niedziela, 19 sierpnia 2012

Strachy na lachy

Hejka;)Długo nie pisałam,ale chociaż przez tydzień byłam w Elblągu to spałam u koleżanki i nie miałam kiedy pisać^^Ogólnie trzeba zacząć przestawiać się z trybu wakacyjnego na szkolny,co moim zdaniem przyszło za szybko!Jednak na razie wykorzystuję jeszcze każdy ostatni dzień i mam zamiar się nie nudzić;)
Wczoraj z dwoma koleżankami pojechałyśmy do Władysławowa na koncert jednego z moim ulubionych zespołów-Strachy na lachy.Był to darmowy koncert,więc przed głównym koncertem zagrało jeszcze pięć zespołów.Niektóre były bardzo fajne,ale jednak dopiero po 21.00 zaczęła się prawdziwa zabawa^^.Jeden z lepszych koncertów na których byłam!



Był może ktoś z Was?Lubicie ogólnie ten zespół?
i ostatnie najważniejsze pytanie-mieszka ktoś może w Uniejowie?;)


buziaki;*

40 komentarzy:

  1. kurde, fajne dziewczyny na zdjęciu.;p

    OdpowiedzUsuń
  2. O no to widać że świetnie wykorzystujesz te ostanie chwile wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że jesteś zadowolona;)

    Kwestia gustu;) Ja go nie zakładałam . Pisze w poście, że to buszowanie po szafie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Strachy na lachy ! zazdroszcze :( :d

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam zakupy i za każdym razem jak coś kupię, na prawdę zapamiętuję cenę ;d +mam za wszystko paragony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej.wszystkie paragony-to albo kupujesz mega mało ciuchów,albo masz ich mega dużo!;O
      buziaki

      Usuń
  6. Ładne zdjęcia ;)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;D
    Pozdrwaiam :* //sylwia-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że świetnie spędzasz te ostatnie tygodnie wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Supper.. fajne fotty :D

    Pozdrawiam i obserwuję (mogę liczyć na to samo??)
    http://asia-wish-dream-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz co 21 raczej nie bardzo jak już to 22 rano tylko wtedy bede miala czas tak na 9 mozemy sie umowic albo wczesniej by sie porobilo zdjecia na skwerze albo cos albo by sie poszlo na plaze tylko nie wiem jak chcesz..

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten zespół :D Dzień dobry kocham cię! albo piła tango są świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem wszystkie są świetne;)

      Usuń
  11. no od 21 zawsze zaczyna się najlepsza zabawa :)
    koncerty :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,ale niestety później trzeba iść do szkoły;(
      już bym wolała żeby nie było koncertów,ale jeszcze miesiąc wakacji^^

      Usuń
  12. nie bo jeśli wysiądziesz w wrzeszczu to możesz kupić bilet ulgowy na skm do gdynii głównej i wtedy bym cię odebrała.:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęciaa. :D

    lilianka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. to już jak chcesz ale do południa spokojnie ^^ może i dłużej zobaczę jutro jak z koleżanka się umówię na korki

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne trampkowe fotki :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeździłam do Władysławowa pare lat pod rząd na wakacje :D i zazdroszczę, Strachy to jeden z niewielu polskich zespołów które lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio lubię bardzo dużo polskich rockowych zespołów;)
      Takich które jeszcze nie wpadły w wir show biznesu,a są już tyle lat na rynku,że na pewno im się to już nie odmieni.Jak np.Hey,Myslovitz,Strachy na lachy,Happysad-i kilka innych:)

      Usuń
  17. Jeździłam już od kilku lat na wakacje do Władysławowa ale w tym roku się nie wybrałam. Uwielbiam to miasteczko, takie klimatyczne i ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się średnio podobało,ale nie zwiedziłam go dokładnie(szczerze mówiąc w ogóle)więc nie mogę oceniać^^

      Usuń
  18. Jasne, że lubie ten zespół jest super!

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo, SNL uwielbiam ich! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak czas zleciał za szybko.. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak ja nie chce do szkoły:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Głupia szkoła , ale są też dobre strony . Zabeczenie swojej klasy i wychowawczyni ^^ .
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też chętnie poszłabym na taki koncert ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne zdjęcia ♥.♥ ;**

    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. :) zapraszam na konkurs http://wonderlandmeoliwia.blogspot.com/2012/08/uwaga-konkurs_20.html ^^
    sorki za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam o nich;P

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się to zdjęcie z koncertu, aczkolwiek nie słyszałam o tym zespole ;)
    obserwujemy? ja już... :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam strachy!! Bede na ich koncercie za dwa tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń