamtego dnia;)













spódnica-house
bluzka-butik
sweter-atmosphera
korale-rynek w Krakowie
okulary-namiot przy plaży w Stegnie
buziaki;)

61 komentarzy:

  1. Pięknie tam! Te kwiaty i w ogóle roślinność - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam palmiarnie dosyc blisko od domu, fajnie raz na jakis czas tam zajrzec:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wspaniałe zdjęcia, piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ty ładna :)
    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. uwielbiam je!KUpiłam je na początku wakacji za 3zł,ale jakoś głupio mi było w nich wyjść,jednak moje inne najukochańsze się zepsuły i nie mam jakoś czasu pójść ich naprawić,więc zaczęłam nosić te i jestem zakochana;)

      Usuń
  6. Jak tam jest pięknie i ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.Spódniczkę chyba mam już kilka lat,ale nadal chętnie ją zakładam i super się w niej czuję;)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia! Masz talent dziewczyno... i uroczą buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia, boskie okulary ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. ale tam ślicznie :) masz cudowną spódnicę :)

    Wejdziesz w reklamę/y po prawej stronie bloga w pasku bocznym pod napisem " Kliknij na reklamę " ? :)( Jest to pierwszy gadżet po prawej ) Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz ;)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia, fajny blog. Zapraszam do mnie na My-Soul-Will-Fly.Blogspot.Com

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjecia świetne ! okulary też~~ i ogolem stylizacja fajna ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam poznańską palmiarnię!

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham tą stylizacje ! cudowne zdjęcia *.* pozdrawiam

    http://highwaytoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja cie, ja cie, ale tam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  16. A ile dni jesteś jak mówisz po 22 ? :D Oby dopisała :3 bo wiesz jeśli będziesz w weekend czyli 25 bądź 26 to możemy się umówić ;3 bo w tygodniu słabo bo będę się uczyć ._.
    mój to pięć. jeden. cztery. siedem . cztery. zero. siedem. dziewięć. siedem. XDDD Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesz w tym tygodniu dobrze można zrobić na plaży w Orłowie ale musi być pogoda bo chciałam kieckie błękitną ubrać tylko zbytnio nie mam butów do niej T.T Chyba że przystanę na brązowych japonkach LOL

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne oksy :D

    http://welcometoreality-itfuckingsucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudneee !!! :7
    Wpadnij na mój blog : http://welcome-to-realityy.blogspot.com/
    Pomóż dojść do 50 obserwatorów bardzo proszę :***

    OdpowiedzUsuń
  20. cudasne te Twoje okulary! ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Sorki że późno odpisałam ale nie mogłam wcześniej >.< a nie możemy się na weekend jakoś umówić ? bo ja mam powtórki materiału z koleżanką od przyszłego tygodnia na co najmniej 2h więc powinnam się uczyć =.=

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia w palmiarni. :) szczególnie podoba mi się te pierwsze. +cudowne okulary! zakochałam się <3
    zapraszam do mnie na cosmicdays.blogspot.com
    obserwujemy? ;)
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też najbardziej lubię to pierwsze;)

      Usuń
  23. Śliczne zdjęcia, a okulary takie... inne. :)
    Obserwuję, będę tu częściej zaglądać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no inne inne,jak je zakładam to od razu ludzie się za mną oglądają,no ale cóż-trzeba przywyknąć,to Polska;)

      Usuń
  24. jakie śliczne zdjecia! *___* + zapraszam do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawił mnie ten blog ;3 Zdjęcia są świetne ! Zapraszam do siebie http://true-story255.blogspot.com/ obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia kaktusów najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiesz można się zgadać jakoś popołudniu może to zależy bo ja mam egzaminy 30-31 sierpnia wiec powinnam się uczyć.

    OdpowiedzUsuń
  28. this is incred, love the photos
    Great post, thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne masz okulary!

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak tu pięknie, a outfit cudowny ! :)) Zapraszam do siebie na recenzję filmu, który został uznany najlepszym melodramatem ostatnich lat - panie i panowie... "Pamiętnik"!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super fotki ! Byłam tam w zeszłym roku z klasą xd ;D
    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mieszkam w Zielonej Górze, gdzie jest wielka palmiarnia, a aż wstyd się przyznać, że nigdy tam nie byłam. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest,że jak gdzieś mieszkasz to aż tak cię tam nie ciągnie,ale ja w Poznaniu postawiłam na zwiedzanie i choć trochę zabrakło mi czasu to tutaj udało mi się trafić i jestem z tego powodu bardzo zadowolona;)

      Usuń
  33. pochodzenie korali i okularów jest świetne ;) lennonki zawsze spoko, uwielbiam je ;) zdjęcia też bardzo ładne :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna stylizacja ^^ . uwielbiam twoje korale i okulary .
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. to rozumiem że nici z zdjęć ? echh a już się na nie nastawiałam.......

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne zdjęcia :) żałuje że tam nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz to jeszcze nadrobić-wakacje się nie skończyły:)

      Usuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)