niedziela, 12 sierpnia 2012

Poznań

hejka;)Dzisiaj znów wyjeżdżam!Uwielbiam te wakacje,bo nie ma czasu na nudę.Spędzam dużo czasu ze znajomymi i rodzinom.Odpoczywam i trochę zwiedzam.Ostatni mój wyjazd był do Poznania.Udał się w 100%.Nigdy za bardzo nie przepadałam za tym miastem.Byłam w nim 2 razy jak byłam młodsza.Natomiast teraz z szeroko otwartymi oczami chłonęłam wszystko co w tym mieście było:)Oczywiście nie jest to mój Wrocław,w którym już niedługo będę mieszkać,ale miasto bardzo ładne i czyste(!).W Poznaniu znajduje się także najlepsza restauracja w jakiej kiedykolwiek byłam.Nie dość,że jedzenie jest znakomite,to wystrój całej restauracji jest obłędny!"Manekin"znajduje się także w Gdańsku,więc w najbliższej przyszłości mam zamiar się tam wybrać;)




oczywiście głupia ja nie zabrałam ze sobą ładowarki do aparatu i z 25%baterii wyjechałam na tydzień do cudownego miasta.Byłam na siebie bardzo zła,ale że plany się pozmieniały nie było jednak tak źle;)
Byłam także w jednym wyjątkowym miejscu,zrobiłam dużo zdjęć,więc poświęcę na to osobny post:)
buziaki:)

31 komentarzy:

  1. Poznań to piękne miasto ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolino super ze podobalo Ci sie w moim rodzinnym miescie :-) Swietne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę,że tam mieszkasz!;*

      Usuń
  3. śliczne zdjęcia...nastrojowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym pojechać do Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie tam :)


    Założyłam Fan Page'a bloga, polubisz? ;)
    http://www.facebook.com/fashion.style.viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię poznań, ale często tam nie wpadam :c
    Może wpadniesz do mnie? :)
    http://www.malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, fajne miasto ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w Poznaniu, ale za to wiele razy we Wrocławiu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu i tu byłam jeden raz,ale do Wrocławia na pewno się jeszcze wybiorę-a później zamieszkam^^

      Usuń
  9. nigdy nie byłam w Poznaniu ale widać że miasto jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W Toruniu też jest Manekin :D Tak czy siak świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i chyba jeszcze w Bydgoszczy,ale nie wiem:)
      Może razem się wybierzemy do manekina w Gdańsku jak będę?^^

      Usuń
  11. JA nigdy nie byłam w Poznaniu ale mój mąż często bywa i bardzo lubi to miasto

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo do Poznania i ja bym chętnie sie wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak Poznań jest pieknym miastem^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym tam pojechała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hhuehuehue ja też zawsze zapominam ładowarki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nigdy,no ale cóż-WAKACJE^^

      Usuń
  16. śliczne fotki ; )

    Nominowałam Cię ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj szkoda ze nie wziełaś bateri i nie poka\ałaś manekina od wewnątrz;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam w Manekinie w Gdańsku. Pyszne naleśniki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wszystko jest z naleśnikami-masakra^^.Nawet spagetti,nawet zupy:)

      Usuń
  19. Matko niezle sie najezdzilas, a Poznan to moje trzecie z kolei ulubione miasto :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na moim blogu pozwalają mi poznać tych, którzy czasami tutaj zaglądają. Pozwól poznać mi i siebie! Porozmawiaj ze mną! :)
Na każdy sensowny komentarz staram się odpisywać ( u mnie na blogu ) - jeżeli masz jakieś pytanie PYTAJ! :)
* reklamowanie swoich blogów poprzez moją stronę jest głupie, ale rób co chcesz! ;)