niedziela, 26 sierpnia 2012

sukienka w kwiaty

Hejka;)Kilka godzin temu wróciłam z nocki harcerskiej w Szymonowie.Było dość fajnie.Ustalaliśmy plan na następny rok zbiórek i poszliśmy nad jezioro;)Dzisiaj cały czas siedzę i czytam,piszę,sprzątam lub jem.I pewnie gdyby nie urodziny mojego kuzyna siedziałabym cały dzień w dresie.Na szczęście za chwilę wychodzę,więc musiałam się w coś przebrać i zacząć ogarniać^^.Postanowiłam założyć moją nową sukienkę.Ma idealny krój i śliczny wzorek.Zakochałam się w niej gdy tylko weszłam do sklepu.Dodałam do niej czarny sweter i czarne buty,a na rozjaśnienie żółtą bransoletkę i pierścionek.Ostatnio przekonuję się do noszenia moich ozdób na ręce;)Mam też szalone paznokcie,ale to dlatego,że wczoraj z dziewczynami miałyśmy SPA,a ja nie umiałam się zdecydować na żaden kolor.Pierwszy raz widziałam też płytki ze wzorkami na paznokcie.Będziecie mogli zobaczyć efekt na zdjęciu-na żółtym lakierze^^.


















sukienka-butik
buty-deichmann
pierścionek-nefryt
bransoletka-mamy:)
sweter-sh
A Wy macie jakieś plany na dzisiaj?:)
buziaki:*

57 komentarzy:

  1. Piękna sukienka! <3

    zapraszam http://leblogdesaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nocka harcerska ? zazdroszczę;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz :D
    Boskie paznokcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładna sukienka :O :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko jest śliczne,ładna jesteś :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka boska.
    Zapraszam do mnie: Bolesna-prawda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sukienka ;3
    i pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie jestem fanką sukienek w kwiatki ale ta mi sie podoba ;)
    Życzę powodzenia w nadchodzącym roku harcerskim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też zaczynam się przekonywać do noszenia bransoletek :)
    fajne paznokcie.
    ksiazki-swiata.blogspot.com zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, a paznokcie pomalowane tu idealnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojaa, ta sukienka jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście sukieneczka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna sukietnka i motyw zebry na żółtym lakierze ^O^ podoba mi się !! Moim planem na dzisiaj jest czytanie książki XDD

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudna sukienka *_* oddaj <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pierścionek <3
    wpadnij do mnie : www.everyday-smart.blogspot.com
    Liczę na miły komentarz <3 Oraz nowego obserwatora ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ten paznokieć super wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam koleżanki harcerki xdd
    Ładna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka super i pierścionek jest świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierscionek ekstra i super pomysł z paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki kolorowy outfit podoba mi sie ! <3 Zapraszam do siebie na recenzję bardzo mocnego filmu - "Oszukana" z Angeliną Jolie!

    OdpowiedzUsuń
  21. http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/2012/08/tag-11-pytan-11-questions.html
    Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka, piękna Ty, piękny pierścionek ;)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka żywa sukienka ! Bardzo ładna ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sukienka na urodziny :)) No i życzę miłej zabawy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka jest przecudowna ;) w ogóle wszystko się świetnie komponuje
    dodaję do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Paznokietki świetne :> sukienka również, uwielbiam Twój uśmiech :3


    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. sukienka prześliczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  28. super stylizacja ! zapraszam www.misscandlle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. super sukienka i paznokcie pod kolor!^^ +bardzo podoba mi się ten wzór zeberki (?) :DD
    zapraszam do mnie na cosmicdays.blogspot.com
    obserwujemy?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wyglądasz, niebieski pierscionek >3

    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. śiczna sukienka ;-) a paznokcie bombowe ;-> zapraszam do mnie http://vickiandmyworld.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  32. Urocza! Ogólnie fajnie dobrane dodatki :>

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny blog! zapraszam do mnie!
    www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com
    obserwujemy? ;>
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna sukienka i ten motyw kwiatów;D
    Pozdrawiam i obserwuje;]

    http://ania1991.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. piekne kolory :) i ta sukienka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne zdjęcia :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna sukienka ♥
    Masz ładny nagłówek !
    Zapraszam do mnie http://przyjaciolki123aww.blogspot.com/
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładna sukienka :)
    PS
    Zapraszam Cię do wspólnej zabawy w BlogDay. Więcej informacji znajdziesz na moim blogu
    smilinggirl25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny post, i ogolnie ciekawie tu:)
    A! Zapraszam Cię do mojego konkursu:)
    http://pauliiniia.blogspot.com/

    Oberwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  40. prześlicznie :);*
    obserwuję i zapraszam

    OdpowiedzUsuń