wtorek, 21 sierpnia 2012

róże

Hejka:)Dzisiaj mam jakiś szalony dzień^^Rano poszłam z koleżanką do kina po ulotki żeby zorientować się co mniej więcej od września będą grać,jak znów będziemy chodzić na środy z orange;)Później pojechałam do lekarza,bo coś mi się stało z nogą,a później trzy godziny czekałam na mamę na klatce,bo zapomniałam,że dałam jej do przechowania mój klucz!Ale na szczęście w kieszeni znalazłam 20zł,więc kupiłam sobie gazetę:)
Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć mojego stroju.Nie mogłam się zdecydować więc będzie ich dość sporo^^Miałam na sobie jedną z moich nowych ulubionych bluzek-z przodu jest biała z nadrukiem,a z tyłu czarna<3
















bluzka-awanti
spodnie-forever18
buty-miejski sklep
bransoletka-sklepik w Krynicy Morskiej
pierścionek-nefryt

a konkurs i tym samym bon o wartości 50zł wygrywa-Paulina:)
Skontaktuję się z Tobą w najbliższych dniach

buziaki:*

47 komentarzy:

  1. fajna bluzka i uroczy pierścionek

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddawaj bransoletki! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one już są tak stare i poniszczone,że nie wiem czy byś je nadal chciała gdybyś je zobaczyła z bliska haha;)

      Usuń
  3. Super jest ta koszulka .!!:))

    A wyróżnienia też już są ?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie i nie wiem czy w ogóle będą,bo to miał być oddzielny post,a mi się nie chce marnować notek:)

      Usuń
  4. fajne te zdjęcia;d
    pierścionek mega;d

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm.. fajna stylizacja ; )
    A włosy jeszcze bardziej zacna ; )
    Zapraszam do mnie; )
    http://forever-young112.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia i ty również super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ty świetnie wyglądasz !:D

    OdpowiedzUsuń
  8. na prawde wygladasz swietnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym cię zapytać czy jak robiłaś te warkoczyki na włosach to na włosach przy skórze przyczepiałaś włóczkę i plotłaś z włosami tego warkoczyka i te włosy było widać czyt nie ?:D bo widzę że masz tez takie warkoczyki gdzie nie widać włosów ;D
    mogłabyś napisać do mnie emaila jak te warkoczyki dokładnie robiłaś ? będę wdzięczna :)) mój email to: iwona2261@o2.pl
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nareszcie mogę Cię zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe,przecież w poprzednich notkach też byłam^^

      Usuń
  11. Ale super! Strasznie się cieszę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje.Wygrałaś,bo Twój kolaż nie był zlepką kilku zdjęć,tylko kilka nałożonych na siebie-i że wybrałaś same czarne-super.Zakochałam sie haha.Nagroda jak najbardziej Ci się należy.Mam nadzieję,że w innych moich konkursach też będziesz brała udział:)

      Usuń
  12. jeśli przyjedziesz do gdyni to mozemy isc na zdjecia ale do gdańska nie da rady.. chyba ze w wrzesniu :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny zestaw :D ładne bransoletki !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz wielkie dzięki, na pewno będę brać udział w konkursach, bo teraz mam nowego bloga do obserwacji, czyli Twojego, więc na pewno będe tu zaglądać! :)

    Taka dużo większa ma być? Jak te maxi pierścionki w sklepach?:D Myślę, że wiem o co chodzi. Będzie za niego 9 zł + 4,50 zł przesyłka, więc 13,50 :) Wyślę go jeszcze nawet w tym tygodniu, bo w piątek po południu wyjezdżam, tylko na tydzień, no ale chciałam dopiąć wszystkie zamówienia, które dostałam w tym tygodniu, więc będziesz go miała u siebie :) Oczywiście, jeśli się już zdecydujesz to wyślę Ci na mejla numer konta i wszystkie dane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna bluzka ! Ogólnie fajne zdjecia. no i genialna bizuteria :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie dałaś zdjęcia ogółem z tyłem bluzki (chociaż niby jest czarna), albo ujęcia od boku :c.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam o tym dopiero jak już byłam w domu-niestety:)

      Usuń
  17. Ile bransoletek <3 I super kolorowe włosy :P piękne foty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, to aż taki duży ma być, prawie na pół palca! :D
    No za małe różyczki wkrętki biorę 7 zł, bo są małe, za większe wiszące lub pierścionek 8, no a że ten jest dosyć spory to 9 :) No i jak np. zamówisz jeszcze jakieś rzeczy to przesyłka 5 zł za wszystkie, a jak jedną to 4,50 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Możesz zamówić też dwa, w obu kolorach (choć już wiem, który kolor wybrałam dla ciebie :D) wtedy będą dwa za 16,50 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam takie same buty tylko zmieniłam sznurówki na białe:D

    OdpowiedzUsuń
  21. ładny zestaw :D ładne bransoletki i fajne coś we włosach ;)

    zapraszam do mnie - magia milczenia w Harrym Potterze ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaram się bransoletką i warkoczykami ♥
    szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Niedziwne że to twoja ulubiona bluzka! Jest genialna ! <3 Zapraszam do siebie na recenzję filmu "Mroczny Rycerz powstaje" oraz na prezentację całkowicie nowego wyglądu bloga. Czekam na opinie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny konkurs u mnie, warto wziąć udział, zapraszam wszystkie aktywne blogerkii
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia :D
    Zmieniłam nazwę mojego bloga na codziennie-karina.blogspot.com ( dawniej : pamietnik-kariny.blogspot.com ), więc zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. sama robisz bransoletki z muliny ? ;) / Niki . http://provides-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. no mi się podoba.;p
    Fajnie wyglądasz.;D
    Współczuję czekać 3 godziny pod drzwiami.;c

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia :)) Obserwuję :*
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie na fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że lubisz ozdóbki, bransoletki i inne głupoty :)
    Zapraszam na dailylivesofteen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń